$close

Filters

Resultaten weergeven

Online Cursus Studies in Business Studies 2022

Online cursussen Accounting, Banking, Corporate Social Responsibility, Finance, Internationale Handel, Logistiek, Marketing, Toerisme en e-Business vallen allemaal binnen de categorie Business, Economie en Administratie. Werkende professionals, pas afgestudeerden en mensen op zoek naar een carrière verandering in een business-gerelateerde gebied zijn enkele van de aspirant-studenten die kun… Meer informatie

Online cursussen Accounting, Banking, Corporate Social Responsibility, Finance, Internationale Handel, Logistiek, Marketing, Toerisme en e-Business vallen allemaal binnen de categorie Business, Economie en Administratie. Werkende professionals, pas afgestudeerden en mensen op zoek naar een carrière verandering in een business-gerelateerde gebied zijn enkele van de aspirant-studenten die kunnen profiteren van online cursussen in Business, Economie en Administratie.

Sommige online studiepunten in Business, Economie en Administratie lessen zijn overdraagbaar naar andere undergraduate of graduate programma's, zoals een BBA of MBA. Duurzame overal van een paar dagen tot een jaar, een aantal online cursussen in Business, Economie en Administratie zijn full-time, anderen in deeltijd, maar ze hebben allemaal de neiging om flexibeler te zijn dan conventionele campus-based klassen dankzij de e-learning-technologie die zij in dienst , dat brengt de klas naar de studenten.Online cursussen in Business, Economie en Administratie gebruik technologieën zoals e-mail, satelliet-conferencing, file sharing, social media en instant messaging te instrueren, en open discussie forums rond, de belangrijkste zakelijke onderwerpen, economie theorieën en administratieve praktijken.

Voor iedereen die geïnteresseerd is in de professionele ontwikkeling en het verwerven van nieuwe, waardevolle diploma's, online cursussen in Business, Economie en Administratie zou een uitstekende optie zijn. Scroll naar beneden om meer te lezen en contact opnemen met de universiteiten en instellingen hosting online cursussen, vandaag!

Lees Minder
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Wat zal dit programma voor u doen? Hier zijn enkele van de specifieke uitdagingen die u beter kunt aanpakken na het voltooien van dit programma: Ontdek trends, kansen en uitda ... +

