SAP ERP Financials certificering

Bonificable training. Vraag naar onze beurzen

Nieuw!

En als we willen innovatie en we willen dat onze studenten om de nieuwste SAP-toepassingen kennen, SAP Hana wil dat je weet, cloud-systeem.

Wat is het?

Van Uadin SAP Business School en de certificerende ambtenaar zijn we al begonnen aan studenten die zal toetreden tot de SAP Certificaat III in de oproep te selecteren.

Het toegenomen gebruik van SAP in het bedrijfsleven is exponentieel naarmate de jaren verstrijken. Bedrijven eisen officieel gecertificeerde professionals die weten en weten hoe om SAP controle van de financiële boekhouding van de onderneming te beheren.

Een concurrentievoordeel te behalen is de hoofdstad. SAP certificering, wereldwijd erkend, controleert de fundamentele vaardigheden en kennis getest in dit gebied, op dit moment de profielen zijn gecertificeerd SAP worden de meest gevraagde en beter betaalde in de markt.

modaliteit

87% van de managers op zoek zijn naar gecertificeerde professionals.

SAP certificering is veel meer dan een rol of titel.

Het is de gemoedsrust dat de mensen die in uw omgeving SAP software werken precies weten wat ze aan het doen zijn.

Of u nu een goede werking van uw interne IT-implementaties of partner wilt, SAP certificering zorgt ervoor dat de waarde die u nodig hebt om te slagen wordt verkregen.

De voordelen van het uitvoeren van de SAP Business School certificaat UADIN

LEADER TRAINING

SAP staat als benadrukt in zijn categorie voor functionaliteit, de geografische spreiding, kwaliteit van het product, onafhankelijk van hardware en basis software leider. Uadin, zich bewust van de noodzaak om de SAP-consultants leveren aan de arbeidsmarkt, geeft dit een officieel certificaat met de hand rechtstreeks vanuit SAP certificeerder en de beste experts Sothis Group.

AGENDA

Agenda vanuit twee verschillende gezichtspunten: operaties en technologie.

Operations zakelijke processen die relaties en informatiestromen tussen verschillende afdelingen of organisatie-eenheden worden gedefinieerd.

De technologie leert de exploitatie van SAP master data en software te controleren controleren.

officiële certificering

Sothis groep, het grootste bedrijf gespecialiseerd in SAP-oplossingen bedrijf werkt samen met UADIN Spanje te bieden het verkrijgen van het officiële certificaat van SAP ERP.

Center door SAP goedgekeurd geven studenten van de beste kwaliteit docenten professioneel gewijd aan SAP-oplossingen.

Na voltooiing van de opleiding en een officieel onderzoek officieel en internationale certificering wordt verkregen als SAP Consultant in Financial Specialisatie Module.

Deze certificering dient te werken in SAP-omgevingen, in elk land waar SAP aanwezig is.

ONLINE

De cursus is internationaal gegeven in de online modus zijn onbetwistbare kwaliteit certificaat.

De voordelen van online mode zijn duidelijk en aanbevolen. De studenten hebben een compleet spoor hun vooruitgang in het certificaat en hebben ook een grote flexibiliteit aan alle praktijken en lessen te volgen. Deze modus wordt aanbevolen voor mensen die, om verschillende redenen, niet hebben veel tijd.

Als student van SAP Learning niet alleen heb je toegang tot alle relevante trainingsmateriaal, maar ook kan profiteren van gesprekken en training kamers voor uw voorbereiding op het examen.

Het is een virtuele leeromgeving die door alle opleiding in verband met deze certificering begeleidt en biedt ook aanvullende materialen.

DOELSTELLINGEN

  • Maak de cursisten duidelijk de leiding van het bedrijf door middel van functionele en geïntegreerde oplossingen die SAP brengt kennis om de zakelijke wereld.
  • Het verkrijgen van de officiële en International Certification als SAP Consultant in de financiële specialisatie module. Deze certificering dient te werken in SAP-omgevingen, in elk land waar SAP aanwezig is.
  • Begrijpen en beheersen van alle bedrijfsprocessen die de stromen tussen de verschillende organisatie-eenheden te controleren.
  • Configureren en het gebruik van organisatie-eenheden, stamgegevens en documenten uit de financiële rekeningen.
  • Configureren en gebruiken de hoofdprocessor business voor financiële, SAP, om een ​​professionele aangeklaagd door bedrijven.

Bovendien:

Zorg voor duidelijke differentiatie studenten, toe te voegen aan haar curriculum een ​​huidige training om hun carrière te ontwikkelen of de toetreding tot de arbeidsmarkt.

