Professionele master in digitaal online communicatiebeheer

Algemeen

2 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

Waarom dit programma?

De Master in digitale online communicatie van IM is een uniek programma in zijn aanpak, ontworpen om onmiddellijk waarde aan uw organisatie te bieden en uw carrière te transformeren.

Het leert u de digitale communicatie van uw bedrijf te beheren vanuit een dubbel perspectief: technisch en strategisch. Op technisch niveau leert u die tools te gebruiken die een grotere winstgevendheid garanderen bij communicatie-acties. Op strategisch niveau krijgt u een wereldwijde visie op communicatie in de zakelijke omgeving, leert u hoe u de verschillende digitale communicatiekanalen bestuurt om de vereiste resultaten te verkrijgen en kunt u teams en projecten aansturen.

doelstellingen

"U kunt een strategie- en contentplan ontwikkelen dat voldoet aan de marketingbehoeften van het bedrijf."
  • U kunt de digitale projecten van de communicatieafdeling aansturen: landingen, apps, bruikbaarheid op het web, evenementen, promoties, campagnes, enz.
  • Je beheerst videomarketing en begrijpt het potentieel dat je kunt krijgen via YouTube.
  • Je ontwikkelt innovatieve communicatiestrategieën.
  • U weet hoe u waarde kunt creëren voor de verschillende doelgroepen van het bedrijf.
  • Je organiseert evenementen met een hoge ROE (return of engagement).
  • U volgt de verschillende acties om hun effectiviteit te kennen.

tablet, ipad, readniekverlaan / Pixabay

Aan wie zij is gericht?

  • Je werkt in een communicatiebureau en wilt de sprong naar digitaal maken.
  • Je hebt een training in marketing, reclame, journalistiek of iets dergelijks en wilt je specialiseren in digitale disciplines die je CV herwaarderen
  • U werkt binnen de communicatieafdeling van een bedrijf en wilt toegang krijgen tot een functie met een grotere verantwoordelijkheid.
  • U voert een project uit waarin u communicatieoplossingen aanbiedt en uw serviceportfolio wilt vernieuwen.
  • Je bent net afgestudeerd en wilt beginnen met het ontwikkelen van je carrière in de digitale communicatieomgeving.

programma

  • Digital Projects adres
  • Strategische besluitvorming
  • Online reputatie in het bedrijf (ORM)
  • Google Analytics initiatie
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Organisatie van digitale evenementen
  • E-mail Marketing, Lidmaatschap en CRM
  • Brand Management

Modaliteiten en Methodologie

De methodologie die wordt gebruikt in International Marketing voor het leren en onderwijzen van de studenten in de verschillende cursussen is gebaseerd op het concept van personalisering, zoveel mogelijk, de training van de studenten, in die mate dat de laatste de tijd kiest die aan de geleide studie is gewijd. voor een planning opgesteld door het centrum. Om deze reden bieden we drie studiemethoden:

  • E-learning, waar alle training en materiaal online is.
  • Blended Learning of mixed, waarbij face-to-face training wordt gecombineerd met online training.
  • Face-to-face, waar hij zijn training baseert op face-to-face lessen.

In beide methoden wordt door de student een flexibiliteit bevorderd in het tijdsbestuur, altijd geleid door een paar tijdelijke paden. Samenwerkend werk, participatie en contact op elk moment met de docent die gespecialiseerd is in het onderwerp, maakt het hele trainingsproces een eenvoudige en draaglijke taak. Voor dit alles is het klooster samengesteld uit hooggekwalificeerde professionals in elke specialiteit.

E-Learning

In de E-Learning-modus baseert de student zijn leren op online werk via onze virtuele campus. Elke student heeft een programma met activiteiten en studeert op de online campus om zijn doelstellingen te bereiken. Het heeft de figuur van de leraar en de mentor.

Toelating en vereisten

Kandidaten die een hogere graad hebben verleend, hebben toegang tot dit programma. Kandidaten die geen hogere graad hebben, hebben toegang tot het programma op grond van hun professionele verdiensten, opleiding of gelijkwaardige verdiensten.

Naast deze vereisten moeten kandidaten een toelatingsaanvraag invullen en, afhankelijk van de uitkomst daarvan, een persoonlijk onderhoud.

De te volgen stappen zijn:

123398_admision01.jpg

(*) Indien de kandidaat niet werd toegelaten , zal IM het bedrag van het collegegeld volledig terugbetalen .
De bevestiging van de plaats kan niet worden gegarandeerd totdat het proces is voltooid en zal in strikte volgorde van plaats zijn, dit proces duurt ongeveer. 72 uur
Daarnaast kunt u andere informatie opvragen, zoals cv, motivatiebrief, Engels niveau, werkervaring en / of accreditatie van de verstrekte informatie.
Het doel is om de student te begeleiden naar het meest geschikte programma op basis van hun training, ervaring, toewijdingstijd en trainingsdoel.

Begindata

Raadpleeg het volgende gesprek

Laatst bijgewerkt op Oktober 2019

Over de school

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, ... Lees meer

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, prácticas en departamentos de marketing aseguradas, formación 100% práctica, un campus virtual de última generación, temarios actualizados continuamente y los mejores profesores que a su vez son profesionales en activo. Lees Minder
Barcelona , Madrid + 1 Meer Minder