Wat zal dit programma voor u doen? Hier zijn enkele van de specifieke uitdagingen die u beter kunt aanpakken na het voltooien van dit programma: Ontdek trends, kansen en uitdagingen op het gebied van dienstverlening Ontwikkel waardepropositie en positionering om op te vallen in de competitieve markt Ontdek hoe technologie wordt gebruikt om uitmuntende service te leveren Kaders en strategieën toepassen om klanten te identificeren, te beheren en te behouden door middel van dienstverlening en uitmuntendheid Identificeer strategieën om op een kostenefficiënte manier service excellentie te leveren Programmamodules Module 1: Waarde creëren in moderne serviceeconomieën Ontdek de uitdagingen van het opschalen van succesvolle servicemerken en bedrijven, macrotrends in moderne service-economieën, oplossingen die service tot de kernwaarde van een bedrijf maken, en hoe u activiteiten in het bedrijf kunt analyseren die helpen waarde te creëren in de service-economie. Module 2: Technologie in service: servicerobots, AI en platformbedrijfsmodellen Onderzoek hoe technologie wordt gebruikt om service te leveren, de impact van platformbedrijfsmodellen op het leveren van diensten, problemen en uitdagingen waarmee platformecosystemen worden geconfronteerd, en hoe de concurrentievoor- en nadelen van platformbedrijven kunnen worden geanalyseerd. Module 3: Klantloyaliteit beheren – Het wiel van loyaliteit Krijg een dieper inzicht in de winst van bedrijven uit klantloyaliteit op de lange termijn, het onderscheid tussen klanttevredenheid en -loyaliteit, implicaties van klant-tiering/-segmentering voor het verwerven en behouden van klanten, en strategieën voor het behouden van klantloyaliteit. Module 4: Klantgerichtheid - Strategisch klachtenbeheer, serviceherstel en klantfeedbacksystemen Leer hoe u klantenservicestrategieën kunt gebruiken om een positieve draai te geven aan klachten van klanten, gebruik te maken van feedback van klanten om het leren van organisaties te stimuleren, een proactieve en kosteneffectieve benadering voor serviceherstel te illustreren, waar u op moet letten bij het ontwerpen van klantfeedbacksystemen en hoe serviceherstel kan worden uitgevoerd gebruikt om zakelijke doelstellingen te stimuleren. Module 5: Servicekwaliteit – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Onderzoek de dimensies van servicekwaliteit die van invloed zijn op klantloyaliteit, hoe het Gaps-model wordt gebruikt om tekortkomingen in de servicekwaliteit te verklaren, het juiste investeringsniveau in het leveren van servicekwaliteit, waarom het herontwerpen van serviceprocessen belangrijk is, hulpmiddelen om serviceprocessen opnieuw te ontwerpen, de impact van het proces herontwerp op klanten en personeel, en de negen stappen in het herontwerpen van het klantenserviceproces. Module 6: Drie strategische Pathways naar kosteneffectieve service-excellentie (dubbele cultuurstrategie, gerichte servicesstrategie, OM-strategie en integratie) Vergroot uw kennis van de drie Pathways naar kosteneffectieve service-excellentie, de dubbele cultuur/dubbele focus Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie, de gerichte servicefabriek Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie, en de operations management-strategie Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie. Module 7: Services produceren en de service-ervaring brandmerken en een serviceorganisatie van wereldklasse bouwen Ontdek hoe u verbeteringen kunt stimuleren met behulp van strategieën en kaders voor serviceleiderschap en hoe u strategieën kunt identificeren voor het verbeteren van de dienstverlening en de mogelijke valkuilen. Programma Faculteit Jochen Wirtz, Ph.D. Hoogleraar marketing en vicedecaan MBA-programma's Naast hoogleraar Marketing aan de National University of Singapore, is professor Wirtz ook International Fellow van het Service Research Center aan de Karlstad University in Zweden en een Academic Scholar aan het Cornell Institute for Healthy Futures aan de Cornell University in New York. Hij was de oprichter en directeur van het dual degree UCLA – NUS Executive MBA-programma (wereldwijd 4e in de Financial Times EMBA 2015-ranglijst en 3e in de EIU 2015-ranglijst) van 2002 tot 2014; een Associate Fellow aan de Saïd Business School, de Universiteit van Oxford van 2008 tot 2013; en een van de oprichters van de NUS Teaching Academy van 2009 tot 2015. Professor Wirtz heeft een Ph.D. in Services Marketing van de London Business School. Zijn onderzoek is sindsdien