MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareCourses
Keystone logo
Digital Age University Master in mode en luxe branding en marketing
Digital Age University

Master in mode en luxe branding en marketing

Barcelona, Spanje

12 Months

Engels

Full time, Deeltijd

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

EUR 2.600 *

Afstand leren

* beursprogramma: 20% beursprogramma gewijd aan gekwalificeerde studenten. Gespreide betaling: het programmageld kan in 3 of 4 termijnen gedurende het jaar worden betaald

Invoering

Luxe- en modeklanten hebben de digitale evolutie omarmd en momenteel wordt bijna 80% van de omzet digitaal beïnvloed. De hele keten van mode en luxe is getransformeerd door digitale technologieën: de klantrelatie, de productervaring, de marketing- en communicatiestrategieën en het verkoop- en aankoopproces. Mode- en luxebedrijven hebben experts en professionals nodig die veranderingen kunnen aandrijven en de uitdagingen van een snel veranderende industrie, gebaseerd op innovatieve en technologiegedreven bedrijfsmodellen, het hoofd kunnen bieden.

De Master in Fashion en Luxury Branding and Marketing biedt de digitale vaardigheden en de managementexpertise om te slagen in deze dynamische industrie. Het programma onderzoekt de belangrijkste aspecten van internationaal mode- en luxemanagement, marketing en branding door de impact van digitale marketing- en communicatiestrategieën en de nieuwe retail- en mediakanalen te onderzoeken. Via een casestudy-aanpak leren studenten effectieve merk- en marketingstrategieën met een sterke nadruk op duurzaamheid en digitalisering in de context van de mondiale mode- en luxe-industrie. Ze zullen ook in staat zijn om de kansen voor mode- en luxemerken op mondiaal niveau te identificeren en passende marketing- en communicatieplannen te ontwikkelen op basis van marktonderzoek en unieke positionering.

Aan het einde van de master kunnen studenten:

  • Pas de huidige theorieën en praktijken van strategische marketing toe op de mode- en luxe-industrie.
  • Analyseer de evolutie van merken, belangrijke toekomstige trends en brancheperspectieven.
  • Pas strategieën toe om merkpositionering te creëren, te behouden of te verbeteren.
  • Ontwikkel een strategisch marketing- en merkplan op basis van een mondiaal perspectief.
  • Analyseer de relatie van het merk met de klanten.
  • Detecteer zwakkere producten en neem cruciale beslissingen over merkherpositionering en -uitbreiding.
  • Ontdek nieuwe markten voor de groei en uitbreiding van merken.

toelatingen

Beurzen en financiering

Programma collegegeld

Carrièremogelijkheden

Over de school

Vragen