$close

Filters

Resultaten weergeven

Online Cursus Studies in Business Studies 2022

Online cursussen Accounting, Banking, Corporate Social Responsibility, Finance, Internationale Handel, Logistiek, Marketing, Toerisme en e-Business vallen allemaal binnen de categorie Business, Economie en Administratie. Werkende professionals, pas afgestudeerden en mensen op zoek naar een carrière verandering in een business-gerelateerde gebied zijn enkele van de aspirant-studenten die kun… Meer informatie

Online cursussen Accounting, Banking, Corporate Social Responsibility, Finance, Internationale Handel, Logistiek, Marketing, Toerisme en e-Business vallen allemaal binnen de categorie Business, Economie en Administratie. Werkende professionals, pas afgestudeerden en mensen op zoek naar een carrière verandering in een business-gerelateerde gebied zijn enkele van de aspirant-studenten die kunnen profiteren van online cursussen in Business, Economie en Administratie.

Sommige online studiepunten in Business, Economie en Administratie lessen zijn overdraagbaar naar andere undergraduate of graduate programma's, zoals een BBA of MBA. Duurzame overal van een paar dagen tot een jaar, een aantal online cursussen in Business, Economie en Administratie zijn full-time, anderen in deeltijd, maar ze hebben allemaal de neiging om flexibeler te zijn dan conventionele campus-based klassen dankzij de e-learning-technologie die zij in dienst , dat brengt de klas naar de studenten.Online cursussen in Business, Economie en Administratie gebruik technologieën zoals e-mail, satelliet-conferencing, file sharing, social media en instant messaging te instrueren, en open discussie forums rond, de belangrijkste zakelijke onderwerpen, economie theorieën en administratieve praktijken.

Voor iedereen die geïnteresseerd is in de professionele ontwikkeling en het verwerven van nieuwe, waardevolle diploma's, online cursussen in Business, Economie en Administratie zou een uitstekende optie zijn. Scroll naar beneden om meer te lezen en contact opnemen met de universiteiten en instellingen hosting online cursussen, vandaag!

Lees Minder
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Aanbevolen Nieuwste Titel
  • Aanbevolen
  • Nieuwste
  • Titel
IESE Business School
Barcelona, Spanje +4 Meer

Het Business Model Innovation Program helpt u bij het ontwerpen en implementeren van een bedrijfsmodel voor een nieuwe onderneming, het herontwerpen van het bedrijfsmodel van ... +

Het Business Model Innovation Program helpt u bij het ontwerpen en implementeren van een bedrijfsmodel voor een nieuwe onderneming, het herontwerpen van het bedrijfsmodel van een bestaand bedrijf of bedrijfseenheid en / of het ontwikkelen van een innovatiestrategie voor het bedrijfsmodel voor uw bedrijf. -
Cursus
Deeltijd
3 - 4 maanden
Engels
sep 2022
Online
 
Universidad Austral
Rosario, Argentinië

Het Agribusiness Management Program is bedoeld om professionals op te leiden om beslissingen te nemen en tools te bieden voor het heroverwegen van bedrijven.

Het Agribusiness Management Program is bedoeld om professionals op te leiden om beslissingen te nemen en tools te bieden voor het heroverwegen van bedrijven. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
4 maanden
Spaans
jul 2022
Online
 
Emeritus Institute of Management
Singapore

Wat zal dit programma voor u doen? Hier zijn enkele van de specifieke uitdagingen die u beter kunt aanpakken na het voltooien van dit programma: Ontdek trends, kansen en uitda ... +