Verhoog professioneel netwerk; UADIN bevordert contact opnemen met het bedrijf onder haar studenten door middel van overeenkomsten met verschillende tellingen het vergemakkelijken van de professionele relatie tussen studenten en de deelnemende bedrijven.

Gericht aan

Professionals en academici die willen hun carrière te richten op de wereld van consulting, bedrijfsprocessen en implementatie van SAP, het bereiken van een rol van technologische leiderschap en het bedrijfsleven in de competitieve transformatieproces van het bedrijf.

Professionals met voorkennis in elke module of omvang van SAP en willen hun opleiding in andere basismodules uit te breiden.

Professionals Information Technology in ontwikkeling op maat of systemen die willen de mogelijkheden van SAP als een systeem management bedrijf te leren kennen.

Carrièremogelijkheden

Professional SAP heeft de mogelijkheid om te werken in elk bedrijf sector, omdat SAP kan worden ingezet in alle sectoren waarin een organisatorische systeem noodzakelijk om bedrijfsprocessen en financiële rekeningen te controleren.

De belangrijkste professionele SAP zijn:

  • Consultant bedrijven.
  • Analyst processen en de implementatie van SAP-oplossingen.
  • Query verantwoordelijk voor de implementatie van SAP ERP financiële rekeningen voor financiële.

Agenda

De agenda wordt benaderd vanuit twee verschillende gezichtspunten: operaties en technologie.

Omdat operaties bedrijfsprocessen regulerende relaties en informatiestromen tussen verschillende afdelingen of organisatie-eenheden worden gedefinieerd.

De technologie leert de exploitatie van SAP master data en software te controleren controleren.

BLOCK FINANCE

Sectie 1. Financieel Management I (Part 1).

1. Basic Settings

  • Het beheren van organisatie-eenheden in Financial Management.
  • nieuwe principal accounting.
  • Uitleg van het principe van de varianten.
  • Update-varianten van de oefening.
  • Het begrijpen van de basisfuncties van de munten.

2. Master Data

  • Boek account bij te werken May.
  • Werk profit center en segmenten.
  • Werk van de klant en leverancier accounts.

3. Control Document

  • Instellen van header en individuele items van FI-documenten.
  • Werk boekjaren.
  • Het maken van eenvoudige documenten in de financiële boekhouding.

4. Posting Controle

  • Breakdown analyse document.
  • Update-waarden die werden voorgesteld.
  • Controle wijzigingen in de configuratie.
  • Override document instellingen.
  • Instellen van betalingsvoorwaarden en kortingen voor vervroegde betaling.
  • Inzicht in en bijwerken en de belasting codes.
  • Bijwerken en goed voor intercompany transacties.
  • real-time integratie configureren.

5. Compensatie

  • Uitvoering clearing openstaande posten.
  • Analyse en boekhouding voor verschillen in betalingsvoorwaarden.
  • Beheer van koersverschillen.

6. Voorlopige Entry

  • Beheer document parking (basics) en het bewaren van documenten.
  • Voorafgaande behandeling van documenten.
  • Beheer workflow document parkeren.

§ 2. Financieel Management I (Part 2).

1. Automatische betalingen

  • Beschrijving van de uitvoering van de automatische betaling.
  • Werk bankrekeningen.
  • Key-update automatische betalingen velden.
  • Configuratie van het betalingsprogramma.
  • Uitvoering van de betaling programma.
  • Beheer Payment Medium Workbench.
  • Automatisering van de betaling run.

2. Programma Reclam

  • Beschrijving van het programma claim.
  • de sleutel tot het Dunning programma velden bijgewerkt.
  • Dunning programma configuratie.
  • Het uitvoeren van de vordering.

3. Correspondentie

  • Key-update voor schriftelijke cursussen.
  • Beschrijving van de opties voor het maken van correspondentie.
  • Correspondentie beheer klassen.

4. Algemene informatie over de parallelle rekeningen

  • Beschrijving van de basisgegevens voor de presentatie van parallelle accounts.

5. Oplossing voor accounts

  • Beschrijving Oplossing accounts.
  • Processing Solution handmatige boekingen voor accounts.

6. Oplossing grootboek (in het nieuwe grootboek)

  • Oplossing beschrijving grootboek.
  • Processing Solution handleiding berichten op grootboek.

7. Samenvatting van de financiële afsluiting en basisinstellingen.

  • Uitleg periodieke sluitproces.

8. De boekhoudsaldi

  • Management accounting saldi.
  • Uitvoering van onderzoeksrapporten.

9. Debiteuren en crediteurenadministratie

  • Het creëren van evenwicht bevestigingen.
  • Het beheer van vreemde valuta waardering.
  • Beheer cumulatieve afschrijvingen.
  • Hergroepering van debiteuren en crediteuren.

