Doctoraat in marketing
Atlantic International University
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Honolulu, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
USD 13.500 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* Pedagogisch online programma: $ 13.500,00 / Andragogisch online programma: $ 8.500,00
Invoering
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Doctor of alt = "Marketing bij AIU
De Doctor of alt = "Marketing (PhD) -doelstelling is om studenten te helpen zich voor te bereiden op een carrière in marketing door de juiste tools en kennis te verstrekken. Ook door een PhD te hebben kunnen de studenten ervoor kiezen om academisch onderzoek te doen of les te geven in het door hen gekozen vakgebied. alt = "Marketingprogramma is ontworpen om de professionele ontwikkeling van ervaren te bevorderen alt =" Marketing afgestudeerden en professionals in de alt = "Marketingarena door hun kennis uit te breiden en hen uit te rusten met breed onderzoek en proces alt =" Marketingvaardigheden, waardoor ze een belangrijke leiderschapsbijdrage op hun gekozen vakgebieden.
Bekijk en leer vandaag nog meer over AIU!
Atlantic International University - Een culturele verandering in het onderwijs. van AIU op Vimeo.
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
toelatingen
leerplan
AIU's doctoraat in het onderwijs gaat nog een stap verder door studenten in staat te stellen meerdere belangrijke gebieden van informatica te bestuderen en te onderzoeken om een unieke basis van praktische kennis en informaticatheorie te ontwikkelen.
Uw AIU afstandsonderwijs-promotieprogramma in het onderwijs zal een op maat gemaakt programma zijn, speciaal voor u ontworpen door u en uw adviseur. Deze flexibiliteit om aan uw behoeften te voldoen, wordt zelden gevonden in andere afstandsonderwijsprogramma's. Ons programma vereist niet dat elke student dezelfde onderwerpen bestudeert en dezelfde boeken en ander leermateriaal gebruikt als elke andere student. In plaats daarvan zijn onze online doctoraatsprogramma's speciaal voor jou ontworpen. Ze zijn individueel ontworpen om aan uw behoeften te voldoen en helpen u om uw professionele en persoonlijke doelen te bereiken.
Belangrijk: Hieronder zie je een voorbeeld van de onderwerpen of gebieden die je tijdens je studie kunt ontwikkelen en waar je aan kunt werken. Het is geenszins een volledige of verplichte lijst, aangezien AIU-programma's geen gestandaardiseerd curriculum volgen. Het is uitsluitend bedoeld als referentiepunt en voorbeeld. Meer weten over het curriculumontwerp bij AIU? ( Cursus en Curriculum )
Kerncursussen en onderwerpen in marketing
- Brand equity en customer equity
- Relaties opbouwen in virtuele gemeenschappen
- Beheer van consumentenrelaties
- Webexpertise
- Informatieverwerking in online-omgevingen
- Impact van levensgebeurtenissen op consumentengedrag
- Servicegaranties
- Verkoop management
- Marketing Management
- Geavanceerde onderwerpen in detailhandel
- Diensten Marketing
- Organisatorische inkrimping en uitbesteding
- Selectie van winkellocaties
- Relatie kwaliteit
- Ondernemende marketing en verkoop
- Fundamenten en toepassingen van marketingtools
- Besluitvorming van de klant
- Directe marketing
- Marketing op internet
- Strategische marketing
- Internationale marketing
- Merkmarketingstrategie
- Promotiebeheer en strategie
- Wereldwijde marketingproblemen en -strategieën
- Diensten en professionele dienstenmarketing
- Marketingstrategie
- Marketingtheorie en marketingmodellen
- Marketing Construct-analyse
- Geavanceerde technieken voor marketingonderzoek
- Multichannel marketingstrategie
- Internationale merkwaarde
- Internationaal distributiemanagement
- Baanbrekend voordeel
- Maatschappelijk verantwoord ondernemen
- Klanttevredenheid en stevige prestaties
- Servicefout en herstel
Oriëntatiecursussen
- Communicatie en onderzoek (uitgebreid CV)
- Organisatietheorie (portfolio)
- Experiential Learning (autobiografie)
- Academische evaluatie (vragenlijst)
- Het fundament van kennis (integratiekaart)
- Fundamental Principles I (Philosophy of Education)
- Professionele evaluatie (zelfevaluatiematrix)
- Ontwikkeling van Graduate Study (garantie van een academische graad)
Onderzoeksproject in marketing
- Doctoral Dissertation Project
- MBM900 Promotie-voorstel
- MBM902 Doctoraal proefschrift (15.000 woorden)
- Publicatie: Elke afgestudeerde doctor in de marketing wordt aangemoedigd om zijn onderzoekspapers online te publiceren in het publieke domein of via professionele tijdschriften en tijdschriften over de hele wereld.