
Digitaal marketing specialist certificaat
Online
DUUR
6 Months
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
USD 3.195
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Invoering
Het veld van digitale marketing is altijd in beweging. In het Digital Marketing Specialist-programma van Duke leer je fundamentele en geavanceerde marketingmethodologieën en hoe je de nieuwste technologieën in de sector kunt gebruiken. In ons programma doe je praktische ervaring op door middel van live, interactieve sessies, praktijkcases en hands-on gebruik van meer dan 30 digitale marketingtools.
Door de combinatie van meer dan 20 projecten en casestudy's leer je de vaardigheden die nodig zijn om uit te blinken in de steeds veranderende wereld van digitale marketing. Ons programma behandelt essentiële gebieden zoals gedragsmarketing, SEO, SEM, sociale media, e-mailmarketing, mobiele marketing, contentstrategie, analytics, AI en marketingautomatisering. Wie aan alle eisen voldoet, verdient een Duke University-certificaat en verlaat het programma met een uitgebreide kennis van digitale marketingstrategie, -tactieken en opkomende trends.
We willen onze leerlingen voorbereiden op een snelle digitale wereld. Studenten moeten de leerstof beheersen in elk van de cursussen voor beginners, gevorderden en vergevorderden. Elke cursusbeschrijving hieronder vermeldt de criteria waarmee de beheersing van die cursus wordt gemeten. Projecten zijn niet verplicht.
Gratis 7 dagen proberen
Krijg toegang tot de eerste drie beginnerscursussen van ons Digital Marketing Specialist programma tijdens deze proefperiode van een week.
Waarom kiezen voor het Duke Digital Media and Marketing Certificate?
- Studenten verdienen een certificaat dat exclusief is gemerkt en uitgegeven door Duke University.
- Studenten kunnen hun certificaat in 6 maanden behalen.
- Het programma is ook afgestemd op de Google Ads, Google Analytics en Microsoft Bing certificeringsexamens.
- Levert een van de meest uitgebreide programma's zonder studiepunten.
- Biedt de flexibiliteit om te leren op een mobiele app voor leren onderweg, downloadbare content en offline bekijken.
- Biedt praktijkgerichte projecten voor praktisch leren.
- Inclusief studiegidsen en instructiedia's voor de meeste cursusmodules.
- Geslaagde afgestudeerden kunnen direct na afronding van het programma 6 maanden extra toegang krijgen. De toegang begint gelijktijdig via Duke Continuing Studies.
Galerij
toelatingen
leerplan
Stap 1 - Beginnerscursussen
Basiscursus digitale marketing
Begrijp de basisprincipes van digitale marketing met deze introductiecursus. Deze cursus geeft een compleet overzicht van de huidige trends op het gebied van digitale marketing in het steeds digitalere landschap van vandaag. Het leidt u door de basisprincipes van digitale marketing, samen met de achtergrond van de concepten. De cursus behandelt de basisprincipes van digitale marketingconcepten zoals SEO, SEM, Content Marketing, E-mailmarketing, Mobiele Marketing, Webanalyse en Conversie-optimalisatie.
Website maken: bouwen aan een sterke online basis
Begin uw reis met deze cursus website maken met WordPress. In deze cursus leert u hoe u uw website kunt lanceren om uw bedrijf te promoten.
Digitaal marketinglandschap: navigeren door het steeds veranderende landschap
Leer in deze cursus de basisbeginselen van digitale marketing. Begrijp het verschil tussen digitale en traditionele marketing. Neem de concepten door zoals de 4P’s van digitale marketing, influencer marketing, voice search en meer.
Gedragsmarketing: de klant begrijpen
Doorloop de basisprincipes van gedragsmarketing en begrijp gedragsanalyse in deze cursus. Je leert concepten zoals de levenscyclus van de klant, koopfasen en hoe de marketingtrechter werkt.