gericht op servicemarketing en is gepubliceerd in zo'n 100 academische tijdschriften en tijdschriftartikelen (zoals Harvard Business Review), 130 conferentiepresentaties en 40 boekhoofdstukken. Zijn meer dan 10 boeken omvatten Services Marketing - People, Technology, Strategy (World Scientific, 9e editie, 2021) en Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3e editie, 2016), beide co-auteur met professor Christopher Lovelock. Met vertalingen en aanpassingen voor meer dan 26 landen en regio's, en een gecombineerde verkoop van ongeveer 1.000.000 exemplaren, zijn ze wereldwijd toonaangevende leerboeken voor servicemarketing geworden. Voorbeelden uit de sector Aan de hand van praktijkvoorbeelden uit meerdere industrieën, zult u zien hoe de theorieën in de praktijk worden gebracht. Starbucks Begrijp hoe een van de oprichters van Starbucks met een idee kwam dat dient als de waardepropositie van het café. Rolls Royce Identificeer hoe Rolls-Royce technische uitmuntendheid en serviceoplossingen heeft gebruikt om een concurrerende wereldwijde fabrikant te worden. ANZ Bank Krijg een glimp van Jamie, een virtuele agent van de ANZ-bank die sinds de lancering duizenden klanten heeft bediend. Singapore Airlines Leer enkele van de strategieën die Singapore Airlines gebruikt om klantenloyaliteit te creëren. Google Begrijp hoe Google selfservicetechnologieën onder de knie heeft om zijn lage operationele personeelsbestand te behouden. Nike Leer de verschillende manieren om een betere onderhandelingspositie in de waardeketen te hebben en de verschillende gebieden waar waarde kan worden gewonnen. Andere bedrijven die als voorbeeld of als use-case in het programma zijn opgenomen, zijn BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos, etc. Opmerking: alle merk-, product- en bedrijfsnamen zijn handelsmerken™ of geregistreerde® handelsmerken van hun respectieve houders. Het gebruik ervan impliceert geen enkele band met, goedkeuring door of enige vorm van associatie tussen hen en programma-eigenaren. Programma Leerreis 56 videocolleges 25+ industriële voorbeelden 8 Discussieborden 8 wekelijkse spreekuursessies 7 Opdrachten 5 Casestudy's Waarom inschrijven voor het programma? In de huidige service- en kenniseconomieën moeten bedrijven voortdurend nieuwe manieren vinden om zich te onderscheiden. In deze competitieve markt is het van cruciaal belang om een klantgerichte benadering toe te passen voor het beheren en leveren van uitmuntende service. Deze inspanning vereist echter meer dan vertrouwen op feedback van klanten om uw serviceaanbod onder de aandacht te brengen. Het vereist het creëren van hoogwaardige operaties in een omgeving met veel vertrouwen, wat leidt tot gemotiveerde medewerkers die een uitzonderlijke klantenservice bieden. In het Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness-programma - aangeboden door NUS Business School - kunt u de competenties verwerven die u nodig hebt om een klantgerichte bedrijfsleider te worden die in staat is meer waarde te leveren voor uw organisatie, werknemers en klanten. 93% van de klanten zal waarschijnlijk herhalingsaankopen doen bij bedrijven die uitstekende klantenservice bieden. bron: Hubspot Research, 2021 70% een gunstiger beeld hebben van merken die proactieve klantenservicemeldingen aanbieden. bron: Microsoft, 2021 26% van de ondernemingen en professionals zegt dat de waarde van klanttevredenheid volledig is gedefinieerd en bijgehouden. bron: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Voor wie is dit programma? Het programma is bedoeld voor professionals met een academische achtergrond, bij voorkeur met 8+ jaar werkervaring. Het programma is toepasbaar in alle sectoren, met name IT-producten en -diensten, bank- en financiële diensten, personeel en werving, onderwijs en advies, en komt ten goede aan degenen die werkzaam zijn in technologisch management, algemeen management, operaties, adviesfuncties en daarbuiten. Dit programma is vooral nuttig voor professionals die streven naar: Verbeter de operationele efficiëntie en transformeer de klantervaring door middel van digitale technologie Ontwikkel disruptieve bedrijfsmodellen met een servicegerichte aanpak Verbeter de klantbetrokkenheid en verhoog de conversieratio door geïntegreerde marketingautomatisering Maak gebruik van klant- en werknemerservaringen om zakelijke doelen te bereiken Pas best practices toe voor dienstverlening in verschillende sectoren en ondernemingen -
Cursus
Deeltijd
2 maanden
Engels
Online
 
