
Master of Business Administration (MBA) met hernieuwbare energie
Online Malta
DUUR
18 up to 36 Months
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Feb 2025
COLLEGEGELD
EUR 21.000
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Invoering
De MBA in Duurzame Energie bestaat uit drie verschillende niveaus. In het eerste niveau, het opstarten, worden studenten blootgesteld aan de belangrijkste tools, theorieën, modellen en concepten voor het beheren van een moderne kleine en middelgrote onderneming. Het tweede niveau - verdieping - behandelt actuele onderwerpen en opkomende theorieën om studenten voor te bereiden op toekomstige uitdagingen en kansen. Op het derde niveau - specialiseren - kunnen studenten zich richten op hernieuwbare energie, inclusief hun laatste masterproject.
Maak kennis met onze baanbrekende Master of Business Administration (MBA) met Renewable Energy! Dit 18 maanden durende programma, dat overeenkomt met 90 Europese studiepunten, is vastgesteld op masterniveau 7 van het Europees kwalificatiekader. Duik in een interactief en gepersonaliseerd online curriculum, afgestemd op de eisen van de toekomst. Met een sterke focus op onderwerpen als duurzaamheid, schone energie en slimme netwerken, rust deze innovatieve MBA je uit met de vaardigheden om te gedijen in de hernieuwbare energiesector.
Vroegste startdatum: De 1e van elke maand
Uiterste datum voor aanvragen: Maandelijks, voor de 20e van de maand
Galerij
toelatingen
leerplan
Full Time
Phase 1: Launching
- Month 1: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 2: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 3: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 4: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 5: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 6: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 7: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 8: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 9: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 10: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 11: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 12: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Phase 3: Specializing
- Maand 13-14: Hernieuwbaar energiebeheer (10 ECTS)
- Month 15-18: Final Master Project (20 ECTS)
Part-Time
Phase 1: Launching
- Month 1-2: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 3-4: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 5-6: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 7-8: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 9-10: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 11-12: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 13-14: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 15-16: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 17-18: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 19-20: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 21-22: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 23-24: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Total ECTS – Deepening Phase
Phase 3: Specializing
- Maand 25-28: Hernieuwbaar energiebeheer (10 ECTS)
- Month 29-36: Final Master Project (20 ECTS)
Teaching, Learning, and Assessment Procedures
EIM uses an appropriate mix of teaching and learning methods that allow learners with different learning styles and abilities to successfully complete our degree courses. The didactic approach is based on an Oxbridge-style tutorial teaching and learning approach which is highly fit for interactive and student-centered learning that promotes the active participation of students and a personal learning experience.
The program has a varied range of learning activities embedded within the content for each module. The assessment of the study performance includes a combination of feedforward by lecturers and peers on partial works developed for each tutorial and a final examination. The chosen examination format for each module is aligned with the specific learning outcomes of this module.
The assessments are based on the combined evaluation of partial works delivered for each tutorial and of the final examination. All assessments are corroborated by a second qualified lecturer or coach. To secure the originality of the case study developed, the final assessment includes an oral presentation component where students present their final case study.
Grading Systems
- Distinction (80-100%)
- Merit (65-79%)
- Pass (50-64%)
- Fail (0-49%)