Modebranding en communicatie online cursus
Conde Nast College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
8 weken
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
GBP 795 *
Deadline voor aanmelding
24 Jun 2024
Eerste startdatum
24 Jun 2024
* inclusief btw
Doe mee met online informatiebijeenkomsten
Bekijk beschikbare data
Invoering
Deze cursus is ontworpen voor iedereen die geïnteresseerd is in modebranding en marketing en onderzoekt de manieren waarop modemerken zich bezighouden, communiceren en contact maken met hun consumenten. Het is ideaal voor diegenen die verschillende facetten van branding en marketing binnen de mode-industrie willen verkennen, maar ook voor diegenen die de theorie en strategische planning achter een succesvol merk willen begrijpen. Het is een interactieve cursus die gericht is op het verbeteren en opbouwen van een inleidend begrip van hoe modemerken werken, zowel nu als in de toekomst.
Deze cursus biedt een inleiding tot modemerken en marketing en onderzoekt hoe merken worden gecreëerd, hoe ze waarde creëren voor consumenten en hoe ze hun marketingbenadering moeten aanpassen om moderne en evoluerende consumenten betrokken te houden. Studenten leren hoe ze de belangrijkste factoren kunnen herkennen waarmee rekening moet worden gehouden als het gaat om fashion branding en marketing in huidige en nieuwe omgevingen. Studenten zullen ook leren hoe branding en communicatie worden geïmplementeerd in verschillende delen van de industrie.
Elke week wordt er een reeks activiteiten geïntroduceerd die studenten kunnen ondernemen; deze zullen bestaan uit samenwerkingsactiviteiten met andere studenten van de cursus, evenals onafhankelijke projecten.
Na succesvolle afronding van de cursus ontvangen studenten een Condé Nast College Certificate of Achievement en hebben ze een brede inleidende kennis opgedaan van:
- Modemerken en hoe ze hun waarden en producten op de markt brengen en promoten
- De verschillende facetten van het begrijpen van consumenten
- Ethiek en duurzame merkpraktijken
- Merk strategie
- Een merk vanaf het begin opbouwen
- Hoe merken sociale media gebruiken om in contact te komen met hun publiek
- De toekomst van modemerken en hoe branding verandert
Deze cursus is een goede opstap naar andere Condé Nast-cursussen op hogere niveaus.
Waarom kiezen voor deze cursus?
Het Condé Nast College heeft ongeëvenaarde toegang tot de beste en knapste koppen in de branche, waaronder de teams van Vogue, LOVE, Glamour, GQ en tal van andere Condé Nast-titels. Het College bevindt zich in de verheven positie om academische excellentie te combineren met ongeëvenaarde banden met de mode- en media-industrie. Dit creëert een unieke onderwijsomgeving waarin studenten kunnen gedijen.
Enkele van de branche-experts van wie u tijdens de cursus zult horen, zijn onder meer, maar zijn niet beperkt tot:
- Ruth Marshall-Johnson – Futurist (Ex Future Laboratory)
- Timothy Rennie – Creatief Directeur
- Alexis Jourrou – Global Head of Social, Condé Nast
- Hannah Springett – Senior Product Designer bij Condé Nast & Freelance Creative Director
- Stephanie Barker-Fry – PR- en communicatieadviseur
- James Hayes en Aldo Kahane – Conceptleiders bij het Midnight Club Brand Experience Agency
Virtueel afstuderen
Aan het einde van de cursus houden we een virtueel afstudeer-/feestevenement waarvoor alle studenten worden uitgenodigd om deel te nemen met de cursusleider, de CEO van het college, gasten uit de industrie en academici van het college. Dit is een geweldige kans voor ons allemaal om de prestaties en de nieuwe kennis te vieren die is opgedaan tijdens de zes weken van leren met Condé Nast College.
Cursusprijs
Aan het einde van de cursus ontvangen degenen die de beoordeling voltooien en slagen, een Conde Nast Certificate of Achievement.
Ideale studenten
Deze cursus is ideaal voor diegenen die hun kennis van fashion branding en marketing willen verbreden en voor diegenen die een opwindende en innovatieve manier willen ontdekken om te leren van academici en experts uit de mode-industrie.
Studenten hebben geen voorafgaande mode- of stylingervaring nodig om deze cursus te boeken.
Programma resultaat
- Demonstreer een basiskennis van brandingtheorie en hoe dit van toepassing is op modemerken
- Begrijp de impact van culturele, ethische, sociale en economische factoren die van invloed zijn op de mode-industrie
- Verwerf inzicht in de rol van nieuwe digitale technologieën en herken hun potentieel voor marketing en promotie
- Identificeer methoden, kanalen en technieken voor marketing, communicatie en promotie van modemerken
- Laat zien hoe modemerken hun waarden via verschillende kanalen aan klanten communiceren
Galerij
leerplan
Toegewijde cursusleider
Studenten krijgen gedurende de cursus ondersteuning van een toegewijde cursusleider. De cursusleider begeleidt studenten door de cursus van 6 weken en faciliteert ook wekelijks live interactieve sessies met de groep.
Cursusstructuur
De cursus wordt volledig online gegeven en duurt zes weken, met ongeveer 6-7 uur aan online leeractiviteiten per week, samen met begeleiding en advies over aanvullende inhoud om te lezen, kijken en luisteren.
Sommige van de lezingen en cursusmateriaal zijn voorzien van commentaar, vooraf opgenomen lezingen, studiodemo's en presentaties gemaakt door onze academische en industriële bijdragers.
Het leermateriaal en de activiteiten zijn op elk moment en in het eigen tempo van de student flexibel toegankelijk.
Live sessies
Er zullen elke week twee LIVE-sessies zijn tijdens deze cursus, en studenten zullen:.
- hebben toegang tot het College LIVE online Industry Speaker-evenement
- ervaar een live lezing van een academische of industriële professional
Alle live sessies worden ook opgenomen en zijn tijdens de cursus op elk moment weer toegankelijk.
Live cursusleidersessies
Elke week is er een live online sessie met je cursusleider, waar je vragen kunt stellen en alles kunt bespreken met betrekking tot het vakgebied, de cursus en je ervaring met de hogeschool. Deze sessies worden niet opgenomen, zodat alle studenten in een veilige en comfortabele omgeving hun gedachten kunnen delen.
Wie gaat deze cursus geven?
Alle wekelijkse inhoud wordt geleverd door de deskundige faculteit van Condé Nast College, bestaande uit zeer ervaren academici en topinsiders uit de industrie. De cursus is interactief, multimedia-gedreven en academisch rigoureus.
Vereiste technologie
Hardware:
- Laptop
- PC / Mac-bureaublad
- Mobiel / tablet-apparaat
Besturingssysteem:
- Windows 7 of hoger (aanbevolen)
- MAC OS X 10.6 (Snow Leopard) of hoger (aanbevolen)
- Het nieuwste besturingssysteem op mobiele apparaten / tablets
Visueel en audio:
- Luidsprekers en microfoon of headset
- webcam
toelatingen
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
Alumnikorting
Condé Nast College of Fashion & Design biedt onze alumni korting op het cursusgeld.