Wat zal dit programma voor u doen? Hier zijn enkele van de specifieke uitdagingen die u beter kunt aanpakken na het voltooien van dit programma: Ontdek trends, kansen en uitdagingen op het gebied van dienstverlening Ontwikkel waardepropositie en positionering om op te vallen in de competitieve markt Ontdek hoe technologie wordt gebruikt om uitmuntende service te leveren Kaders en strategieën toepassen om klanten te identificeren, te beheren en te behouden door middel van dienstverlening en uitmuntendheid Identificeer strategieën om op een kostenefficiënte manier service excellentie te leveren Programmamodules Module 1: Waarde creëren in moderne serviceeconomieën Ontdek de uitdagingen van het opschalen van succesvolle servicemerken en bedrijven, macrotrends in moderne service-economieën, oplossingen die service tot de kernwaarde van een bedrijf maken, en hoe u activiteiten in het bedrijf kunt analyseren die helpen waarde te creëren in de service-economie. Module 2: Technologie in service: servicerobots, AI en platformbedrijfsmodellen Onderzoek hoe technologie wordt gebruikt om service te leveren, de impact van platformbedrijfsmodellen op het leveren van diensten, problemen en uitdagingen waarmee platformecosystemen worden geconfronteerd, en hoe de concurrentievoor- en nadelen van platformbedrijven kunnen worden geanalyseerd. Module 3: Klantloyaliteit beheren – Het wiel van loyaliteit Krijg een dieper inzicht in de winst van bedrijven uit klantloyaliteit op de lange termijn, het onderscheid tussen klanttevredenheid en -loyaliteit, implicaties van klant-tiering/-segmentering voor het verwerven en behouden van klanten, en strategieën voor het behouden van klantloyaliteit. Module 4: Klantgerichtheid - Strategisch klachtenbeheer, serviceherstel en klantfeedbacksystemen Leer hoe u klantenservicestrategieën kunt gebruiken om een positieve draai te geven aan klachten van klanten, gebruik te maken van feedback van klanten om het leren van organisaties te stimuleren, een proactieve en kosteneffectieve benadering voor serviceherstel te illustreren, waar u op moet letten bij het ontwerpen van klantfeedbacksystemen en hoe serviceherstel kan worden uitgevoerd gebruikt om zakelijke doelstellingen te stimuleren. Module 5: Servicekwaliteit – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Onderzoek de dimensies van servicekwaliteit die van invloed zijn op klantloyaliteit, hoe het Gaps-model wordt gebruikt om tekortkomingen in de servicekwaliteit te verklaren, het juiste investeringsniveau in het leveren van servicekwaliteit, waarom het herontwerpen van serviceprocessen belangrijk is, hulpmiddelen om serviceprocessen opnieuw te ontwerpen, de impact van het proces herontwerp op klanten en personeel, en de negen stappen in het herontwerpen van het klantenserviceproces. Module 6: Drie strategische Pathways naar kosteneffectieve service-excellentie (dubbele cultuurstrategie, gerichte servicesstrategie, OM-strategie en integratie) Vergroot uw kennis van de drie Pathways naar kosteneffectieve service-excellentie, de dubbele cultuur/dubbele focus Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie, de gerichte servicefabriek Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie, en de operations management-strategie Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie. Module 7: Services produceren en de service-ervaring brandmerken en een serviceorganisatie van wereldklasse bouwen Ontdek hoe u verbeteringen kunt stimuleren met behulp van strategieën en kaders voor serviceleiderschap en hoe u strategieën kunt identificeren voor het verbeteren van de dienstverlening en de mogelijke valkuilen. Programma Faculteit Jochen Wirtz, Ph.D. Hoogleraar marketing en vicedecaan MBA-programma's Naast hoogleraar Marketing aan de National University of Singapore, is professor Wirtz ook International Fellow van het Service Research Center aan de Karlstad University in Zweden en een Academic Scholar aan het Cornell Institute for Healthy Futures aan de Cornell University in New York. Hij was de oprichter en directeur van het dual degree UCLA – NUS Executive MBA-programma (wereldwijd 4e in de Financial Times EMBA 2015-ranglijst en 3e in de EIU 2015-ranglijst) van 2002 tot 2014; een Associate Fellow aan de Saïd Business School, de Universiteit van Oxford van 2008 tot 2013; en een van de oprichters van de NUS Teaching Academy van 2009 tot 2015. Professor Wirtz heeft een Ph.D. in Services Marketing van de London Business School. Zijn onderzoek is sindsdien