We have scheduled maintenance on our sites on the 21st of May from 4PM to 8PM CET. During this maintenance window, some functions on this site may become temporarily unavailable

Keystone logo

1 online Afstand leren BSc Opleidingen in Marketingstudies Marketing Marketing Research in Londen, Verenigd Koninkrijk voor 2024

Filters

Filters

  • BSc
  • Verenigd Koninkrijk
  • Marketingstudies
  • Marketing
  • Marketing Research
  • Londen
  • Londen
  • Afstand leren
Vakgebieden
  • Marketingstudies (1)
  • Terug naar hoofdcategorie
Locaties
Vind meer locaties
Type graad
Duur
Studietempo
Taal
Taal
Studieformaat

online Afstand leren BSc Opleidingen in Marketingstudies Marketing Marketing Research

Londen is de hoofdstad van het Verenigd Koninkrijk, de meest bevolkte regio en waar koninklijke familie woont. Het heeft de grootste concentratie van hoger onderwijs in Europa met 412.000 studenten aan 43 universiteiten.

Marktonderzoek wordt vaak uitgevoerd vóór de uitvoering van een business plan. Een student van dit onderwerp kan leren hoe om statistieken op te stellen en de gegevens om te helpen ondernemers, overheden en rechtspersonen weloverwogen beslissingen te analyseren.

UK, Verenigd Koninkrijk is meer dan 300 jaar oud en bestaat uit vier constituerende naties: Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Het Verenigd Koninkrijk is een centrum van het leren van de afgelopen 1000 jaar en bezit vele oude en voorname universiteiten. Buitenlandse studenten vormen een aanzienlijk deel van de studenten op Britse universiteiten.

Een Bachelor of Science is een graad die perfect is voor studenten die willen hun praktische kennis en werkervaring te verbeteren. Het ontvangen van een BSc kan helpen leiden studenten om een ​​grotere persoonlijke en professionele mogelijkheden.

Online of afstandsonderwijs verwijst naar het gebruik van elektronische media en informatie- en communicatietechnologieën (ICT) in het onderwijs. Met online leren heeft men altijd en overal toegang tot onderwijs met een beschikbare internetverbinding.