Bouwen aan klantrelaties in management
Online
DUUR
1 up to 3 Hours
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
* gratis cursus
Invoering
Leer hoe een bedrijf een sterke band met klanten kan opbouwen en behouden met deze gratis online managementcursus.
Deze gratis online cursus leert je hoe je de relaties met klanten kunt versterken, wat een bedrijf kan helpen bloeien. Of het bedrijf nu lokaal of internationaal is, het moet zijn klanten begrijpen en dienovereenkomstig diensten leveren om de winst te verhogen. In deze cursus over het opbouwen en beheren van een duurzaam klantenbestand wordt uitgelegd hoe klantgegevens, loyaliteit en 'coöptatie' de sleutel vormen tot het ontwikkelen van een succesvol bedrijf.
Deze gratis online cursus omvat:
- 1,5-3 uur leren
- CPD-accreditatie
- Eindbeoordeling
Alison Certificaten
Alle Alison cursussen zijn gratis te volgen en af te ronden. Om deze Certificate cursus succesvol af te ronden en een Alison Graduate te worden, moet je 80% of hoger behalen in elke cursusbeoordeling. Als je deze certificaat cursus hebt afgerond, heb je de mogelijkheid om een officieel certificaat te behalen, wat een geweldige manier is om je prestatie met de wereld te delen.
Je Alison certificaat is:
- Ideaal om te delen met potentiële werkgevers
- Geweldig voor je cv, professionele sociale-mediaprofielen en sollicitaties.
- Een indicatie van je toewijding om voortdurend te leren en bij te scholen & om hoge resultaten te behalen.
- Dit is een stimulans om jezelf te blijven verbeteren door levenslang te leren.
Alison biedt 3 soorten van certificaats voor afgeronde certificaat cursussen:
- Digitaal certificaat: een downloadbaar certificaat in PDF-formaat dat onmiddellijk voor u beschikbaar is wanneer u uw aankoop voltooit.
- certificaat: een fysieke versie van je officieel gemerkte en beveiligde certificaat
- Ingelijst certificaat: een fysieke versie van je officieel gemerkte en beveiligde certificaat in een stijlvol frame.
Voltooi deze CPD-geaccrediteerde cursus & en ontvang je Diploma!
Certificeer uw vaardigheden
Een CPD-geaccrediteerd Alison-diploma/certificaat certificeert de vaardigheden die je hebt geleerd.
Wees anders dan de rest
Voeg uw Alison-certificering toe aan uw cv en blijf de concurrentie voor
Vooruitgang in je carrière
Deel uw Alison-certificering met potentiële werkgevers om uw vaardigheden en capaciteiten te laten zien
Galerij
leerplan
Veel bedrijfseigenaren denken dat het opbouwen van een solide relatie met klanten alleen gaat om het leveren van diensten of producten tegen lage prijzen, maar dat is niet per se het geval. Het opbouwen van die solide relatie vereist voorbeeldige service om meer klanten aan te trekken en te behouden. Dit kan worden bereikt door gebruik te maken van de principes van customer relationship management. Heb je je ooit afgevraagd waarom bekende bedrijven zoals Google enquêtes onder hun gebruikers uitvoeren? Google wil inzicht in wat zijn gebruikers willen om diensten daarop af te stemmen. Deze cursus legt de impact van data uit bij het beheren van klantrelaties. We onderzoeken een voorbeeld van hoe klantgegevens het bedrijf Swiggy hebben geholpen om lucratievere deals te sluiten om het belang van klantloyaliteit aan een bedrijf te illustreren. We nemen je mee door de factoren die ervoor zorgen dat consumenten bij een bedrijf blijven, zodat jij jouw bedrijf kunt behouden.
De cursus gaat vervolgens over op klantbehoudprogramma's en -technieken. We hebben nog een case study uitgevoerd van enkele telecombedrijven om te bepalen waarom klanten van het ene naar het andere bedrijf zijn overgestapt. 'Co-option'-strategieën geven bedrijven een concurrentievoordeel en we onderzoeken hoe een actieve dialoog met klanten de bedrijfsontwikkeling kan bevorderen. We laten zien hoe 'co-creatie' en gerichte gepersonaliseerde ervaringen voor elke klant een bedrijf kunnen helpen floreren. De meeste succesvolle bedrijven vormen de verwachtingen van klanten en we onderzoeken de inspanningen van Microsoft, zoals uiteengezet in het boek van Bill Gates. Vervolgens laten we u zien hoe u kunt onderscheiden wanneer klanten concurrenten zijn geworden en hoe u daarmee om kunt gaan.
We geven een snel overzicht van hoe een bedrijf een loyale en solide klantenkring kan creëren, met voorbeelden. Deze cursus is geschikt voor bedrijfseigenaren die hun bedrijf willen versterken, maar is ook bedoeld voor iedereen die werkt op de afdeling klantrelaties, marketing of verkoop van een bedrijf. Of u nu voor uzelf of een organisatie werkt, het opbouwen van relaties met het publiek is een cruciale vaardigheid die deze cursus kan aanscherpen.
- Module 1: Klantrelaties opbouwen in het management
- Module 2: Course assessment
Programma resultaat
What You Will Learn In This Free Course
- Leg uit welke impact data heeft op het verbeteren van klantrelaties
- Regel een klantloyaliteitsladder om de bestelling te verhogen
- Beschrijf hoe marketeers op elke stap van de klantloyaliteitsladder goede beslissingen kunnen nemen
- Beschrijf de stappen voor het behouden van klanten voor een bedrijf
- Analyseer casestudies van succesvolle klantrelatieprogramma's
- Vat verschillende 'co-optatie'-strategieën van klanten samen
Knowledge & Skills You Will Learn
- Customer Service
- Public Relations
- CRM
- Customer Experience