Master in selfserviceanalyse toegepast op marketing
ESPM – Brasil
Belangrijke informatie
Campuslocatie
São Paulo, Brazilië
Talen
Portugees
Studieformaat
Afstand leren
Duur
4 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
BRL 561 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tot 35 termijnen BRL 561,75 + 1 termijn BRL 618,55
Invoering
De Master Self-Service Analytics toegepast op marketing met het perspectief van het verbeteren van de lezing van de zakelijke omgeving, het programma is gebaseerd op een aanpak die van de deelnemers de uitwerking en toepassing van methodologieën en strategische acties in de digitale omgeving en in de strategische en relatie. In een samenwerkingsomgeving plannen deelnemers acties en een cursusafrondingsproject, dat gedurende het programma zal worden ontwikkeld.
Ideale studenten
voor wie het bedoeld is
- Bedrijfsanalist van stagiaires tot senioren en alle professionals die niet alleen concepten willen beheersen, maar ook de bijbehorende markttools.
- Consultants en zzp'ers die in de regio werken en zich willen verbeteren om middelgrote en grote bedrijven te bedienen.
- Bedrijven, reclame- en communicatiebureaus die echt Data Driven moeten worden.
- Coördinatoren en Managers van verschillende bedrijfssegmenten.
alumni profiel
Van afgestudeerden van de cursus Master in Self Service Analytics Applied to Marketing wordt verwacht dat ze over de volgende kwalificaties beschikken:
- Mogelijkheid om de besluitvormingsprocessen tijdens het analytische traject te specificeren, van vastleggen en voorbereiden tot het gedeelte voor gegevensvisualisatie.
- Ontwerp en organiseer interne en externe gegevens en informatie ter ondersteuning van operationele, tactische of strategische besluitvorming.
- Modelleer complexe problemen met betrekking tot marketingprocessen.
- Pas analytische intelligentie en een holistische kijk op informatieprocessen en aard toe om operationele, tactische of strategische besluitvorming te ondersteunen.
toelatingen
leerplan
wat ga je leren?
Module I – Van BI naar Analytics
- Zakelijke intelligentie
- Data Architectuur
- SQL-begrippen
- Cloud toegepast op gegevens
Module II - Selfservice BI
- Inleiding tot Self Service BI
- Data visualisatie
- Datum Art
Module III - Gegevensvoorbereiding
- Datamodellering
- Data voorbereiding
Module IV - Analyse
- Voorspellende analyse
- Automatisch machinaal leren
- Principes van gegevenswetenschap
- Cursusafrondingsproject*
*Aan het einde van de cursus presenteren de studenten het cursusconclusiewerk (TCC) persoonlijk aan een panel van professoren. De presentatie vindt plaats in een van de ESPM-units, in São Paulo, Rio de Janeiro of Porto Alegre.