L4 CIM-certificaat in professionele marketing
CIM Academy
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Cookham, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Afstand leren
Duur
1 Jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
GBP 1.395 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* Online | 1,809 GBP Virtueel | 2.655 GBP Blended
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Biedt de praktische vaardigheden en kennis om tactische marketingactiviteiten en campagnes op te zetten en uit te voeren. Je zult relevante en hedendaagse marketingkennis opdoen die je helpt je geloofwaardigheid te vergroten in je professionele marketingrol.
Voor wie is het?
Junior marketeers; ouderen, met name in het MKB, waar marketing slechts een deel is van wat zij doen; of die in marketing ondersteunende rollen, die marketing activiteiten ondernemen als onderdeel van hun werk. De typische profielen van mensen die deze kwalificatie kunnen gebruiken, zijn vaak:
- Marketing assistenten.
- Marketingcoördinatoren.
- Marketing leidinggevenden.
- Marketingmanagers in het MKB zonder formele marketingkwalificaties.
- Niet-marketeers met aspiraties voor marketing.
- Bestaande marketeers die zich meer willen specialiseren.
Wat je zult leren
- Marketing (Verplicht): De rol en functie en functie van marketing in zekere mate, evenals wat het gedrag van uw klanten beïnvloedt. U kunt een marketingmix toepassen en aanpassen om aan de behoeften van de klant te voldoen.
- Geïntegreerde communicatie (verplicht): de vele verschillende manieren om met klanten te communiceren, zowel binnen als buiten de organisatie.
- Customer Experience (Elective): Begrijp alle aspecten van de ervaring van uw klanten, zodat u er zeker van kunt zijn dat u verwachtingen op een consistente manier kunt waarmaken. Bewaak en meet hun tevredenheid zodat u waar nodig de nodige verbeteringen kunt aanbrengen.
- Digital Marketing (Elective): praktische kennis toepassen, inclusief het effectieve gebruik van digitale marketingtoolkit.
Succesvolle afronding van drie modules zal leiden tot het CIM-certificaat in professionele marketing. Als je wilt, kun je voor één module tegelijk studeren en later een kwalificatie opbouwen.
Cursusinhoud
MARKETING
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een twee uur durende meerkeuze vraagstelling.
Leerresultaten
Het marketingconcept
- Begrijp de rol en functie van marketing.
- Begrijpen wat het gedrag van klanten beïnvloedt.
Analyse en inzicht
- Identificeer factoren en trends in de marketingomgeving en hoe deze de marketingplanning beïnvloeden.
- Identificeer opties voor het verzamelen van relevante marketinginformatie.
Marketingmix
- Ken de elementen van de marketingmix.
- Pas de marketingmix toe en pas deze aan om aan de behoeften van de klant te voldoen.
GEÏNTEGREERDE COMMUNICATIE
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een werkopdracht.
Leerresultaten
Interne marketing
- Weet hoe je cross-functionele relaties moet opbouwen.
- Begrijp hoe u middelen kunt inzetten om effectieve marketingoplossingen te bieden.
Waarde voorstel
- Maak effectieve communicatie om waarde te leveren aan klanten.
- Product- en merkbeheer begrijpen.
Marketingcommunicatie
- Begrijp de componenten van de marketingcommunicatiemix.
- Ontwikkel geïntegreerde marketingcommunicatie.
KLANT ERVARING (ELECTIVE)
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een werkopdracht.
Leerresultaten
Klant context
- Begrijp het bereik van verschillende contexten waarin marketeers werken.
- Begrijp het belang van verwachtingen van klanten.
Klantenervaring
- Begrijp de verschillende dimensies van de klantervaring.
- Lever activiteiten die de klantervaring verbeteren.
Meten en bewaken
- Weet hoe de klantervaring in de context moet worden bewaakt en gemeten.
- Gebruik statistieken om toekomstige klantenervaring te verbeteren.
DIGITALE MARKETING (ELECTIVE)
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een e-portfolio.
Leerresultaten
Het digitale landschap
- Begrijp de kansen en uitdagingen die worden geboden door de disruptieve digitale omgeving.
- Beoordeel de impact en invloed van de dynamische digitale omgeving.
Digitale toolkit
- Weet hoe belangrijke digitale hulpmiddelen marketing kunnen ondersteunen en verbeteren.
- Begrijp de relevantie van digitale platforms en kanalen in context.
Digitaal in actie
- Ontwikkel digitale activiteiten om multichannelmarketing te ondersteunen en te verbeteren.
- Pas de belangrijkste principes toe die betrokken zijn bij het monitoren en meten van de effectiviteit van digitale marketing.
Toelatingseisen
CIM Academy heeft zijn eigen toelatingscriteria en sollicitanten worden op individuele basis beoordeeld. Deze kwalificatie is het equivalent van het eerste jaar van een graad op het niveau van de stichting en we raden aan dat je minstens een jaar ervaring hebt in een functie marketing of klantenservice.
Als alternatief accepteren wij:
- CIM Level 3 (inleidend) certificaat in marketing.
- Elke relevante kwalificatie van niveau 3.
- Bachelor of Master's degree van een erkende universiteit.
- Diagnostische beoordeling op niveau 4.
Onze programma's worden in het Engels gegeven en als Engels niet uw eerste taal is, moet u ook bewijs van ten minste IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (Grade B) overleggen.
Booking
Boekingen moeten worden gemaakt via het CIM Academy team bij CIM - bel ons op 44 (0) 1628 427240.
Online - £ 750 BTW
- Examen- / Beoordelingskosten - £ 435
- CIM studeert lidmaatschap - £ 60
Totaal inclusief btw = £ 1.395
Wat zit er in -
- 24/7 toegang tot CIM Academy Online
- Studentenondersteuning
- CIM studeert lidmaatschap voor het jaar
- Kosten voor examen en beoordeling
Virtueel (online) - £ 1095 BTW
- Examen- / Beoordelingskosten - £ 435
- CIM studeert lidmaatschap - £ 60
Totaal inclusief btw = £ 1,809
Wat zit er in -
- Collegegeldkosten
- 24/7 toegang tot CIM Academy Online
- Studentenondersteuning
- CIM studeert lidmaatschap voor het jaar
- Kosten voor examen en beoordeling
Blended (face-to-face en online) - £ 1800 BTW
- Examen- / Beoordelingskosten - £ 435
- CIM studeert lidmaatschap - £ 60
Totaal inclusief btw = £ 2,655
Wat zit er in -
- Collegegeldkosten
- 24/7 toegang tot CIM Academy Online
- Studentenondersteuning
- CIM studeert lidmaatschap voor het jaar
- Kosten voor examen en beoordeling
- Op een dag face-to-face workshop per module
Extra examengeld kan van toepassing zijn op studenten in niet-Britse locaties.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
PG Cert Wereldwijde digitale marketing
- Online United Kingdom
MSc wereldwijde digitale marketing
- Online United Kingdom
PG Dip Wereldwijde digitale marketing
- Online United Kingdom