
Online Master in Farmaceutische Marketing
DUUR
1 Years
TALEN
Spaans
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
De online masteropleiding Farmaceutische Marketing is ontworpen om studenten een overzichtelijk, uitgebreid en praktisch overzicht te bieden van de strategische analyse- en besluitvormingsprocessen in bedrijven in de verschillende sectoren van de farmaceutische sector.
Door de beheersing van de hulpmiddelen die van toepassing zijn op de strategische besluitvormingsprocessen van bedrijven die een winstgevende en efficiënte bedrijfsontwikkeling mogelijk maken, krijgen afgestudeerden van dit programma toegang tot verschillende verantwoordelijkheden en mogelijkheden voor toekomstige professionele groei.
De complexiteit van de farmaceutische sector zorgt voor een grote vraag naar gekwalificeerde professionals die, op basis van een brede kennis van de huidige structuren, wetgeving en procedures van de sector, een actuele visie kunnen bieden en een groot aanpassingsvermogen hebben aan nieuwe zakelijke kansen.
toelatingen
leerplan
- Inleiding tot de farmaceutische sector
- Farmaceutische waardeketen
- Juridisch kader
- Bedrijfsmanagementtools
- sales
- Marketing fundamentals
- Professioneel marketingmanagement
- Financiële concepten die noodzakelijk zijn voor een marketingprofessional
- Marketing naar specifieke markten
- Wanneer en hoe externe netwerken gebruiken
Carrièremogelijkheden
Deze cursus is bedoeld om de professionele vaardigheden en capaciteiten van de student maximaal te ontwikkelen op de volgende specialisatiegebieden en werkterreinen op het gebied van marketing, strategisch en commercieel management:
- Nationale farmaceutische laboratoria.
- Internationale farmaceutische laboratoria.
- Marktonderzoekinstituten.
- Strategisch advies voor de farmaceutische industrie.
De professionele perfectie die de student verkrijgt door het behalen van de online master in farmaceutische marketing, stelt hem/haar in staat zijn/haar professionele carrière succesvol te ontwikkelen in de volgende afdelingen van farmaceutische laboratoria:
- Marketing.
- Handel en verkoop.
- Medische afdeling.
- Internationale Gebieden.
- Marktonderzoek.
- Zakelijke ontwikkeling.
- Communicatie en reclame.