gericht op servicemarketing en is gepubliceerd in zo'n 100 academische tijdschriften en tijdschriftartikelen (zoals Harvard Business Review), 130 conferentiepresentaties en 40 boekhoofdstukken. Zijn meer dan 10 boeken omvatten Services Marketing - People, Technology, Strategy (World Scientific, 9e editie, 2021) en Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3e editie, 2016), beide co-auteur met professor Christopher Lovelock. Met vertalingen en aanpassingen voor meer dan 26 landen en regio's, en een gecombineerde verkoop van ongeveer 1.000.000 exemplaren, zijn ze wereldwijd toonaangevende leerboeken voor servicemarketing geworden. Voorbeelden uit de sector Aan de hand van praktijkvoorbeelden uit meerdere industrieën, zult u zien hoe de theorieën in de praktijk worden gebracht. Starbucks Begrijp hoe een van de oprichters van Starbucks met een idee kwam dat dient als de waardepropositie van het café. Rolls Royce Identificeer hoe Rolls-Royce technische uitmuntendheid en serviceoplossingen heeft gebruikt om een concurrerende wereldwijde fabrikant te worden. ANZ Bank Krijg een glimp van Jamie, een virtuele agent van de ANZ-bank die sinds de lancering duizenden klanten heeft bediend. Singapore Airlines Leer enkele van de strategieën die Singapore Airlines gebruikt om klantenloyaliteit te creëren. Google Begrijp hoe Google selfservicetechnologieën onder de knie heeft om zijn lage operationele personeelsbestand te behouden. Nike Leer de verschillende manieren om een betere onderhandelingspositie in de waardeketen te hebben en de verschillende gebieden waar waarde kan worden gewonnen. Andere bedrijven die als voorbeeld of als use-case in het programma zijn opgenomen, zijn BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos, etc. Opmerking: alle merk-, product- en bedrijfsnamen zijn handelsmerken™ of geregistreerde® handelsmerken van hun respectieve houders. Het gebruik ervan impliceert geen enkele band met, goedkeuring door of enige vorm van associatie tussen hen en programma-eigenaren. Programma Leerreis 56 videocolleges 25+ industriële voorbeelden 8 Discussieborden 8 wekelijkse spreekuursessies 7 Opdrachten 5 Casestudy's Waarom inschrijven voor het programma? In de huidige service- en kenniseconomieën moeten bedrijven voortdurend nieuwe manieren vinden om zich te onderscheiden. In deze competitieve markt is het van cruciaal belang om een klantgerichte benadering toe te passen voor het beheren en leveren van uitmuntende service. Deze inspanning vereist echter meer dan vertrouwen op feedback van klanten om uw serviceaanbod onder de aandacht te brengen. Het vereist het creëren van hoogwaardige operaties in een omgeving met veel vertrouwen, wat leidt tot gemotiveerde medewerkers die een uitzonderlijke klantenservice bieden. In het Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness-programma - aangeboden door NUS Business School - kunt u de competenties verwerven die u nodig hebt om een klantgerichte bedrijfsleider te worden die in staat is meer waarde te leveren voor uw organisatie, werknemers en klanten. 93% van de klanten zal waarschijnlijk herhalingsaankopen doen bij bedrijven die uitstekende klantenservice bieden. bron: Hubspot Research, 2021 70% een gunstiger beeld hebben van merken die proactieve klantenservicemeldingen aanbieden. bron: Microsoft, 2021 26% van de ondernemingen en professionals zegt dat de waarde van klanttevredenheid volledig is gedefinieerd en bijgehouden. bron: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Voor wie is dit programma? Het programma is bedoeld voor professionals met een academische achtergrond, bij voorkeur met 8+ jaar werkervaring. Het programma is toepasbaar in alle sectoren, met name IT-producten en -diensten, bank- en financiële diensten, personeel en werving, onderwijs en advies, en komt ten goede aan degenen die werkzaam zijn in technologisch management, algemeen management, operaties, adviesfuncties en daarbuiten. Dit programma is vooral nuttig voor professionals die streven naar: Verbeter de operationele efficiëntie en transformeer de klantervaring door middel van digitale technologie Ontwikkel disruptieve bedrijfsmodellen met een servicegerichte aanpak Verbeter de klantbetrokkenheid en verhoog de conversieratio door geïntegreerde marketingautomatisering Maak gebruik van klant- en werknemerservaringen om zakelijke doelen te bereiken Pas best practices toe voor dienstverlening in verschillende sectoren en ondernemingen -
Cursus
Deeltijd
2 maanden
Engels
Online
 

