Introductie
Regisseur: Héctor Martín
Modaliteit: online
Datum: mei 2021
Duur: 6 maanden
Prijs: € 3.490Er zijn UX-professionals nodig die in staat zijn om bedrijfsdoelstellingen af te stemmen op de behoeften van hun klantenBij Inesdi Digital Business School, bewust van de huidige veranderende omgeving , werken we zodat professionals en managers de kennis, vaardigheden en capaciteiten verwerven die nodig zijn om zich aan te passen en zich te ontwikkelen op het digitale gebied. Ons doel is dat al onze studenten een competitief profiel verwerven, wat hun integratie en mobiliteit in mondiale gebieden met een hoge professionele vraag vergemakkelijkt. Om deze reden bieden we in onze opleidingen een strategische en praktische visie, afgestemd op de behoeften van de markt .
Het internet en de exponentiële vooruitgang van nieuwe technologieën hebben de manier waarop we met elkaar omgaan en zaken doen bepaald, wat op zijn beurt oneindig veel nieuwe kansen met zich meebrengt.
Door de technologische ontwikkeling en het aantal bestaande digitale producten is er een grote vraag naar conversiegerichte professionals , want achter elk web zit een bedrijf dat specifieke doelstellingen nastreeft. De conversie optimalisatie of CRO is de discipline die streeft naar een hogere conversie zonder het marketingbudget te verhogen; dat wil zeggen, om het meeste te halen uit het verkeer dat onze website of app binnenkomt om zakelijke doelstellingen te bereiken (en indien mogelijk te overtreffen) . Gebruikerservaring is de krachtigste tool die digitale bedrijven hebben om dit doel te bereiken, ondersteund door digitale analyse- en onderzoeksmethoden .
Inesdi's postdoctorale cursus in UX en CRO is bedoeld voor professionals die willen leren om de conversie van hun bedrijf te verbeteren terwijl ze hun marketingbudgetten optimaliseren, leren ontwerpen gericht op de gebruiker en de ervaring van hun klanten verbeteren. Door middel van verschillende methodologieën voor onderzoek, testen, analyse en strategie, zorgt u ervoor dat uw bedrijf zijn resultaten vermenigvuldigt zonder de investering te verhogen.Doelstellingen van het programmaLeer hoe u UX-ontwerpprojecten kunt richten om de conversie te verbeteren .
Verkrijg de sleutels om de CRO op te nemen in de dagelijkse praktijk van uw project of bedrijf.
Leer hoe u een UX-ontwerpproject start dat gericht is op de gebruiker en met als doel de conversie te verbeteren.
Leer de relatie tussen digitale marketing, SEO en gebruikerservaring.
Leer de tools van kwantitatieve en kwalitatieve analyse te gebruiken om de conversiedoelstellingen te bereiken.
Ontwerp, implementeer en ontwikkel CRO-strategieën die u helpen uw marketingbudgetten te optimaliseren en betere resultaten te behalen.Wil je meer weten?Ons onderwijsmodel werkt omdat je het nieuwste leert. We nemen het laatste nieuws op in onze programma's om uw leerproces te garanderen. Dit is geverifieerd tijdens Inesdi's 10 jaar van meer dan 3.000 professionals die al door onze klaslokalen zijn gegaan en momenteel werkzaam zijn in het digitale veld.
Via onze virtuele campus heb je toegang tot alle inhoud van je cursus, evenals informatie en aanvullende video's om je leerproces nog completer te maken.
Je wordt getraind in de methodiek «Leren door te doen», gaande van theorie naar praktijk door middel van echte cases. Het initiatief van docenten en studenten aanmoedigen, zodat de geïnvesteerde tijd resulteert in een bevredigende en winstgevende ervaring voor iedereen.
Je zult in staat om te netwerken met andere studenten.programmaModule 1. Inleiding. CRO projectstrategie en management
Module 2. Digital Analytics en de toepassing ervan op de CRO
Module 3. Ontwerp van gebruikerservaring
Module 4. UX Research en de toepassing ervan op de CRO
Module 5. Toepassing van de UX bij het verbeteren van de conversieWie zou moeten deelnemenDeze postdoctorale opleiding is zowel bedoeld voor professionele profielen met ontwerpervaring die hun zakelijke kennis willen verbeteren , als voor afgestudeerden, professionals en ondernemers die de nodige kennis willen verwerven om conversie te optimaliseren door middel van UX-ontwerp en data-analyse.Managers, producteigenaren of productmanagers van bedrijven die de verantwoordelijkheid hebben om de conversie van hun bedrijf te verbeteren.
Ervaren professionals die hun vaardigheden willen uitbreiden ( grafisch en webdesigners, SEO-experts, copywriters en copywriters, sociologen, psychologen ).
Verantwoordelijk voor marketing en digitale communicatie.
Digitale analisten die nog een stap in hun professionele carrière willen zetten en meer betekenis willen geven aan hun rapportages en kwantitatieve analyse.
Ondernemers en intra-ondernemers die nieuwe projecten in de digitale economie willen ontwikkelen en willen weten hoe ze de conversie van hun websites kunnen optimaliseren.CarrièremogelijkhedenMet de Postgraduate in UX & CRO kunt u een nieuwe professional in de digitale economie worden, uw eigen bedrijfsproject ontwikkelen of lid worden van belangrijke afdelingen en gebieden van bedrijven van de 21e eeuw:CRO-specialist
Digitale analist of analist gebruikerservaring (UX-analist)
User experience designer (UX designer)
Onderzoeker gebruikerservaring (UX-onderzoeker)
Digitaal zakelijk directeur
Gegevens UXtoelating procesOns toelatingsproces heeft als fundamentele doelstelling de geschiktheid en ontwikkeling van kandidaten te waarborgen, zodat al onze studenten een digitale ervaring kunnen beleven die beantwoordt aan hun huidige en toekomstige behoeften.Aanvraag voor toelating
Persoonlijk interview
Toelatingsdocumentatie
Toelatingscommissie evaluatie
Goedgekeurde toelating
registratie