10. Aanvullingen

  • De verantwoording van overlopende

11. Activiteiten van sluiting technieken, organisatorische en documentaires

  • Beheer van technische stappen bij het sluiten de activiteiten van de periode.
  • Uitvoering van het saldo van de rekening van de geschiedenis.
  • FI boekhoudkundige documenten die specifiek zijn voor de groep grootboeken.

12. Cockpit financial close

§ 3. Financieel Management II (Part 1).

1. Organisatorische Structuren

  • Het toewijzen van een grafiek van de rekeningen en de waardering van plan een samenleving.
  • Accounting verrekeningsobject vermogensbeheer.
  • Het definiëren van hoe het gebied van waardering worden opgenomen in het grootboek (LM) Inzicht in het belang van de klassen van vaste activa.

2. Master Data

  • Uitleg van de onderdelen van een beleggingscategorie.
  • Creatie en wijziging van de stamgegevens in asset accounting.
  • Het uitvoeren van massa verandering van master data activa met behulp van een werklijst.

3. activatransacties.

  • Het creëren van hoog.
  • Accounting met Asset hoge kenmerken profit center en Segment.
  • Goed voor hoge activa-geïntegreerde en begrip van integratie Materials Management (MM).
  • Accounting voor asset pensioneringen geïntegreerde en niet-geïntegreerde.
  • Een transfer in een samenleving en de overdracht van activa tussen bedrijven.
  • Vertegenwoordiging, distributie en afwikkeling van de activa in aanbouw.
  • Introductie en analyse van de ongeplande afschrijving.

4. Beoordeling en periodieke activiteiten

  • Afbakening van gebieden met de waardering, sleutel, berekening en goed voor afschrijvingen.
  • Uitvoering van programma's om te veranderen en jaarafsluiting in vasteactivaboekhouding.

5. Informatie Systeem

  • De uitvoering van de verschillende boekhoudkundige rapporten met SAP List Viewe activa en classificatie varianten.
  • Afschrijvingen simulatie uitvoering en beweging.
  • Inzicht in de lay-out van een doos vaste activa.

6. Reporting Requirements Finance

  • Opsomming van rapportage tools voor de financiën.

7. Reporting standards in financieel beheer en de interne boekhouding

  • Met behulp van informatiesystemen.
  • Met behulp van variabelen en varianten rapporten.

8. SAP List Viewer

  • De invoering van SAP List Viewer.
  • Het bewerken van een beeldscherm variant.
  • Met behulp van extra selectiecriteria in rapporten FI.

9. Rapportage Research

  • Introductie van onderzoeksrapporten.
  • Onderhandelen voor klassieke onderzoeksrapporten.
  • Navigatiekaarten onderzoeksrapporten.
  • Optimalisatie het uitvoeren van rapporten.

Sectie 4. Financieel beheer II (Part 2).

1. Special Operations grootboek

  • Het beheren van activiteiten met het oog op de speciale rekening meer.
  • Speciale operaties te werken grootboek.
  • Inzicht in Purchasing (MM Integration).
  • Compression Commercial integratie component.

2. validaties en vervangingen

  • Inzicht in de basisbeginselen van de validatie en vervanging.
  • Update en run validaties.
  • Update en run vervangingen.
  • Vervangingen gebruiken aanvullende procedures en validaties.

3. Breakdown document

  • Configuratie en het gebruik van de afbraak van de documenten.

beoordelingen

ROGELIO Llamazares

"The Master perfect geschikt voor mijn tijd die beschikbaar is voor onderzoek als het zou kunnen gaan naar het platform en herziening lessen op elk gewenst moment, het onderwijzend personeel is uitzonderlijk in het beantwoorden van vragen snel zodat u kunt bewegen zonder jam situaties met de materie heeft plaatsgevonden. " FI-certificaat - juni 2017

FEDERICO ROYO

Resp. Dept .. Computers en Telecom in AGRINARSA

Samca groep

"Wat mij betreft moet ik Skype klassen 2 keer per week en 3 uur per sessie te benadrukken, ik denk dat je meer aandacht en inzet van de student en de leraar. De overige klassen opgenomen helpt veel, omdat de agenda is zeer uitgebreid en moet worden gedaan in een korte tijd, ze hebben opgenomen, kunnen de agenda herzien vaak als je wilt en maakt de prestatie is groter. "

Opleiding te volgen in:
Spaans

Zie 3 andere vakken van UADIN Business School »

Deze cursus is Online
Begindatum
sep 2019
Duration
180 uur
Deeltijd
Voltijd
Prijs
7,900 EUR
Op locaties
Op datum
Begindatum
sep 2019
Aanmeldingslimiet

sep 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum