Online certificaat in productstrategie
Emeritus Institute of Management
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Online
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
2 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
USD 2.600
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Productstrategie als basis voor bedrijfsgroei
Elk bedrijf dat technologie ziet als een concurrentiële differentiator heeft een productstrategie nodig. En elke persoon die een product binnen een organisatie aanraakt, draagt direct bij aan het succes of falen ervan. Een alomvattende productstrategie omvat de betrokkenheid van alle belanghebbenden in het ecosysteem. Voor degenen die betrokken zijn bij het ontwikkelen of leveren van een productstrategie, van de wieg tot het graf, ontwikkel je een mentaliteit die de productstrategie verankert als de Pathway voor groei.
Of u nu op zoek bent naar groei door nieuwe producten en diensten te lanceren, of de levenscyclus van bestaande moet beheren, het Product Strategy-programma biedt benaderingen die tegenwoordig door veel van de door technologie gedreven bedrijven ter wereld worden gebruikt.
Ideale studenten
Voor wie is dit programma bedoeld?
- Bedrijfsmanagers en leiders die op elk moment in de levenscyclus van een product materieel betrokken zijn, van de wieg tot het graf
- Degenen die mogelijk direct verantwoordelijk zijn voor de product- of portfoliostrategie, of die een meer indirecte rol spelen, zoals op het gebied van verkoop, marketing, operations, financiën of R&D
- Professionals bij bedrijven die zich richten op het gebruik van technologie als concurrentiedifferentiator, zelfs als uw verticale markt niet 'tech' is
- Professionals die een meer formele productmanagementfunctie op zich willen nemen
Deelnemers komen uit een breed scala van industrieën waaronder:
- Pure-play technologiebedrijven, waaronder software, hardware, elektronica, netwerken en e-commerce
- Bedrijven in industriële producten, waaronder duurzame consumptiegoederen, medische apparatuur en apparaten, de automobielsector, de bouw en de landbouw
- Tech-intensieve servicebedrijven zoals bankieren / fintech, advocatenkantoren, IT-diensten en adviesbureaus
Programma resultaat
Key Takeaways
- Analyseer nieuwe productmogelijkheden om efficiënt tot 'go'- of 'no-go'-conclusies te komen
- Beoordeel de voor- en nadelen van verschillende bedrijfsmodellen, waaronder SaaS, en schakel over naar een ander bedrijfsmodel wanneer uw huidige geen groei oplevert
- Ontwikkel een go-to-market-strategie met behulp van het 7-Elements Framework
- Creëer koperspersona's, positionering en berichten op basis van eigen tools van de Kellogg School of Management
- Leer van praktijkgerichte casestudy's en voorbeelden op basis van de eigen advieservaring van de faculteit met toptechnologiebedrijven zoals Microsoft, AT&T, Salesforce.com en Facebook
- Creëer flexibele vereisten op basis van het 'jobs-to-be-done'-framework, gebruikersverhalen en epics
- Beheer partner-ecosystemen en leer hoe u win-win-partnerschappen kunt creëren
leerplan
Programma Modules
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Competitieve strategie en innovatie online certificaatcursus
- Holborn, Verenigd Koninkrijk
Strategic Thinking and Innovation Certificate
- Gainesville, Verenigde Staten