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
Mikkeli, Finland +3 Meer

De blauwe oceaanstrategie maakt duidelijk hoe een bedrijf een marktleider en een bedrijfsmerk kan zijn en een nieuwe, onbekende en onontgonnen markt of industrie kan ontwikkel ... +

De blauwe oceaanstrategie maakt duidelijk hoe een bedrijf een marktleider en een bedrijfsmerk kan zijn en een nieuwe, onbekende en onontgonnen markt of industrie kan ontwikkelen. Het creëert nieuwe vraag naar klanten in de markt en gaat een psychologische relatie met hen aan. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
5 - 10 uur
Engels
Online
 
Online Business School
Coventry, Verenigd Koninkrijk

Deze inleiding tot het managementniveau 3 universitair basisprogramma is een kredietkwalificatie van 60 (gelijk aan één A-niveau) en is bedoeld voor studenten die op zoek zijn ... +

Deze inleiding tot het managementniveau 3 universitair basisprogramma is een kredietkwalificatie van 60 (gelijk aan één A-niveau) en is bedoeld voor studenten die op zoek zijn naar een universitaire instap- of managementervaring om een promotie te krijgen of hun werkvooruitzichten te verbreden. Het is met name geschikt voor het oefenen van teamleiders die naar het volgende managementniveau willen gaan. Het zal ook een startkwalificatie bieden voor diegenen die bedrijfsgerelateerde onderwerpen op niveau 2 of 3 hebben bestudeerd en die vaardigheden en competenties voor werk willen verwerven, is een managementomgeving. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
420 - 540 uur
Engels
Online
 

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
EIT Manufacturing – PhD
Palaiseau, Frankrijk +1 Meer

Als je een Ph.D. onderzoeker en u uw capaciteiten en competenties wilt vergroten in geavanceerde tools voor het ontwerp, de implementatie, de organisatie, de kwaliteitsbeoorde ... +

Als je een Ph.D. onderzoeker en u uw capaciteiten en competenties wilt vergroten in geavanceerde tools voor het ontwerp, de implementatie, de organisatie, de kwaliteitsbeoordeling en de verbetering van intelligente productiesystemen, kunt u deelnemen aan de 2020 Winter School van de EIT Manufacturing (EITM) Doctoral School, gericht over datagestuurde slimme productie en innovatie (D²SMI). -
Cursus
Voltijds
Engels
Online
 
Saïd Business School, University of Oxford
Oxford, Verenigd Koninkrijk

Navigeer door het risicofinancieringsproces als ondernemer of investeerder.

Navigeer door het risicofinancieringsproces als ondernemer of investeerder. -
Cursus
Deeltijd
8 weken
Engels
Online
 
University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL)
Cambridge, Verenigd Koninkrijk

Ontdek hoe duurzaam vastgoed gemeenschappen kan verbinden, kansen in de sector kan creëren en betekenisvolle bedrijfswaarde kan leveren. Gebouwen produceren een derde van alle ... +

Ontdek hoe duurzaam vastgoed gemeenschappen kan verbinden, kansen in de sector kan creëren en betekenisvolle bedrijfswaarde kan leveren. Gebouwen produceren een derde van alle uitstoot van broeikasgassen en zijn een van de belangrijkste energieverbruikers ter wereld. 1 De vastgoedsector speelt een onmiskenbare rol in de klimaatcrisis en moet opnieuw worden uitgevonden als we een duurzame toekomst willen. In de online korte cursus Duurzaam vastgoed: een betere gebouwde omgeving creëren, leer je hoe je kansen kunt vinden binnen duurzaamheidsuitdagingen in de gebouwde omgeving. De cursus is ontworpen door deskundige docenten van de University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL) en behandelt en analyseert de ecologische, sociale en bestuurlijke aspecten van onroerend goed. Met dit overzicht van branchetrends en -risico's onderzoekt u hoe duurzaam vastgoed kan bijdragen aan een veerkrachtigere en inclusievere samenleving en een positieve impact kan hebben op gemeenschappen. Aan het einde van deze cursus van acht weken ontwikkel je een persoonlijk actieplan om een duurzaam resultaat te leveren in je eigen gebouwde omgeving. Deze strategie helpt u de rol te realiseren die u en uw organisatie kunnen spelen bij het verbeteren van uw eigen supply chains, evenals het uitgebreide vastgoednetwerk. 1 Wereld Economisch Forum (januari 2020). Over het certificaat: Bestudeer duurzaam onroerend goed en verdien een officieel certificaat van voltooiing van het University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership. De beoordeling is doorlopend en gebaseerd op een reeks praktische opdrachten die online zijn voltooid. Om een certificaat te krijgen, moet u voldoen aan de vereisten die in het cursushandboek worden beschreven. Het handboek wordt u ter beschikking gesteld zodra u met de cursus begint. Uw certificaat wordt op uw wettelijke naam uitgegeven en naar u verzonden na succesvolle afronding van de cursus, volgens de gestelde vereisten. Je gaat naar huis met: Een holistische kijk op de ecologische, sociale en bestuurlijke uitdagingen en kansen van duurzaamheid binnen vastgoed. De systeemdenkende vaardigheden en kennis om veerkrachtige vastgoedoplossingen te leveren die sociale en zakelijke waarde creëren. Een persoonlijk actieplan om bij te dragen aan een duurzame toekomst voor vastgoed en de grotere gebouwde omgeving. Toegang tot het CISL International Alumni Network, dat bestaat uit meer dan 12.000 wereldleiders en professionals uit de industrie die het bedrijfsleven, de publieke sector en het maatschappelijk middenveld vertegenwoordigen. Waarom kiezen voor GetSmarter? GetSmarter, powered by 2U, is een online leerexpert met meer dan 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van eersteklas online korte cursussen van 's werelds toonaangevende universiteiten en instellingen. We worden aangedreven door 2U om u te ondersteunen bij het ontsluiten van uw potentieel door levensveranderend leren met een meeslepende en high-touch ervaring. We bieden marktgestuurde cursussen die werkende professionals uitrusten met de expertise die nodig is om een volledig nieuwe carrière bij te scholen, om te scholen of een kickstart te geven. Via een datagestuurde aanpak analyseren we toekomstige vaardigheidsvereisten en zorgen we ervoor dat alle cursussen aan deze behoefte voldoen. We zorgen ervoor dat toonaangevende universiteiten en instellingen uw deskundige gidsen zijn en onze mensen, technologie en middelen uw motor - samen stimuleren we meer dan alleen onderwijs, we versterken uw potentieel. -
Cursus
Deeltijd
8 weken
Engels
Online
 
