Online master in mode en luxe bedrijfsbeheer
GBSB Global Business School - Online programs
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Spain Online, Spanje
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
9 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
EUR 6.750
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Apr 2024
Invoering
De Online Master in Fashion & Luxury Business Management is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in zaken, management en de mode- en luxegoederenindustrie. De Master in Fashion & Luxury Business Management bereidt studenten voor op een internationale carrière in het werken met grote en kleine mode- en luxebedrijven in Europa en de rest van de wereld. Studenten leren zakelijke managementvaardigheden en marktanalysetactieken die nodig zijn om te concurreren op wereldwijde markten. Studenten van het Master in Fashion & Luxury Business Management-programma ontsluiten hun creatieve potentieel en ontwikkelen een niveau van professionaliteit in mode en luxe bedrijfsbeheer bij een getalenteerde klas studenten van over de hele wereld.
Mode- en luxegoederenbedrijven over de hele wereld zijn voortdurend op zoek naar mensen die in staat zijn om creativiteit en management te evenaren: een nieuwe generatie managers die geschikt is voor de specifieke vereisten van deze branche. De Master in Fashion & Luxury Business Management is ontworpen om deze competenties vorm te geven en te ontwikkelen door leren te integreren door lesmethodologie, casestudy's, bedrijfsbezoeken, stages en creatieve workshops te doen.
Programma Hoogtepunten
- Faculteit met ervaring in de industrie.
- Studenten uit meer dan 100 verschillende landen.
- Exclusieve toegang tot evenementen in de mode- en luxe-industrie.
- Praktische kennis toepasbaar op wereldwijde schaal.
- Carrièremogelijkheden bij Top Fashion & Luxury Companies.
Programma resultaat
KENNIS:
- Begrijpt professionele theoretische en praktische kennis met betrekking tot bedrijfskunde, inclusief zowel brede kennis op het gebied van bedrijfskunde als een aanzienlijke mate van gespecialiseerde managementkennis op het gebied van digitale innovatie;
- Beschikt over geavanceerde professionele kennis van bedrijfskunde en digitale innovatie in een specifieke branche of functioneel gebied dat is gekozen als keuzevak in het bachelorprogramma;
- Begrijpt kritisch benaderingen voor het bevorderen van de cultuur van digitale innovatie binnen een organisatie door talent en kennis te beheren en door de waarden van ondernemerschap, continu leren en digitale transformatie op te nemen in de strategische doelstellingen van de organisatie;
- Begrijpt managementmethoden en digitale technologieën waar vraag naar is in de complexe en uitdagende wereldwijde zakelijke omgeving, innovatie in termen van gebruikte methoden en technologieën, en implicaties van digitale technologieën voor individuen en samenlevingen;
- Demonstreert professioneel inzicht in kwesties van digitaal zakendoen en hoe deze kunnen worden geïnterpreteerd met verschillende theoretische benaderingen;
- Begrijpt kritisch de principes die zijn opgenomen in de Agenda voor duurzame ontwikkeling die is gedefinieerd door UNESCO en die verband houden met sociaal welzijn, bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
VAARDIGHEDEN:
- Verzamelt en interpreteert relevante gegevens over problemen, obstakels en kansen waarmee internationale organisaties worden geconfronteerd om oordelen te onderbouwen, waaronder reflectie op relevante sociale, technologische, wetenschappelijke of ethische kwesties met als doel alternatieve benaderingen en strategieën te evalueren die een organisatie kan aannemen om aan de behoeften van belanghebbenden te voldoen en het minimaliseren van risico's binnen veranderende interne en externe omgevingen;
- Voert onderzoek uit naar zakelijke en digitale innovatievraagstukken, die betrekking kunnen hebben op algemene bedrijfs- en innovatieprocessen of op een specifieke zakelijke functie of digitale technologie, waarvoor bekendheid met een reeks gegevens, onderzoeksbronnen en passende methodologieën vereist is;
- Demonstreert innovatieve theoretische en praktische reacties op het beheer van strategische, operationele en transformationele processen waarmee een organisatie het gebruik van middelen en innovatie-inspanningen plant en coördineert met het algemene doel om concurrentievoordeel veilig te stellen of te behouden;
- Werkt effectief als lid van een team en reflecteert voortdurend op het groepsproces om het management van projecten en mensen te evalueren;
- Toont innovatie in het beheer van intra-ondernemersprocessen en -strategieën om een digitaal product of digitale dienst te ontwerpen door de commerciële levensvatbaarheid van digitale technologieën en zakelijke kansen te beoordelen en door een project of een nieuwe onderneming te plannen, organiseren en uitvoeren;
- Toont beheersing van het gebruik van digitale tools voor bedrijfsadministratie en innovatiedoeleinden in verschillende media en verschillende modi (autonoom, samenwerkend, verkennend, ontwerpend).
