Doctor in de bedrijfskunde (DBA) in mobiele en digitale marketing
Alfred Nobel Open Business School
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Zürich, Zwitserland
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
2 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
EUR 5.000 / per semester
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
- Duur: 2 semesters
- Credits: 60
- Taal Engels
- Collegegeld: 4000EUR / semester
- Programma: Alfred Nobel Open Business School Zwitserland & Collegium Humanum Warschau Management University
Doctor of Business Administration (DBA) - Postdoctorale studies mobiele en digitale marketing, georganiseerd door Alfred Nobel Open Business School Switzerland in samenwerking met Collegium Humanum Warsaw Management University, is de meest herkenbare en prestigieuze managementkwalificatie.
Doctor of Business Administration (DBA) is een postdoctorale opleiding die de hoogste managementkwalificaties bevestigt, gericht op ervaren managers op hoog niveau en zakenmensen. DBA-studies – Mobile & Digital Marketing is de enige opleiding in dit deel van de wereld voor eersteklas specialisten op het gebied van digitale & mobiele marketing, het snelst groeiende gebied van marketing. De onderzoeken zijn gebaseerd op de meest actuele, geavanceerde technologische kennis.
Doctor of Business Administration (DBA) - Mobiele en digitale marketingstudies worden streng beoordeeld en voortdurend verbeterd.
Afgestudeerden van dit specifieke DBA-programma vertegenwoordigen een elitegroep van eersteklas specialisten in mobiele en digitale marketing, die zowel zichzelf als de potentiële toekomstige werkgever een hoog serviceniveau garanderen. We stellen een innovatief leerplan voor, zowel qua inhoud als praktijk, waardoor een virtueel werkgebied wordt gecreëerd dat een snellere implementatie van de opgedane kennis mogelijk maakt. We leiden op volgens de in de VS bekende trainingsmethode voor gekwalificeerd managementpersoneel, die perfect doordringen op het gebied van nieuwe technologieën, marketing en digitale & mobiele marketing.
Creatieve technologische en toepassingsoplossingen, evenals nieuwe organisatie- en administratiesystemen, maken gemakkelijk en plezierig onderwijs mogelijk.
Deze specialisatie omvat de concepten, tools en technieken die nodig zijn om op een systematische en geïntegreerde manier met klanten te communiceren en om effectieve, gerichte promotiecampagnes te creëren. Wanneer u de specialisatie Mobile en Digital Marketing voltooit, begrijpt u strategische marketingconcepten en de tools die nodig zijn om weloverwogen beslissingen te nemen en de richting te bepalen voor uw bedrijf, business unit, afdeling of productlijn in een digitaal ecosysteem.
Het DBA in Digital and Mobile Marketing-programma helpt u bij het maken en leveren van effectieve mobiele marketingcampagnes. Je behandelt de concepten en trends die ten grondslag liggen aan mobiele marketing en neemt een diepgaande kijk op sms-campagnes en voor mobiel geoptimaliseerde websites.
Je kijkt naar de opkomende trends binnen de mobiele ruimte en herkent de nieuwe mogelijkheid die wordt geboden door "always-on" mobiele apparaten, voor effectieve interactie met specifieke doelgroepen op basis van context en locatie.
De module Mobile Marketing behandelt de belangrijkste concepten en terminologie die worden gebruikt op het gebied van mobiele marketing en biedt u de technische kennis en vaardigheden om een effectieve mobiele marketingstrategie op te bouwen en te onderhouden. Je ontwikkelt de kennis en vaardigheden om effectieve campagnes uit te voeren door de juiste tools en bronnen te selecteren en door technieken voor het beheer van mobiele abonneelijsten.
Met onze unieke modulaire benadering voor het leveren van onze programma's, onze toonaangevende verhouding van studenten tot instructeurs en onze kleine, gerichte online klassen, kunnen we de tijd nemen om ervoor te zorgen dat al onze studenten er echt in slagen te begrijpen hoe een bedrijf kan groeien om klanten te bedienen bij een bureau. Je doet ervaring op in groepsdynamiek, organisatieverandering, technologieplatforms en strategie. Je zult in elke module een holistische ervaring opdoen, waardoor je vaardigheden gemakkelijker in de echte wereld kunnen worden toegepast.
De training wordt online aangeboden met lezingen, video's en assistentie van adviseurs.
De cursus eindigt met het indienen van een scriptie en de verdediging ervan.