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Cambridge, Verenigde Staten

De MIT Sloan Digital Business-strategie: onze digitale toekomst online korte cursus benutten onderzoekt hoe bedrijfsmodellen kunnen worden verbeterd door transformatieve techn ... +

De MIT Sloan Digital Business-strategie: onze digitale toekomst online korte cursus benutten onderzoekt hoe bedrijfsmodellen kunnen worden verbeterd door transformatieve technologie. -
Cursus
Deeltijd
6 weken
Engels
Online
 
The Economist - Executive Education
Londen, Verenigd Koninkrijk

Bereid uw organisatie voor op de impact van veranderende mondiale machten en verstoringen.

Bereid uw organisatie voor op de impact van veranderende mondiale machten en verstoringen. -
Cursus
Deeltijd
6 weken
Engels
Online
 
Northwestern Kellogg School of Management
Evanston, Verenigde Staten

Start uw bedrijf op de juiste manier. Neem bij elke stap van het ondernemerschapstraject weloverwogen juridische en financiële beslissingen.

Start uw bedrijf op de juiste manier. Neem bij elke stap van het ondernemerschapstraject weloverwogen juridische en financiële beslissingen. -
Cursus
Deeltijd
8 weken
Engels
Online
 
Yale School of Management
New Haven, Verenigde Staten

Organisaties opereren binnen de context van hun marktomgeving - hun concurrenten, leveranciers en klanten - maar ook binnen een bredere omgeving die sociale, politieke en rege ... +

Organisaties opereren binnen de context van hun marktomgeving - hun concurrenten, leveranciers en klanten - maar ook binnen een bredere omgeving die sociale, politieke en regelgevende krachten omvat. -
Cursus
Deeltijd
8 weken
Engels
Online
 
International Career Institute
Londen, Verenigd Koninkrijk

ICI's business management module zal u helpen de vaardigheden die je nodig hebt voor kleine bedrijven of grote zakelijke afdeling beheer aan te scherpen. Het werd ontwikkeld d ... +

ICI's business management module zal u helpen de vaardigheden die je nodig hebt voor kleine bedrijven of grote zakelijke afdeling beheer aan te scherpen. Het werd ontwikkeld door professionals met uitgebreide ervaring in de business-industrie, het bespreken van een breed scala aan onderwerpen die u zullen helpen een sterke basis voor je carrière in het management op te bouwen. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
40 - 156 weken
Engels
Online
 