Stap 2 - Tussenliggende cursussen
Zoekmachineoptimalisatie: ontketen de kracht van organische zichtbaarheid
Begrijp het belang van SEO in deze cursus. Je leert hoe on-page en off-page SEO werkt, ziet de technische kant van SEO om hoger te scoren in zoekmachines en leert hoe je concurrenten analyseert.
Zoekmachinemarketing: gerichte campagnes voor maximaal bereik
Ontdek hoe betaalde advertenties werken met behulp van zoekwoordenonderzoek. U leert diepgaand over verschillende soorten biedstrategieën, terwijl u de B2B- en B2C-kanalen in gedachten houdt.
Socialmediamarketing: klanten boeien en merkbelangenbehartiging opbouwen
In deze cursus begrijp je de behoefte aan sociale mediakanalen, leer je hoe je het juiste inhoudstype in de context voor de juiste sociale mediakanalen selecteert, en het belang van sociale media in e-commerce.
Stap 3 - Geavanceerde cursussen
E-mailmarketing: gebruik maken van de kracht van gepersonaliseerde communicatie
In deze e-mailmarketingcursus leer je het end-to-end proces van e-mailmarketing, hoe automatisering werkt en hoe je de juiste e-mailsjablonen ontwerpt om de conversie te verhogen.
Mobiele marketing: doelgroepen veroveren in het mobiele tijdperk
Leer in deze cursus meer over het belang van mobiele apps en mobiele marketing. Ook leert u hoe u de apps kunt optimaliseren met de juiste zoekwoorden en hoe u de juiste mobiele advertentietargeting kunt uitvoeren.
Contentstrategie: overtuigende berichten voor succes opstellen
Leer in deze cursus over inhoudsonderzoeksstrategieën en hulpmiddelen om de juiste inhoud (afbeeldingen, video's) te ontwerpen vanuit het perspectief van de sociale mediakanalen. Je leert ook hoe je de doelen en doelstellingen in elke fase van de marketingtrechter kunt definiëren met behulp van de juiste informatieve inhoud.
Strategieën voor betaalde campagnes: ROI maximaliseren
Leer in deze cursus hoe u een diepgaande analyse van betaalde campagnes kunt uitvoeren en de statistieken van elke advertentie kunt controleren om de campagnes te optimaliseren voor betere conversies. Je leert ook over de belangrijke elementen van landingspagina's en hun ontwerpstrategieën op basis van het bedrijf/domein.
Analytics, ROI en evaluatie: succes meten in het digitale tijdperk
Leer in deze cursus over alle verschillende soorten KPI's en statistieken met behulp van verschillende analysetools. Werk ook aan een live campagne om de ROI van een product of dienst te controleren en leer hoe u de resultaten kunt verbeteren.
AI, automatisering en opkomende technologie: innovatie benutten voor digitale marketing
Leer in deze cursus hoe AI digitale marketing automatiseert en de prestaties verbetert. Je leert ook over opkomende technologieën zoals autochat en gesproken zoekopdrachten.
Stap 4 - Optionele cursussen
Kies 1 van de 4 onderstaande modules
B2B Marketing
Leer de basisprincipes van B2B-marketing en verschillende marketingtechnieken om uw bereik onder B2B-klanten te vergroten.
E-commerce vermelding
Leer de basisprincipes van het e-commerce-vermeldingsproces. Leer hoe u uw product kunt promoten en after-salesondersteuning kunt bieden.
Blogging
Leer in deze cursus hoe u een blog kunt maken en onderhouden voor promotie en gebruikersinteractie.
Affiliate Marketing
Leer de basisprincipes van affiliate marketing en hoe u deze kunt gebruiken om uw bedrijf efficiënt te promoten.
*We behouden ons het recht voor om het format, het schema en alle andere details van het programma te wijzigen. Deze cursuslijst kan op elk moment worden gewijzigd.
Op dit moment zijn er geen cursussen open voor inschrijving.
Programma collegegeld
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.