Online master in crossmediale marketingcommunicatie
eLearning Academy for Communication GmbH
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Online
Talen
Engels, Duits
Studieformaat
Afstand leren
Duur
2 semesters
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
EUR 8.900 / per course
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Wil je je kennis van crossmediale marketingcommunicatie verdiepen en je carrièrekansen vergroten? Wil je tijd- en plaatsonafhankelijk studeren en zelf bepalen hoeveel tijd je aan je vervolgopleiding wilt besteden? Geeft je beroepservaring je het gevoel dat je in een bacheloropleiding niets nieuws kunt leren? Wilt u toch uw expertise academisch afronden en zo uw professionele status verbeteren? Ben je al afgestudeerd in marketing en bevind je je nu in de communicatie- en marketingindustrie en heb je dringend meer expertise op dit gebied nodig? Ben je op zoek naar een interdisciplinaire opleiding waarin de knowhow van verschillende instituten en jarenlange ervaring samenkomen? En dit alles in combinatie met individuele begeleiding? Dan is de online opleiding Marketingcommunicatie in de afstudeerrichting Crossmediale Marketingcommunicatie Internationaal iets voor jou!
Je kunt in ons online masterprogramma studeren als je een internationaal erkend bachelordiploma of gelijkwaardige professionele ervaring hebt. Tijdens je online studie marketingcommunicatie doorloop je 14 van de 15 modules door de opgedragen taken uit te werken en één module via een examen. Aan het einde van je studie presenteer je je masterscriptie in het kader van crossmediale marketingcommunicatie aan een kleine examencommissie, online of ter plaatse.
toelatingen
leerplan
De cursus bestaat uit drie niveaus waarin in totaal 15 modules moeten worden gevolgd.
De modules hebben een waarde van 4 of 2 ECTS. De masterproef (14 ECTS) sluit de cursus af.
Je sluit de modules af met het uitwerken van een moduletaak. Een uitzondering hierop is de juridische module, die wordt afgesloten met een online tentamen. De veertien uitwerkingen beslaan tussen de zeven en vijftien pagina's. Alleen het communicatieconcept is een wat langere opgave. U kunt alle inhoud bewerken waar en wanneer u maar wilt. In de ontwerp- en masterproefmodules heb je elk drie online seminarafspraken. Ook kun je hier de datum kiezen en deelnemen vanaf waar je maar wilt. Het enige wat je nodig hebt is een stabiele internettoegang.
In totaal scheiden veertien taken, een toets, een masterscriptie en een masterexamen je van je diploma.
Eerste leerfase
In fase 1 voltooi je drie modules met algemene marketing- en communicatie-inhoud. In dit niveau vind je ook de module Wetenschappelijk schrijven en Empirisch sociaal onderzoek. Dit is een module, waarin we je kennis laten maken met literatuurgebaseerd en evidence-based werken en zo een goede basis leggen voor het werk dat in volgende modules gaat gebeuren.
Tweede leerfase
In fase 2 gaan we in op de dagelijkse praktijk van crossmediale marketingcommunicatie. Denk hierbij aan het werken met tekst, beeld en video, maar ook aan eventcommunicatie, integrale communicatie, public relations en het praktische veld van marketingcommunicatie in het algemeen. In de module communicatiecampagne en vormgeving creëer je je eigen crossmediale communicatieconcept. Een taak, die ook voor jou als pronkstuk bij sollicitaties kan dienen.
Derde leerfase
In fase 3 richten we ons sterk op de toekomst. We scheiden beeldgerichte en verkoopgerichte marketingcommunicatie om ze weer samen te brengen in een crossmediale aanpak die aansluit bij de trends van marketingcommunicatie. Reputatie en crisiscommunicatie als hoge kunst van communicatieprofessionals, evenals wet en ethiek voor de communicatie-industrie maken de weg vrij om senior consultant te worden.
Het seminarie voor de masterproef wordt toegewezen aan niveau 3, omdat je op dit punt al enkele modules moet hebben gevolgd om een geschikt onderwerp te kiezen. In principe bent u echter vrij om te beslissen wanneer u met het seminar wilt beginnen. U start het seminar telkens wanneer u een uiteenzetting moet presenteren. Schrijf u eenvoudig in voor een online seminarafspraak. Volgens ons motto: Studeer wanneer je maar wilt!
Programma resultaat
De succesvolle afgestudeerden krijgen de academische graad "Master of Arts in Marketing Communication" (afgekort tot "MA" of "MA") van de Hogeschool Burgenland.
Programma collegegeld
Getuigenissen van studenten
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Master in marketing en politieke communicatie
- Madrid, Spanje
BA (Hons) Zakelijk (Marketing) (CMI)
- Online
Bachelor in geïntegreerde marketingcommunicatie: sportcommunicatie
- Livingston, Verenigde Staten