Online Business School
Coventry, Verenigd Koninkrijk

Het niveau van het University Foundation-programma van niveau 3 is een kredietkwalificatie van 60 (gelijk aan één A-niveau) die studenten helpt bij het leren van sleutelconcep ... +

Het niveau van het University Foundation-programma van niveau 3 is een kredietkwalificatie van 60 (gelijk aan één A-niveau) die studenten helpt bij het leren van sleutelconcepten en een reeks managementprocedures die nodig zijn om binnen een bedrijf te werken. Het is speciaal ontwikkeld om de kennis te bieden die studenten nodig hebben om effectief werken, zowel als individuen als in teams binnen bedrijven. Het kunnen ontwikkelen van goede zakelijke managementvaardigheden is cruciaal voor elk bedrijf. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
450 - 540 uur
Engels
Online
 
Online Business School
Coventry, Verenigd Koninkrijk

Het niveau 4 Diploma in ondernemerschap en het niveau 5 Extended Diploma in Management zijn een cursus van 240 studiepunten ontworpen om bedrijfsmanagers en de CEO's van morge ... +

Het niveau 4 Diploma in ondernemerschap en het niveau 5 Extended Diploma in Management zijn een cursus van 240 studiepunten ontworpen om bedrijfsmanagers en de CEO's van morgen de vaardigheden te bieden die ze nodig hebben om te slagen in het bedrijfsleven, met een specifieke focus op innovatie en ondernemerschap binnen medium voor grote bedrijven. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
700 - 1800 uur
Engels
Online
 
Online Business School
Coventry, Verenigd Koninkrijk

Wil je weten wat een succesvolle verkoper maakt op het gebied van kennis, vaardigheden en houding? Sales is het fundament waarop organisaties zijn gebouwd. De Level 6 Professi ... +

Wil je weten wat een succesvolle verkoper maakt op het gebied van kennis, vaardigheden en houding? Sales is het fundament waarop organisaties zijn gebouwd. De Level 6 Professional Sales Management-cursus is bedoeld om de kennis en vaardigheden van verkopers te ontwikkelen en hen tegelijkertijd een professioneel kwalificatieplatform te bieden dat past bij hun loopbaanambities. De leerling zal: Kennis en begrip opdoen van de geschiedenis van verkopen als activiteit; het traditionele imago van verkopers; de verscheidenheid en complexiteit van verkooprollen; en de mensen die zich bezighouden met verkoopactiviteiten; en hoe dit van invloed kan zijn op het verkoopsucces. Verken en vergelijk het verkoopvak met andere beroepen en bepaal wat hiervan geleerd kan worden om het verkoopsucces te verbeteren. Onderzoek en evalueer de effectiviteit van een gestructureerde verkoopaanpak en gebruik deze kennis om een strategisch en tactisch verkoopproces op te bouwen. Verwerven en demonstreren hoe effectieve communicatie werkt binnen een verkoopcontext. cursus details Cursuskosten De Level 6 Professional Sales Management-cursus kost £ 1800. Studenten kunnen op een van de volgende manieren betalen: Creditcard of bankpas overschrijving Rentevrije maandelijkse termijnen Paypal Western Union Wat zit er bij de prijs van mijn cursus inbegrepen? Al het cursusmateriaal, inclusief online modules en schriftelijke opdrachten Persoonlijke tutorondersteuning met 1-2-1 Zoom-sessies Toegewijde studentenondersteuning Toegang tot een online sociaal leerforum Opdrachtmarkering en feedback GRATIS TOTUM studentenkortingskaart GRATIS laptop* GRATIS toegang tot onze Hubs Kom ik in aanmerking voor dit programma? Om je in te schrijven voor het Level 6-programma, moet je 18+ jaar oud zijn en minimaal 1 jaar verkoopervaring hebben. Niveau 6 modulelijst Verkopen als beroep Planning en voorbereiding voor verkoop Implementatie van verkoopproces Schriftelijke opdrachten De cursus Professional Sales Management Level 6 bestaat uit 3 modules en 3 schriftelijke opdrachten. Na afronding van de modules krijgen studenten toegang tot de opdrachten. De opdrachten zijn elk ongeveer 5.000 woorden. Studenten krijgen ondersteuning bij de modules en opdrachten via het onderdeel 'Tutor' van het leerplatform. De titels van de opdrachteenheden voor de cursus van niveau 6 zijn: Verkopen als beroep Planning en voorbereiding voor verkoop Implementatie van verkoopproces Carriere Succesvolle afronding van het undergraduate Level 6 Professional Sales Management-programma zal uw verkoopvaardigheden verbeteren. Deze cursus is bedoeld voor senior salesmanagers, directeuren of diegenen die willen doorgroeien naar senior niveau. Voorbeelden van universitaire vooruitgang Southampton Solent University Universiteit van Derby Universiteit van Lincoln Universiteit van Centraal Lancashire (UCLan) -
Cursus
Voltijds
Engels
aug 2022
Online
 