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
FutureLearn
Milton Keynes, Verenigd Koninkrijk

Ontwikkel uw marketingvaardigheden en kennis om u te helpen betere zakelijke beslissingen te nemen en uw professionele doelen te bereiken.

Ontwikkel uw marketingvaardigheden en kennis om u te helpen betere zakelijke beslissingen te nemen en uw professionele doelen te bereiken. -
Cursus
Deeltijd
10 weken
Engels
28 mrt 2022
Online
 
Frankfurt School of Finance & Management
Frankfurt, Duitsland

Het doel van deze cursus is om u uitgebreide kennis te bieden over het idee en de mogelijkheden van blockchain, vanuit een potentieel zakelijk perspectief. Deelnemers aan de c ... +

Het doel van deze cursus is om u uitgebreide kennis te bieden over het idee en de mogelijkheden van blockchain, vanuit een potentieel zakelijk perspectief. Deelnemers aan de cursus kunnen onderscheiden waar de implementatie van een blockchain een bruikbare applicatie of business model kan worden. Met verschillende praktische inzichten en voorbeelden van experts, leert u niet alleen over hun best practices, maar ook hoe een blockchain-project succesvol kan worden geïmplementeerd in uw bedrijf en branche. -
Cursus
Deeltijd
3 - 4 semesters
Engels
nov 2022
15 sep 2022
Campus
 
ESSCA School of Management - Online Programs
Parijs, Frankrijk

Deze cursus is gemaakt voor studenten die de marketingstrategie van luxemerken willen begrijpen en die tools en strategieën in de dynamische en unieke luxesector willen beheer ... +

Deze cursus is gemaakt voor studenten die de marketingstrategie van luxemerken willen begrijpen en die tools en strategieën in de dynamische en unieke luxesector willen beheersen. Deze cursus is bedoeld om studenten te voorzien van actuele knowhow en praktische inzichten in de echte problemen waarmee managers van luxemerken worden geconfronteerd. -
Cursus
Deeltijd
3 weken
Engels
Online
 
EIT Manufacturing – PhD
Palaiseau, Frankrijk +1 Meer

Als je een Ph.D. onderzoeker en u uw capaciteiten en competenties wilt vergroten in geavanceerde tools voor het ontwerp, de implementatie, de organisatie, de kwaliteitsbeoorde ... +

Als je een Ph.D. onderzoeker en u uw capaciteiten en competenties wilt vergroten in geavanceerde tools voor het ontwerp, de implementatie, de organisatie, de kwaliteitsbeoordeling en de verbetering van intelligente productiesystemen, kunt u deelnemen aan de 2020 Winter School van de EIT Manufacturing (EITM) Doctoral School, gericht over datagestuurde slimme productie en innovatie (D²SMI). -
Cursus
Voltijds
Engels
Online
 
The UC Davis Graduate School of Management
Davis, Verenigde Staten

The UC Davis Graduate School of Management Strategic Negotiations onderzoekt de kunst van het onderhandelen in een nieuw licht. Het programma ziet af van de traditionele win-v ... +

