Bachelor of Business Administration
EELU Egyptian E-Learning University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Egypt Online, Egypte
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Bachelor in Bedrijfskunde
De Bachelor of Business Administration Degree programma biedt cursussen en zakelijke gerelateerde ervaringen in de klas voor studenten die van plan zijn om loopbanen in het bedrijfsleven te streven. Het benadrukt de integratie van de verschillende bedrijfstakken om een algemeen perspectief op zakelijke problemen en uitdagingen te ontwikkelen. De opleiding biedt stress en strenge analyse van de begrippen en principes die fundamenteel zijn voor een begrip van het business management veld. Cursuswerk verloopt theorieën en ideeën over de bedrijfsvoering en het beleid van bedrijfsorganisaties. Het biedt ook een unieke kans voor studenten om de werking van het management te onderzoeken door gebruik te maken van 'hands on' klasgebaseerde ervaringen die een bewustzijn geven van wat er echt gebeurt in de bedrijfswereld. Het bewustzijn wordt niet gemakkelijk verkregen door middel van conventionele lezingen.
De Bachelor of Business Administration Degree in Marketing is ontworpen voor studenten die willen streven naar een van de vele carrières op het gebied van marketing. Het programma bevat een algemeen overzicht van de volgende gebieden: consumenten- en bedrijfs-markt planning, productontwikkeling, consumentengedrag, marketing onderzoek, geïntegreerde marketingcommunicatie (bijvoorbeeld reclame, public relations en verkoop) en wereldwijde marketing. Het marketingprogramma richt zich op strategische, maar ook tactische, marketingconcepten. Het integreert product, prijs, promotie en fysieke distributie door de cursussen. Cursussen benadrukken het gebruik van moderne technieken om een breed scala aan marketingbehoeften te onderzoeken, analyseren en oplossen binnen diverse milieudisciplines en kansen.
Doelstellingen
De Bachelor of Business Administration Degree programma biedt cursussen en zakelijke gerelateerde ervaringen in de klas voor studenten die van plan zijn om loopbanen in het bedrijfsleven te streven. Het beklemtoont de integratie van de verschillende bedrijfstakken die een algemeen perspectief ontwikkelen op zakelijke problemen en uitdagingen. Het cursusprogramma biedt een grondige analyse van de begrippen en principes die fundamenteel zijn voor een begrip van het bedrijfsvoering. Cursuswerk verloopt theorieën en ideeën over de bedrijfsvoering en het beleid van bedrijfsorganisaties. Het biedt ook een unieke kans voor studenten om de werking van het management te onderzoeken door gebruik te maken van 'hands on' klasgebaseerde ervaringen die een bewustzijn geven van wat er echt gebeurt in de bedrijfswereld. Het bewustzijn wordt niet gemakkelijk verkregen door middel van conventionele lezingen.
De Bachelor of Business Administration Degree in Marketing is ontworpen voor studenten die willen streven naar een van de vele gevarieerde carrières op het gebied van marketing. Het programma bevat een algemeen overzicht van de volgende gebieden: consumenten- en bedrijfs-markt planning, productontwikkeling, consumentengedrag, marketing onderzoek, geïntegreerde marketingcommunicatie (bijvoorbeeld reclame, public relations, verkoop) en wereldwijde marketing. Het Marketing Degree programma richt zich op strategische en tactische, marketingconcepten. Het integreert product, prijs, promotie en fysieke distributie door de cursussen. Cursussen benadrukken het gebruik van moderne technieken om een breed scala aan marketingbehoeften te onderzoeken, analyseren en oplossen binnen diverse milieudisciplines en kansen.
Missie
Afstudeerbare studenten zullen in staat zijn om:
• De belangrijke rol van marketingspelen begrijpen in verband met de strategische doelstellingen van de organisatie.
• Demonstreer effectieve informatievaardigheid en communicatie zoals ze van toepassing zijn op marketing door onderzoek en expressie van zowel schriftelijke als mondelinge ideeën.
• Demonstreer het vermogen om een verscheidenheid aan marketingconcepten, theorieën en tools te gebruiken op zowel individuele als teambasis.
Kennis demonstreert van de ontwerp-, implementatie-, controle- en evaluatiefuncties in verband met marketing.
• Wordt bewust van hoe diverse milieu- en ethische uitdagingen invloed hebben op de marketing van producten en diensten.
• Oefen kritieke marketingmixstrategieën die onderzoek, analyse, toepassing en evaluatie omvatten.
• Algemene theorieën en praktijken met betrekking tot het management uitwijzen en toepassen.
• Demonstreer effectieve mondelinge en schriftelijke communicaties die worden gebruikt binnen verschillende gebieden van een bedrijfsomgeving.
• Demonstreer het vermogen om diverse managementtechnologieën te integreren binnen de functies van het management.
• Etische problemen in verband met zakelijke beslissingen begrijpen.
• Demonstreer het vermogen om mensenhulpbronnen effectief te beheren en het belang van zowel de interne als externe klant te concentreren.
• Factoren die kritisch zijn voor strategische planning, met inbegrip van economische principes die verband houden met organisatorisch gedrag, identificeren en analyseren.
• Verbind de kennis en ervaring die nodig is om krities en creatief te denken over zakenbeslissingen.
decaan
Dr.Mohamad Almasry is de directeur Business Administration programma aan de Egyptische E-Learning University (EELU).
Hij is verantwoordelijk voor het operationeel beheer en de uitvoering van de academische aspecten van het programma.
Hij is gespecialiseerd in Accounting en Informatiesystemen.
Hij heeft een Ph.D. In Accounting Information Systems van Alazhar University, Caïro, Egypte.
Bovendien is hij lid van wetenschappelijke verenigingen, waaronder de American Association of E-commerce (AAE), de VS, het instituut voor e-commerce consultants (Certified E-Commerce Consultant ™), de Verenigde Staten, de Egyptische Vereniging voor Educatieve Technologie (EAET) En de Egyptische Vereniging voor leerplannen en leermethoden (ECCI).
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Online BBA in Management
- Spain Online, Spanje
BBA
- Online
Bachelor of Business Administration in openbare boekhouding
- Richmond, Verenigde Staten