Branding Masterclasses
Future London Academy
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
5 uur
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
GBP 499 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* 5 uur inspirerende inhoud, oefeningen met interactieve borden, sjablonen, leeslijst, certificaat voor voltooiing van het programma
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Van merkstrategie tot Sonic Branding - ontdek hoe toonaangevende merken de industrie ontwrichten met behulp van nieuwe kanalen en evoluerende technologieën. Ontdek de meest innovatieve benaderingen van merkstrategie van creatieve en reclamebureaus van wereldklasse.
Een serie Branding Masterclasses speciaal gemaakt voor ervaren brandingprofessionals, creative en design directors. Van nieuwe benaderingen van merkstrategie tot sonische branding, tone of voice en sociaal luisteren - je leert tools, kaders en nieuwe casestudies van de toonaangevende creatieve regisseurs in Londen.
Naast de presentaties van topbrandingexperts, krijg je ook een unieke kans om een kijkje achter de schermen te nemen bij de meest invloedrijke bureaus in Londen met virtuele kantoorrondleidingen door de sprekers.
Een 360°-merkervaring
Door de industrie geleid
Begrijp hoe topontwerpbureaus branding benaderen, welke kaders ze gebruiken en hoe ze werken met grote klanten.
Virtuele kantoorrondleidingen
Niet alleen horen, maar zien hoe creatieve teams werken in Londen. We hebben een aantal speciale virtuele kantoorbezoeken voor je voorbereid, zodat je de ruimte kunt zien, de sfeer kunt voelen en wat inspiratie kunt opdoen van onze sprekers.
eigen tempo
U hoeft zich geen zorgen te maken over tijdzones of uw werkschema. Alle masterclasses zijn beschikbaar om van te genieten zodra je je aanmeldt. Of je nu liever bingewatcht of de ervaring wilt beleven en ze in je eigen tempo en in je eigen tijd wilt bekijken - de keuze is aan jou.
leerplan
Hoofdstuk 1 - Stemgeluid
In karakter: technieken voor het schrijven van scenario's gebruiken om de stem van het merk bruikbaar te maken
Masterclass van Kate Magoc, Proto
Proto is een innovatie- en ontwerpadviesbureau dat bedrijven helpt bij disruptie. Proto's directeur van Verbal Design, Kate Magoc, vertelt hoe je karakterarchetypen en dialoogschrijven kunt gebruiken om te begrijpen hoe een merk kan praten, en hoe je van stemprincipes naar copywriting kunt gaan om het abstracte echt te maken.
- Ontdek manieren om Jungiaanse archetypen en andere archetypemodellen te gebruiken om personages en stemgebieden te creëren
- Vul stemgebieden in met verbale inspiratie die tot principes kan leiden en kopieer inspiratie
- Maak een spraakgids die authentiek en bruikbaar is
Hoofdstuk 2 - Type
Waarom typen?
Masterclass van Tom Foley & James Fooks-Bale, Monotype
Monotype is door Fast Company uitgeroepen tot "Een van de meest innovatieve bedrijven in design" en brengt merken tot leven door het type en de technologie waarmee consumenten dagelijks te maken hebben. De rijke erfenis van het bedrijf omvat een bibliotheek die honderden jaren teruggaat, met beroemde lettertypen zoals Helvetica, Futura, Times New Roman en meer. Samen met hun team gaan we kijken naar de rol die typografie speelt bij branding. Van het creëren van een iconische en herkenbare visuele stem tot het nut dat merken nodig hebben om met de digitale wereld van vandaag en in de toekomst om te gaan.
- Waarom zou ik me druk maken om type?
- Hoe u type kunt gebruiken om het onderscheidend vermogen en de herkenning van uw merken te verbeteren
- Hoe u type kunt gebruiken om de functie en het nut van uw merk nu en in de toekomst te verbeteren
Hoofdstuk 3 - Beweging
Beweging als een manier om merkidentiteit uit te drukken
Masterclass van Conlan Normington, FutureDeluxe
FutureDeluxe is een motion, design en digitaal creatief bureau. Het produceren van unieke en innovatieve ontwerpgestuurde digitale ervaringen, van animatie en motion graphics tot interactieve installaties, interface- en applicatieontwerp. Hun merk- en bewegingsontwerper Conlan Normington zal zijn denkproces delen wanneer hij een nieuw project benadert.
- Kernprincipes van identiteit gebruiken om een emotionele ervaring te creëren
- Hoe u ruimte laat voor het onverwachte
- Hoe schrijf je een brief die motion designers gek maakt?
Hoofdstuk 4 - Geluid
De kracht van geluid branding
Masterclass van Antonio Nardi, The Sound Agency
The Sound Agency is een wereldwijd toonaangevend bedrijf dat gespecialiseerd is in sound branding, muziek voor op maat gemaakte media en openbare ruimtes, en niet te vergeten generatieve audio-installaties. In deze meeslepende sessie deelt hun Design Director Antonio Nardi zijn benadering van het werken met geluid en hoe we de ervaringen van fysieke ruimtes kunnen verbeteren door de kracht van geluid.
- Inleiding tot sound branding
- Hoe technologie en contentcreatie samen te voegen voor op maat gemaakte ervaringen
Hoofdstuk 5 - Gegevens
Sociale intelligentie gebruiken om nieuwe klanten binnen te halen
Masterclass van Jasmin Fischer, SHARE Creative
Door een unieke mix van datawetenschap en AI levert SHARE Creative op maat gemaakte, onderscheidende berichten die rechtstreeks tot uw doelklant spreken. Jasmin Fischer, Research + Insights Director bij SHARE Creative duikt diep in sociaal luisteren, bespreekt hoe data je merk kan versterken en legt uit waarom het een van de meest waardevolle databronnen is om inzichten te ontdekken en strategie te stimuleren.
- Hoe gebruik je sociale intelligentie
- Hoe u inzichten uit sociaal luisteren kunt gebruiken om de merkrelevantie te vergroten
Hoofdstuk 6 - Doel
Een revolutie ontwerpen
Masterclass van Scarlett Montanaro en Myron Darlington, Revolt
Het doel waar consultancy- en activismebureaumerken zich op richten als ze de wereld willen veranderen. Met trots B-Corp Certified, gelooft Revolt dat de meest succesvolle merken van morgen vandaag een standpunt innemen. In deze interactieve workshop van Creative en Design Directors Scarlett en Myron leer je hoe je revoluties kunt starten, merken en verspreiden voor grote wereldwijde klanten tot en met uitdagende NGO's.
- Hoe merk je een beweging voor merken van zakelijk tot activisme
- 7 stappen raamwerk voor het starten en verspreiden van een beweging
- Hoe merken te bouwen die de wereld veranderen
Getuigenissen van studenten
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
MBA in internationale marketing
- Online
Meester in branding
- São Paulo, Brazilië
Modebranding en communicatie online cursus
- London, Verenigd Koninkrijk