The UC Davis Graduate School of Management Strategic Negotiations onderzoekt de kunst van het onderhandelen in een nieuw licht. Het programma ziet af van de traditionele win-verlies-benadering en heeft tot doel deelnemers uit te rusten met integratieve onderhandelingspraktijken die gericht zijn op wederzijds voordelige resultaten door relaties op te bouwen en teams te versterken. Onder leiding van onderhandelingsexpert Jim Olson leert dit programma je hoe je kunt navigeren door macht, invloed, cultuur en ethiek in uitdagende omstandigheden op elk niveau van je carrière. Je krijgt de kans om te communiceren met gelijkgestemde leeftijdsgenoten van over de hele wereld tijdens live onderhandelingservaringen, waardoor je je zelfvertrouwen en onderhandelingsvaardigheden kunt verbeteren. -
Cursus
Voltijds
6 weken
Engels
Online
 
Udemy
San Francisco, Verenigde Staten

Word een expert bij SQL! Deze cursus omvat: 9 uur on-demand video 14 artikelen 13 downloadbare bronnen Volledige levenslange toegang Toegang op mobiel en tv Certificaat van af ... +

Word een expert bij SQL! Deze cursus omvat: 9 uur on-demand video 14 artikelen 13 downloadbare bronnen Volledige levenslange toegang Toegang op mobiel en tv Certificaat van afronding Beschrijving Leer met deze cursus snel en effectief SQL gebruiken! U leert hoe u complexe query's naar een database kunt lezen en schrijven met behulp van een van de meest gevraagde vaardigheden - PostgreSQL. Deze vaardigheden zijn ook van toepassing op elke andere grote SQL-database, zoals MySQL, Microsoft SQL Server, Amazon Redshift, Oracle en nog veel meer. Het leren van SQL is een van de snelste manieren om je carrièrevooruitzichten te verbeteren, aangezien het een van de meest gevraagde technische vaardigheden is! In deze cursus leer je snel en krijg je onderweg uitdagingen en tests om je begrip te verbeteren! Dit is een cursus die u de controle geeft, waarbij u databases direct aan het begin van de cursus opzet en herstelt, in plaats van iemand anders te zien coderen. Elke sectie wordt geleverd met nieuwe uitdagingsvragen en taken, gemodelleerd naar echte taken en situaties. Ik heb jaren als instructeur zowel online als persoonlijk bij Fortune 500-bedrijven doorgebracht, en deze cursus is ontwikkeld om het beste van twee werelden te combineren, zodat je in je eigen tempo kunt leren via een interactieve omgeving. Je begint met de basis en al snel merk je dat je werkt met geavanceerde commando's, omgaan met tijdstempelgegevens en variabele karakterinformatie als een ervaren professional. SQL is een van de meest gevraagde vaardigheden voor bedrijfsanalisten, datawetenschappers en iedereen die met data werkt! Upgrade je vaardigheden snel en voeg SQL toe aan je cv door vandaag nog lid te worden! Instructeur Jose Portilla, hoofd datawetenschap, Pierian Data Inc. Jose Marcial Portilla heeft een BS en MS in werktuigbouwkunde van de Santa Clara University en jarenlange ervaring als professionele instructeur en trainer voor datawetenschap en programmeren. Hij heeft publicaties en patenten op verschillende gebieden, zoals microfluïdica, materiaalwetenschap en datawetenschapstechnologieën. In de loop van zijn carrière heeft hij vaardigheden ontwikkeld in het analyseren van gegevens en hij hoopt zijn ervaring in lesgeven en datawetenschap te gebruiken om andere mensen te helpen de kracht te leren van programmeren, het vermogen om gegevens te analyseren en de gegevens te presenteren in duidelijke en mooie visualisaties. Momenteel werkt hij als Head of Data Science voor Pierian Data Inc. en geeft hij persoonlijke datawetenschaps- en Python-programmeertrainingen aan werknemers van topbedrijven, waaronder General Electric, Cigna, The New York Times, Credit Suisse, McKinsey, en nog veel meer. -
Cursus
Deeltijd
9 uur
Engels
Online
 
