
Master in
Master of education (med / alta) bibliotheek onderwijs media (online) Alabama State University The Harold Lloyd Murphy Graduate School

Beurzen
Invoering
De Education Education Media-programma's van het College van Onderwijs zijn ontworpen om professionele opvoeders voor te bereiden om P-12 Media Specialisten te worden. Onze programma's zijn geaccrediteerd door zowel de Zuidelijke Vereniging van Hogescholen en Scholen en door de Nationale Raad voor Accreditatie van Onderwijsonderwijs (NCATE).
In het kader van hun professionele studie nemen de kandidaten cursussen in die hun inhoudsvaardigheden verrijken, de relaties tussen het mediacentrum en het klaslokaal verrijken, hen in staat stellen zich te concentreren op het beheer van mediadiensten en hen te betrekken bij het leren van criteria voor boekenkeuze . De vereiste LEM-cursussen bieden kandidaten kansen in reflecterend denken, omdat ze onderwerpen behandelen en zich inzetten voor het creëren van materialen die aantonen dat zij beslissers zijn.
Kandidaten die werken aan een M.Ed. In Library Media Education (een niveau) moet 30 tot 33 uur cursuswerk completeren, inclusief een stageplaats van 300 uur. Stage bestaat uit:
- 100 uur in een basisschool bibliotheek.
- 100 uur in een middelbare schoolbibliotheek.
- 100 uur herhalen van een van de vorige niveaus of in een openbare bibliotheek met een kinder- en jeugdafdeling.
- Ter plaatse toezichthouders moeten gecertificeerd zijn P-12 Mediaspecialisten.
- Schoolbibliotheken moeten staatsaccrediteerde scholen zijn.
Een PRAXIS II score is een voorwaarde voor stage en moet gelijk zijn aan of hoger dan de vereiste score van de staat.
Na het voltooien van twaalf uur moet de toelating tot het kandidaatformulier ingediend en goedgekeurd worden.
Alle kandidaten op het niveau van "A" moeten een uitgebreid examen afleggen na afloop van de vakken. Voorafgaand aan de aanvraag voor het COMPS examen moeten tweederde (200 uur uur) stage worden ingevuld, gedocumenteerd, ingediend en goedgekeurd door de faculteit LEM.
Om in goede staat te blijven, moeten kandidaten een gemiddelde van 3,0 punten behouden.
Programma checklist
Onderwijsondersteunende gebieden (15 uur):
- LEM 500 Literatuur voor kinderen en jong volwassenen (3)
- LEM 508 Collectieontwikkeling, organisatie en beheer van informatiebronnen (3)
- LEM 511 Communicatietechnologie en Instructieontwerp (3)
- LEM 512 Beheer van Media Programma (3)
- LEM 519 Referentie- en referentiedienst (3)
Onderwijskundige componenten (9 uur):
- EDT 574 Computer Based Instructietechnologie (3)
- EDT 575 Huidige en opkomende technologie (3)
- EDT 576 Integratie van technologie in het K-12 curriculum (3)
Survey of Special Education coursework (0-3 uur):
- SED 500 De uitzonderlijke student (0-3)
- Vereist ALLEEN indien niet eerder als een voorgraadse of afgestudeerde student.
Stage (3 uur): 300 uur in goedgekeurde omgeving onder toezicht van een erkende LEM-specialist. Voorkeur: doorsturen op PRAXIS II.
- LEM 520 Stage in Bibliotheekmedia (100 uur) (1)
- LEM 521 Stage in Bibliotheekmedia (100 uur) (1)
- LEM 522 Stage in Bibliotheekmedia (100 uur) (1) of LEM 507 Stage in Bibliotheek Onderwijsmedia (1)
Extra cursussen (3 uur):
- Adviseur keuzevakken (3)
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Master in het onderwijs in bibliotheekmedia
- Online USA
Master of Science in de bibliotheek- en informatiewetenschappen: academisch bibliothecarisaat
- Queens, Verenigde Staten
Master of Science in de bibliotheek- en informatiewetenschappen: archivalistiek
- Queens, Verenigde Staten