Online Business School
Coventry, Verenigd Koninkrijk

Verkoopmanagers hebben de verantwoordelijkheid om potentiële klanten te identificeren, hun interesses aan te spreken en zoveel mogelijk verkopen te sluiten. Ben je geïnteresse ... +

Verkoopmanagers hebben de verantwoordelijkheid om potentiële klanten te identificeren, hun interesses aan te spreken en zoveel mogelijk verkopen te sluiten. Ben je geïnteresseerd in het verwerven van de kennis en vaardigheden om de verkoopprestaties van je collega's te verbeteren? De Level 7 Strategic Sales Management-cursus stelt u in staat een klantenserviceplan voor uw organisatie op te stellen om klantbehoud, verkoop en levenslange waarde te verbeteren. Na succesvolle afronding van deze cursus nemen cursisten de meest essentiële branchespecifieke verkoopvaardigheden en kennis mee. De leerling zal: Onderzoek de theorie van transactionele analyse en breng deze in verband met hun verkooprollen. Herken en handel naar een reeks communicatiestijlen om de klantrelaties te verbeteren. Succesvol voorbereiden en uitvoeren van een verkooppresentatie. Verwerven van kennis en vaardigheden die kunnen worden gebruikt in verkooponderhandelingssituaties. Cursuskosten De cursus Strategisch verkoopmanagement op niveau 7 kost £ 2200. Studenten kunnen op een van de volgende manieren betalen: Creditcard of bankpas overschrijving Rentevrije maandelijkse termijnen Paypal Western Union Wat zit er bij de prijs van mijn cursus inbegrepen? Al het cursusmateriaal, inclusief online modules en schriftelijke opdrachten Persoonlijke tutorondersteuning met 1-2-1 Zoom-sessies Toegewijde studentenondersteuning Toegang tot een online sociaal leerforum Opdrachtmarkering en feedback GRATIS TOTUM studentenkortingskaart GRATIS toegang tot onze Hubs Kom ik in aanmerking voor dit programma? Om je in te schrijven voor het Level 7-programma, moet je 21+ jaar oud zijn en minimaal 3 jaar verkoopervaring hebben. Niveau 7 modulelijst Persoonlijk bewustzijn in verkoop Focus op klanten Van Sales tot Sales Management en Coaching Schriftelijke opdrachten De cursus Strategisch Sales Management Level 7 bestaat uit 3 modules en 3 schriftelijke opdrachten. Na afronding van de modules krijgen studenten toegang tot de opdrachten. De opdrachten zijn elk ongeveer 5.000 woorden. Studenten krijgen ondersteuning bij de modules en opdrachten via het onderdeel 'Tutor' van het leerplatform. De titels van de opdrachteenheden voor de cursus van niveau 7 zijn: Persoonlijk bewustzijn in verkoop Focus op klanten Van Sales tot Sales Management en Coaching Carriere Succesvolle afronding van het undergraduate Level 7 Strategic Sales Management-programma zal uw verkoopvaardigheden verbeteren. Deze cursus is bedoeld voor senior salesmanagers, directeuren of diegenen die willen doorgroeien naar senior niveau. -
Cursus
Voltijds
Engels
aug 2022
Online