Strategie voor sociale media: online korte cursus betrokkenheid, inzicht en actie creëren
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Cambridge, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
6 weken
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
USD 2.800
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Krijg een definitieve gids om sociale media te gebruiken voor het succes van een organisatie.
“Ik doe al 20 jaar onderzoek naar sociale media. Ik heb vier jaar besteed aan het schrijven van wat, naar ik hoop, de definitieve gids is voor het beheer en de strategie van sociale media voor de 21e eeuw, en ik zou niet blijer kunnen zijn om het met de wereld te delen. "
- Sinan Aral, directeur en hoofd van sociale analyse en grootschalige experimenten, MIT Sloan School of Management
Veelgestelde vragen
Ga naar de cursuspagina voor meer informatie over komende sessiedata, programmaprijzen en meer:
Neem voor andere vragen contact op met:
1 617 997 4979
[email protected]
Maak een afspraak met uw cursusconsulent
Ideale studenten
Is deze cursus voor jou?
De functionele en strategische vaardigheden die in deze cursus sociale mediastrategie van MIT Sloan worden aangeleerd, kunnen in elke organisatie worden toegepast, zowel in de publieke als de private sector. Bedrijfsleiders en marketingprofessionals zullen allemaal profiteren van de verschillende casestudies die in het programma aan bod komen, evenals van de praktische kaders voor het navigeren door de huidige sociale media-omgeving. Het is ook relevant voor NGO's, overheden, beleidsmakers en beïnvloeders die hun publiek op een effectieve maar ethische manier willen beïnvloeden en betrekken.
Programma resultaat
Je loopt weg met:
- Het vermogen om sociale media te gebruiken om strategische organisatiedoelstellingen te bereiken met behulp van de rigoureuze wetenschappelijke benadering van MIT.
- Een uitgebreid begrip van de economische en neurologische onderbouwing van sociale media, en hoe deze kunnen worden gebruikt om de betrokkenheid, het inzicht en de actie van het publiek te stimuleren.
- Een spelboek met tactieken, met strategieën voor het verbeteren van marketing en het bevorderen van gedragsverandering in een hypergesocialiseerde wereld.
- Inzicht van het wereldberoemde MIT-faculteitslid Sinan Aral, evenals invloedrijke experts uit de industrie die praktijkvoorbeelden delen over het succes van sociale media.
leerplan
Tijdens de duur van dit online programma doorloop je de volgende modules:
- Module 1: De hypemachine: sociale media en het brein
Lees meer over hoe sociale media de hersenen beïnvloeden. - Module 2: De economie van sociale media: gebruikmaken van de aandachtseconomie
Ontdek hoe economische krachten de Hype Machine vormgeven. - Module 3: Onder de motorkap van de hypemachine: hoe sociale media werken
Verken de anatomie van de Hype Machine. - Module 4: Gepersonaliseerde massale overtuiging
Ontdek hoe gepersonaliseerde overtuigingstechnieken kunnen worden geïntegreerd in marketing. - Module 5: Hypersocialisatie Playbook
Leer hoe u de vijf tactieken van het hyperspecialisatie-playbook kunt toepassen op uw context. - Module 6: De toekomst van de hypemachine voor sociale media
Onderzoek toekomstige trends en ethische overwegingen voor sociale media.
Houd er rekening mee dat moduletitels en hun inhoud tijdens de cursusontwikkeling kunnen worden gewijzigd.
Je tijd indelen
Het leermodel van GetSmarter is ontworpen om u als werkende professional te helpen uw vaardigheden te verbeteren zonder afbreuk te doen aan werk- en gezinsverantwoordelijkheden. Het cursuswerk is opgedeeld in wekelijkse, beheersbare hapklare modules, met oplopende deadlines, ontworpen om u te helpen uzelf tijdens de duur van de cursus te volgen en u de beenruimte te geven om te werken wanneer het u het beste uitkomt.
Aan het begin van elke module krijgt u de cursusinhoud en opdrachten die nodig zijn om te voltooien. U heeft ook toegang tot uw Succesadviseur die u zal helpen uw tijd te beheren en u zal ondersteunen bij eventuele administratieve of technische vragen.
Galerij
toelatingen
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Zoek hulp van de werkgever
Door uw vaardigheden en branchekennis te verbeteren, heeft u invloed op het succes van uw organisatie. Waarom zou je je baas niet vragen om je te helpen met het financieren van je studie als dit invloed zal hebben op de manier waarop je zaken doet?
Van onze oud-studenten heeft 37 procent financiële steun ontvangen van hun werkgevers. Je kunt ook om hulp vragen.
Als u een Learning & Development (L&D)-manager bent, of betrokken bent bij training en bijscholing voor een organisatie, kunt u informatie over ons bedrijfsaanbod opvragen op onze GetSmarter voor bedrijven-pagina.