Postdoctoraal in bedrijfsmanagement en marketing
ESPM – Brasil
Belangrijke informatie
Campuslocatie
São Paulo, Brazilië
Talen
Portugees
Studieformaat
Afstand leren
Duur
3 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
BRL 517 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tot 35 termijnen BRL 517,84 + 1 termijn BRL 570,19
Invoering
De postdoctorale opleiding in bedrijfsbeheer en marketing met als doel concepten, modellen en hulpmiddelen te presenteren met als doel de kennis van bedrijfsbeheer en marketing te consolideren, door een holistisch en modern perspectief, waardoor deelnemers kunnen werken op het gebied van marketing, in bedrijven van verschillende groottes, sectoren en ontwikkelingsstadia.
Het streeft naar hoge technische kennis die leidt tot een efficiënte prestatie van de marketingprofessional, evenals de ontwikkeling van vaardigheden die verenigbaar zijn met de filosofie van focus op de markt, ethiek en verantwoordelijkheid.
Aan het einde van de cursus zal de student de verschillende gebieden van marketingactiviteit, hun onderlinge relaties en de rol van marketing ter ondersteuning van de strategie kunnen begrijpen.
leerplan
wat ga je leren?
Het cursusprogramma heeft een samenstelling die de ervaring van ESPM in het opleiden van marketingprofessionals weerspiegelt.
In totaal heeft de cursus 13 disciplines, waarvan één voor de voorbereiding van het Course Completion Work (TCC). De deelnemer bestudeert één onderwerp per keer met lessen via webconferentie twee keer per week, volgens het cursusschema.
Zakelijke competenties
- Analyse van omgevingen en strategieën
- Menselijke factor
- Grondbeginselen van marketing
- Grondbeginselen van Financiën
afzet
- Diensten
- Producten en merken
- Innovatie en creativiteit
- Prijsvorming
- Distributie en verkoop
- Consumentenmarktanalyse
- Big Data-analyse
- Marketing en digitale communicatie
- Cursus voltooiingswerk
*Aan het einde van de cursus presenteren de studenten het cursusconclusiewerk (TCC) persoonlijk aan een panel van professoren. De presentatie vindt plaats in een van de ESPM-units, in São Paulo, Rio de Janeiro of Porto Alegre.
Programma resultaat
Train deelnemers op het gebied van marketing om te werken in organisaties van verschillende groottes en sectoren, waarbij de voorkeur wordt gegeven aan de ontwikkeling van een huidige marktvisie die leidt tot efficiënte prestaties en de ontwikkeling van attitudes die verenigbaar zijn met de filosofie van focus op de markt, ethiek en verantwoordelijkheid. Aan het einde van de cursus zal de student in staat zijn om de verschillende gebieden van marketingactiviteit te begrijpen.
Galerij
Ideale studenten
alumni profiel
Van afgestudeerden van de postdoctorale opleiding bedrijfsmanagement en marketing wordt verwacht dat ze over de volgende kwalificaties beschikken:
- Analyseer factoren in de marketingomgeving die van invloed zijn op de bedrijfsvoering van een organisatie en identificeer factoren die van invloed kunnen zijn op de bedrijfsresultaten
- Begrijp de belangrijkste strategieën met betrekking tot marketingwerk en de rol van marketing in de organisatie
- Ken en pas de relevante acties toe op de marketingmix, zodat u de best practices voor elke marktsituatie kunt identificeren.
- Analyseer data en resultaten objectief, met focus op resultaat.
voor wie het bedoeld is
Gericht op recent afgestudeerden op elk kennisgebied en op ondernemers die werken of hun kennis moeten verdiepen op het gebied van marketing, met als doel hun perspectieven op analyse van bedrijfssituaties te verbreden.