Post-afstuderen in communicatie en digitaal ontwerp
ESPM – Brasil
Belangrijke informatie
Campuslocatie
São Paulo, Brazilië
Talen
Portugees
Studieformaat
Afstand leren
Duur
3 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
BRL 517 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tot 35 termijnen BRL 517,84 + 1 termijn BRL 570,19
Invoering
Het Graduate Program in Communication and Digital Design heeft tot doel managers op het gebied van marketing en strategie op te leiden om te werken in organisaties van verschillende groottes en sectoren, waarbij de ontwikkeling van een visie op markttrends wordt bevorderd die leidt tot efficiënte managementbeslissingen en de ontwikkeling van management attitudes die verenigbaar zijn met de filosofie van focus op de markt, ethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
leerplan
wat ga je leren?
Het cursusprogramma heeft een samenstelling die de ervaring van ESPM in het opleiden van marketingprofessionals weerspiegelt.
In totaal heeft de cursus 11 disciplines en een discipline voor de voorbereiding van het Course Completion Work (TCC). De deelnemer bestudeert één onderwerp per keer met lessen via webconferentie op twee dagen per week, volgens het cursusrooster.
zakelijke vaardigheden
Gevormd door modules die gericht zijn op het ontwikkelen van postdoctorale algemene competenties
- Bedrijfsomgeving en bedrijfsstrategieën
- Personeelsbeheer
- Grondbeginselen van marketing
- Grondbeginselen van financieel beheer
Digitale marketing
Bestaat uit modules die gericht zijn op het ontwikkelen van algemene gebiedscompetenties
- Digitaal consumentengedrag
- Digitale media I: displaymedia en zoekmachinemarketing
- Digitale media II: sociale media en nieuwe media
- E-commerce
Gebruikerservaring
Gevormd door modules die gericht zijn op het ontwikkelen van specifieke cursuscompetenties
- Informatiearchitectuur en interactieontwerp
- Prototyping en bruikbaarheidstests
- gamificatie
Voltooiing van het cursuswerk
Werk een eindwerk uit, met de praktische toepassing van theoretische referenties, concepten en methodologieën die tijdens de cursus worden behandeld. Uitbreiden, organiseren en verdiepen van de kennis van de belangrijkste concepten die betrokken zijn bij het opstellen van een communicatie- en digitaal ontwerpplan.
Onder begeleiding van een adviseur-professor zal de student een project ontwikkelen met praktische toepassing van de theoretische referenties en methodologieën die tijdens de cursus aan bod komen, dat kan worden toegepast op hun werkplek of zelfs gericht is op ondernemerschap.
*Aan het einde van de cursus presenteren de studenten het cursusconclusiewerk (TCC) persoonlijk aan een panel van professoren. De presentatie vindt plaats in een van de ESPM-units, in São Paulo, Rio de Janeiro of Porto Alegre.
Programma resultaat
Train deelnemers op het gebied van communicatie en digitaal ontwerp om te werken in organisaties van verschillende groottes en sectoren, waarbij de voorkeur wordt gegeven aan de ontwikkeling van een huidige marktvisie die leidt tot efficiënte prestaties en de ontwikkeling van attitudes die compatibel zijn met de markt, in ethiek en verantwoordelijkheid.
Galerij
Ideale studenten
alumni profiel
De afgestudeerde van de postdoctorale opleiding Communicatie en Digital Design beschikt naar verwachting over de volgende kwalificaties:
- Ondersteun de operatie in de belangrijkste marketingkanalen en digitale interfaces.
- Gebruik best practices voor bruikbaarheid die de gebruikersinteractie met digitale middelen optimaliseren.
- Pas goede interpersoonlijke relatiepraktijken toe om bij te dragen aan teamprestaties.
voor wie het bedoeld is
Gericht op recent afgestudeerden op elk kennisgebied en op ondernemers die werken of hun kennis moeten verdiepen op het gebied van communicatie en digitaal ontwerpen, met als doel hun begrip van de behoeften van bedrijven te verbreden.