Online cursus merkstrategie
Berghs School of Communication
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Stockholm, Zweden
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 weken
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
SEK 38.748
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Leer hoe u merkstrategieën kunt ontwikkelen, focussen en uitvoeren die zakelijke, creatieve en technologische perspectieven integreren. Deze versnelde deeltijdcursus leert je merkmodelleringstechnieken, tools en praktische toepassingen.
De cursus biedt u belangrijke concepten en modellen, relevante casestudy's en een praktisch project om uw kennis toe te passen. Dit alles samenvoegen is een methodisch raamwerk waarmee je de punten tussen de verschillende perspectieven in merkstrategie kunt verbinden.
Ideale studenten
Je hebt meer dan 5 jaar professionele ervaring op een van de drie gebieden die in deze cursus aan bod komen (strategie, creatief, technologie) of in een multidisciplinaire rol. U wilt uw kennisbasis bijspijkeren of transformeren voor een nieuwe uitdaging. U wilt de waarde van uw merk aantonen, het vanuit een breed perspectief vooruit helpen en teams door silo’s leiden.