COMPETENTIES:
- Houdt zich bezig met kritisch denken op het gebied van bedrijfskunde en digitale innovatie en demonstreert onafhankelijk denken en probleemoplossing, ondersteund door op bewijzen gebaseerde argumenten;
- Beheert complexe professionele activiteiten efficiënt en professioneel om managementbeslissingen in de praktijk te brengen, rekening houdend met de organisatorische context en verschillende beperkingen;
- Demonstreert administratief ontwerp en middelen bij het uitwerken van sociale, ethische, innovatieve en internationale benaderingen van complexe management- en digitale bedrijfssituaties, en neemt de verantwoordelijkheid voor de gevolgen ervan;
- Toont creativiteit en initiatief bij het ontwikkelen van digitale transformatie en digitale intra-ondernemende projecten door contact te onderhouden en met anderen samen te werken om een hoog niveau van teamprestaties te leveren;
- Heeft leervaardigheden ontwikkeld die nodig zijn om de professionele ontwikkeling op het gebied van bedrijfskunde en digitale innovatie voort te zetten door persoonlijke sterke en zwakke punten kritisch te evalueren en op de hoogte te blijven van relevante management- en digitale zakelijke technologieën, ideeën en praktijken;
- Heeft vaardigheid en geletterdheid ontwikkeld in het gebruik van digitale technologie die nodig is om toegang te krijgen tot leermogelijkheden en om een managementcarrière na te streven in dynamische, innovatieve digitale organisaties.
leerplan
Wat je zult leren
Kerncompetenties van wereldwijde managers:
Online leiderschaps-, onderhandelings- en communicatieve vaardigheden verwerven in de Master in Fashion & Luxury Business Management. Deze competenties zijn nodig om succesvolle wereldwijde managers te worden in de mode- en luxe-industrie.
Beheer van mode- en luxezaken:
Krijg een overzicht van hoe mode- en luxeproducten worden ontworpen, gemaakt, gebrandmerkt en gepromoot in de huidige wereldwijde zakelijke omgeving in Spanje, Europa en wereldwijd.
Mode- en luxemarketing:
Begrijp de strenge regels voor de effectieve marketing van mode- en luxemerken op wereldschaal terwijl je studeert voor je Master in Fashion and Luxury Business Management.
Programmastructuur:
- De mode-industrie
- Principes van luxe en luxe sectoranalyse
- Technologie en innovatie in de mode- en luxebusiness
- Duurzaamheid in het ontwerp van mode en luxe
- Mode- en luxemarketing, branding en evenementenplanning
- Luxe kanaal en distributiebeheer
- Projectontwikkeling en financiën
- Transversale competenties van wereldwijde leiders
toelatingen
Ranglijsten
- Geaccrediteerd door de Raad voor Accreditatie voor Business Schools en Programma's ( ACBSP )
- Bekroond als een Five Stars Business School voor onderwijskwaliteit door QS Ranking System
- De enige instelling voor hoger onderwijs in Spanje die door Microsoft is geaccrediteerd als leider op het gebied van digitaal onderwijs
- Ontvangt 3 topscores in U-Multirank voor de afdelingen Onderzoek, Onderwijzen en Leren en Internationale Oriëntatie
Carrièremogelijkheden
Haal het meeste uit alle voordelen die GBSB Global Business School biedt om uw verkoopbaarheid te bevorderen met de Online Master in Fashion en Luxury Business Management. GBSB Global biedt ondersteuning van online webinars en online gastsprekersessies tot één-op-één loopbaancoaching. Investeer in jezelf en bereid je voor op de volgende grote stap in je toekomstige carrière.