Master Custom Class Mentoring
ESPM – Brasil
Belangrijke informatie
Campuslocatie
São Paulo, Brazilië
Talen
Portugees
Studieformaat
Afstand leren
Duur
4 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
BRL 1.019 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tot 35 termijnen van BRL 1.019,94 + 1 termijn van BRL 1.123,02
Invoering
De Master Custom Class Mentoring-cursus is een cursus voor afstandsonderwijs die het mogelijk maakt om de curriculummatrix samen te stellen met disciplines die zijn afgestemd op uw leerdoelen onder de opties in het ESPM-portfolio.
ESPM begrijpt dat het gebruik van technologieën in combinatie met diverse onderwijs- en leermethoden het mogelijk maakt om onderwijs op maat te maken om het leren te optimaliseren of om snel aan specifieke leerbehoeften te voldoen. In een flexibeler en aanpasbaar lesmodel ontwikkelen studenten en mentor-docenten een geïndividualiseerde leeragenda en selecteren ze opties die aan hun behoeften voldoen.
leerplan
De Master Custom Class Mentoring is een lato sensu postdoctorale cursus die 480 uur duurt, met een geschatte doorlooptijd van 20 maanden, die kan variëren afhankelijk van de matrix van disciplines en de prestaties van de student.
Indien de student vakken wil opnemen die uren toevoegen aan de aanvankelijk geplande werklast, worden deze als keuzevakken behandeld.
Welke focus wil je aan je eindwerk geven?
Het certificaat van voltooiing en het diploma worden gemaakt op basis van het concentratiegebied. Voorbeeld: Master Custom Class in digitale marketing
Gedrag, communicatie en consumptie
Dit concentratiegebied gaat over het begrijpen van consumentengedrag en -consumptie en het proces om met hen te communiceren. Voorbeelden van onderwerpen: customer journey, buyer persona, leerproces, tevredenheid en loyaliteit, media
Digitale marketing
Dit concentratiegebied werkt aan marketing toegepast op het digitale tijdperk en het proces van planning en beheer van digitale marketing. Voorbeelden van onderwerpen: social media, SEO, inbound marketing, conversiemarketing, digitale analytics.
Bedrijfsmanagement
Dit concentratiegebied is gewijd aan een brede kijk op organisaties, hun processen en hun strategieën. Voorbeelden van onderwerpen: bedrijfsomgeving, bedrijfsstrategie, people management, managementvaardigheden, scenario-analyse, risicobeheer.
Commerciële, detailhandel en omnichannel-ontwikkeling
Dit concentratiegebied richt zich op de bedrijfsprocessen van de bedrijven en de shopper. Voorbeelden van onderwerpen: shopper marketing, pricing, trade marketing, channel management, omnichannel, CRM.
Beheer van marketingstrategie
Dit concentratiegebied is voor professionals met een focus op proces- en marketingstrategie. Voorbeelden van onderwerpen: marketingstrategie, marketinganalyse, DNVB's, marketingtrends, innovatie, neurowetenschappen.
Reputatie en sociaal-ecologische verantwoordelijkheid
Dit concentratiegebied richt zich op merkreputatie en sociaal-ecologische verantwoordelijkheidsprocessen. Voorbeelden van onderwerpen: purpose, reputatiemanagement, crisismanagement, MVO.
Programma resultaat
Na voltooiing van de cursus kan de professional de tijdens de cursus verworven kennis gebruiken om te reageren op de huidige en toekomstige eisen van hun professionele carrière, en zo een complete professional op hun expertisegebied te vormen met vaardigheden die omvatten:
- Leiderschap en zelfsturing van je professionele ontwikkeling;
- Kritische capaciteit van de organisatorische uitdagingen waarmee het wordt geconfronteerd en de organisatorische context;
- Uitwerking en selectie van alternatieven voor organisatieproblemen
Galerij
Ideale studenten
voor wie het bedoeld is
Gezien de flexibiliteit van het curriculum, bestaande uit disciplines en het formaat van het voltooiingsproject om uit te kiezen, is deze cursus bedoeld voor mensen met ten minste twee jaar professionele ervaring, afgestudeerd op elk kennisgebied en die hun kennis willen verdiepen of bijwerken. kennis op de werkterreinen van ESPM.