Toepassing
- een aanvraagformulier indienen
- stuur een kopie van uw kwalificatie
- CV
Cursusinhoud
Modules | Kredietnummers |
Mobiele marketing | 10 |
Inleiding tot digitale marketing | 10 |
zoek machine optimalisatie | 5 |
Betaal per klik | 5 |
Digitale display- en videoadvertenties | 5 |
Sociale media marketing | 10 |
Email reclame | 5 |
Analytics | 5 |
Strategie en planning | 5 |
toelatingen
leerplan
- Duur: 2 semesters
- Credits: 60
- Taal Engels
- Programma: Alfred Nobel Open Business School Zwitserland & Collegium Humanum Warschau Management University
Doctor of Business Administration (DBA) - Postdoctorale studies mobiele en digitale marketing, georganiseerd door Alfred Nobel Open Business School Switzerland in samenwerking met Collegium Humanum Warsaw Management University, is de meest herkenbare en prestigieuze managementkwalificatie.
Doctor of Business Administration (DBA) is een postdoctorale opleiding die de hoogste managementkwalificaties bevestigt, gericht op ervaren managers en zakenmensen op hoog niveau. DBA-studies – Mobile & Digital Marketing is de enige opleiding in dit deel van de wereld voor eersteklas specialisten op het gebied van digitale & mobiele marketing, het snelst groeiende gebied van marketing. De onderzoeken zijn gebaseerd op de meest actuele, geavanceerde technologische kennis.
Doctor of Business Administration (DBA) - Mobiele en digitale marketingstudies worden streng beoordeeld en voortdurend verbeterd.
Afgestudeerden van dit specifieke DBA-programma vertegenwoordigen een elitegroep van eersteklas specialisten in mobiele en digitale marketing, die zowel zichzelf als de potentiële toekomstige werkgever een hoog serviceniveau garanderen. We stellen een innovatief leerplan voor, zowel qua inhoud als praktijk, waardoor een virtueel werkgebied wordt gecreëerd dat een snellere implementatie van de opgedane kennis mogelijk maakt. We leiden op volgens de in de VS bekende trainingsmethode voor gekwalificeerd managementpersoneel, die perfect doordringen op het gebied van nieuwe technologieën, marketing en digitale & mobiele marketing.
Creatieve technologische en toepassingsoplossingen, evenals nieuwe organisatie- en administratiesystemen, maken gemakkelijk en plezierig onderwijs mogelijk.
Deze specialisatie omvat de concepten, tools en technieken die nodig zijn om op een systematische en geïntegreerde manier met klanten te communiceren en om effectieve, gerichte promotiecampagnes te creëren. Wanneer u de specialisatie Mobile en Digital Marketing voltooit, begrijpt u strategische marketingconcepten en de tools die nodig zijn om weloverwogen beslissingen te nemen en de richting te bepalen voor uw bedrijf, business unit, afdeling of productlijn in een digitaal ecosysteem.
Je kijkt naar de opkomende trends binnen de mobiele ruimte en herkent de nieuwe mogelijkheid die wordt geboden door "always-on" mobiele apparaten, voor effectieve interactie met specifieke doelgroepen op basis van context en locatie.
De module Mobile Marketing behandelt de belangrijkste concepten en terminologie die worden gebruikt op het gebied van mobiele marketing en biedt u de technische kennis en vaardigheden om een effectieve mobiele marketingstrategie op te bouwen en te onderhouden. Je ontwikkelt de kennis en vaardigheden om effectieve campagnes uit te voeren door de juiste tools en bronnen te selecteren en door technieken voor het beheer van mobiele abonneelijsten.
Met onze unieke modulaire benadering voor het leveren van onze programma's, onze toonaangevende verhouding van studenten tot instructeurs en onze kleine, gerichte online klassen, kunnen we de tijd nemen om ervoor te zorgen dat al onze studenten er echt in slagen te begrijpen hoe een bedrijf kan groeien om klanten te bedienen bij een bureau. Je doet ervaring op in groepsdynamiek, organisatieverandering, technologieplatforms en strategie. Je zult in elke module een holistische ervaring opdoen, waardoor je vaardigheden gemakkelijker in de echte wereld kunnen worden toegepast.
De training wordt online aangeboden met lezingen, video's en hulp van adviseurs.
De cursus eindigt met het indienen van een scriptie en de verdediging ervan.
Cursusinhoud
Modules | Kredietnummers |
Mobiele marketing | 10 |
Inleiding tot digitale marketing | 10 |
zoek machine optimalisatie | 5 |
Betaal per klik | 5 |
Digitale display- en videoadvertenties | 5 |
Sociale media marketing | 10 |
Email reclame | 5 |
Analytics | 5 |
Strategie en planning | 5 |
Programma resultaat
Het DBA in Digital and Mobile Marketing-programma helpt u bij het maken en leveren van effectieve mobiele marketingcampagnes. Je behandelt de concepten en trends die ten grondslag liggen aan mobiele marketing en neemt een diepgaande kijk op sms-campagnes en voor mobiel geoptimaliseerde websites.