Krijg een concurrentievoordeel en leer essentiële digitale marketingvaardigheden en -strategieën in dit 4-gangenprogramma van de best gerangschikte Wharton School van de Universiteit van Pennsylvania.

Maak jezelf beter verkoopbaar en zet je carrière in een hogere versnelling met een professioneel certificaat in digitale marketing van Wharton. Leer de belangrijkste marketingvaardigheden die tegenwoordig het meest gevraagd zijn: omnichannelmarketing, marketinganalyses, socialemediastrategie en -analyse en datagedreven klantgerichte benaderingen voor klantenbehoud. Ontworpen door wereldberoemde marketingprofessoren aan de Wharton School, de thuisbasis van een van de beste marketingprogramma's in het land, helpt het Professional Certificate in Digital Marketing van Wharton je om de digitale marketingvaardigheden te ontwikkelen die je nodig hebt om te profiteren van de explosieve groei in de marketingindustrie. De marketeers van vandaag hebben te maken met een "gat in digitale vaardigheden" en als u een professioneel certificaat in Digital Marketing van de Wharton School behaalt, kunt u het helpen vullen.

Werkvooruitzicht

  • 90% van de marketeers meldt te lijden aan een tekort aan digitale vaardigheden, en slechts 8% van de ondervraagde bedrijven voelt zich sterk op het gebied van digitale marketing. (whitepaper door Grovo)
  • In een onderzoek uitgevoerd door Bullhorn meldde 64% van de recruiters een tekort aan geschoolde kandidaten voor beschikbare marketingfuncties.
  • De verwachting is dat de werkgelegenheid van marketingmanagers met 9 procent zal groeien tussen 2014 en 2024, sneller dan het gemiddelde voor alle beroepen. (Arbeids Statistieken Bureau)
  • Carrièremogelijkheden als een Marketing Manager, Digital Marketing Analyst of Account Executive, onder andere Salary variëren van 56k tot 97k per jaar (* data van Glassdoor)

Wat je leert

  • Hoe nieuwe modellen in het bedrijfsleven en e-commerce te benutten om de winstgevendheid te vergroten.
  • Nieuwe technieken in marktonderzoek, waaronder regressieanalyse (oorzaak en gevolg modellering), conjunctieanalyse (waardering van attributen en voorkeur voor meten) en analyse van sociale media.
  • Hoe meer mond-tot-mondreclame te genereren en de kracht van sociale media te benutten om uw producten, ideeën en berichten aan te trekken.
  • Hoe te beslissen in welke eerste experimenten uw bedrijf moet investeren om klantgerichtheid te bereiken.
  • Hoe metrieken te kiezen om doorlopende klantgerichte inspanningen te peilen en te begeleiden.

Meer informatie over professionele certificaatprogramma's

Gecreëerd door toonaangevende bedrijven en topuniversiteiten, zijn Professional Certificate-programma's een reeks gevraagde cursussen die zijn ontwikkeld om de kritische vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn voor de beste banen van dit moment.

Cursussen in dit programma

  • Fundamenten van digitale marketing, sociale media en e-commerce
  • Marketinganalyse: datatools en -technieken
  • De waarde van klantrelaties beheren
  • Ideeën verkopen: hoe je anderen kunt beïnvloeden en je boodschap kunt vastleggen

Verdere informatie

  • Gemiddelde lengte: 5-6 weken per cursus
  • Inspanning: 3-5 uur per week, per cursus
  • Aantal cursussen: 4 cursussen in het programma
  • Onderwerp: Zakelijk
  • Instelling: The Wharton School of the University of Pennsylvania
  • Talen: Engels
  • Videotranscripties: Engels
  • Prijs (USD): $ 585 per cursus
Opleiding te volgen in:
  • Engels
edX

Zie 191 andere vakken van edX »

Laatst bijgewerkt op Augustus 30, 2019
Deze cursus is Online
Duration
20 - 24 weken
Deeltijd
Voltijd
Prijs
2,340 UAH
$ 585 per cursus