ENyD - Escuela de Negocios y Dirección
Madrid, Spanje

Gespecialiseerd in bedrijfsadvies via deze 100% bijgewerkte online cursus, waarmee u alle belasting-, arbeids- en boekhoudkundige verplichtingen van elk bedrijf effectief kunt ... +

Gespecialiseerd in bedrijfsadvies via deze 100% bijgewerkte online cursus, waarmee u alle belasting-, arbeids- en boekhoudkundige verplichtingen van elk bedrijf effectief kunt beheren. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
6 maanden
Spaans
Online
 
Online Business School
Coventry, Verenigd Koninkrijk

Deze inleiding tot het managementniveau 3 universitair basisprogramma is een kredietkwalificatie van 60 (gelijk aan één A-niveau) en is bedoeld voor studenten die op zoek zijn ... +

Deze inleiding tot het managementniveau 3 universitair basisprogramma is een kredietkwalificatie van 60 (gelijk aan één A-niveau) en is bedoeld voor studenten die op zoek zijn naar een universitaire instap- of managementervaring om een promotie te krijgen of hun werkvooruitzichten te verbreden. Het is met name geschikt voor het oefenen van teamleiders die naar het volgende managementniveau willen gaan. Het zal ook een startkwalificatie bieden voor diegenen die bedrijfsgerelateerde onderwerpen op niveau 2 of 3 hebben bestudeerd en die vaardigheden en competenties voor werk willen verwerven, is een managementomgeving. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
420 - 540 uur
Engels
Online
 
London School of Economics and Political Science (LSE) (Get Smarter Creative)
Holborn, Verenigd Koninkrijk

Deze zeer interactieve cursus van zes weken leert u de praktische vaardigheden, academische kaders en theoretisch inzicht om uw onderhandelingsvermogen, vertrouwen en succes t ... +

Deze zeer interactieve cursus van zes weken leert u de praktische vaardigheden, academische kaders en theoretisch inzicht om uw onderhandelingsvermogen, vertrouwen en succes te vergroten. Geleid door deskundige LSE-academici en marktleiders, bouw je je onderhandelingsvaardigheden op door praktische praktijkoefeningen en live online onderhandelingen. -
Cursus
Deeltijd
6 weken
Engels
Online
 
IESE Business School
Barcelona, Spanje

Verhoog de prestaties van uw verkoopteam door de kernelementen van het verkoopproces van dichtbij te onderzoeken. Versterk uw vermogen om solide verkoopplannen te ontwikkelen ... +

Verhoog de prestaties van uw verkoopteam door de kernelementen van het verkoopproces van dichtbij te onderzoeken. Versterk uw vermogen om solide verkoopplannen te ontwikkelen en nieuwe kaders te verwerven om uw team te helpen zijn volle potentieel te bereiken. -
Cursus
Voltijds
4 weken
Engels
01 mrt 2022
Online
 
FutureLearn
Seoul, Zuid-Korea

Leer de belangrijkste concepten en best practices op het gebied van sociale innovatie, met de nadruk op sociale ondernemers in Zuid-Korea.

Leer de belangrijkste concepten en best practices op het gebied van sociale innovatie, met de nadruk op sociale ondernemers in Zuid-Korea. -
Cursus
Deeltijd
6 weken
Engels
Online
 
FutureLearn

Ontdek projectmanagementvaardigheden, zoals het Gantt-diagram, waarmee u leert hoe u de levenscyclus van een project effectief kunt beheren.

Ontdek projectmanagementvaardigheden, zoals het Gantt-diagram, waarmee u leert hoe u de levenscyclus van een project effectief kunt beheren. -
Cursus
Deeltijd
4 weken
Engels
Online