Online Master of Science in digitaal zakendoen
GBSB Global Business School - Online programs
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Spain Online, Spanje
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 - 24 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
EUR 6.750 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Apr 2024
Invoering
De Online Master in Digital Business is verreweg de meest relevante en innovatieve masteropleiding voor de uitdagingen waarmee professionals vandaag de dag worden geconfronteerd. Door een veelvoud aan lesmethoden te gebruiken - alles van casestudy's tot industriële bezoeken, workshops en meer - zullen studenten leren om change agents te worden in de digitale arena met een globale visie die overdraagbaar is naar markten over de hele wereld.
Programmacursussen zijn zeer uitgebreid en behandelen onderwerpen als e-commerce, digitaal bedrijfsmodelontwerp, sociale netwerken, SEO / SEM-strategieën, webanalyse, mobiele marketing en meer. Er worden keuzevakken aangeboden, zodat studenten het programma kunnen afstemmen op hun behoeften als ondernemer, voor degenen die ondersteuning willen bij digitale opstarttechnieken of als zakelijke professionals die de transformatie van een bedrijf willen stimuleren. De Master in Digital Business van GBSB Global Business School bereidt studenten voor op de uitdagingen van de veranderende zakenwereld.
Programma Hoogtepunten
- Leiderschap in digitaal onderwijs in Spanje.
- Twee studietrajecten: Digital Startup of Corporate Challenges.
- Faculteit met ervaring in de industrie.
- Studenten uit meer dan 100 verschillende landen.
- Exclusieve toegang tot Digital Business, Startup & Tech Events.
- Praktische kennis toepasbaar op wereldwijde schaal.
- Carrièremogelijkheden bij enkele van de beste digitale en technologische bedrijven.
toelatingen
leerplan
Wat je zult leren
Managementvaardigheden van wereldwijde leiders:
Krijg vertrouwen in het oefenen van presentatievaardigheden, bedrijfsethiek, leiderschap en internationale onderhandelingsmethoden.
Digitale zakelijke marketingstrategieën:
Begrijp de basisregels in digitale marketingprocedures en leer de tools en technieken met betrekking tot UX en hoe dit de conversieratio's aanzienlijk beïnvloedt.
Procedurele strategieën in digitaal zakendoen:
Leer de bedrijfsmodellen op basis van e-commerce en mobiele platforms en verwerf de toepasselijke vaardigheden om de modellen effectief in het bedrijf te gebruiken.
Tactisch beheer van digitale bedrijven:
Begrijp de digitale strategieën die de manier waarop een traditioneel bedrijf wordt beheerd verstoren, terwijl u uw online master in Digital Business verdient.
Agile methodieken & design thinking:
Gebruik innovatieve leermethoden om de alternatieven voor traditioneel projectbeheer te begrijpen tijdens het bestuderen van digitale zaken.
Programmastructuur:
- Effectief teamwerk en projectmanagement (6 sp.)
- Financiën voor management (8 sp.)
- Economie en geopolitiek (6 sp.)
- Strategisch management en analyse (8 sp.)
- Digitale transformatie, innovatie en technologie (6 sp.)
- Digitale bedrijfsmodellen voor de nieuwe economie (6 sp.)
- Business Intelligence in het tijdperk van big data en AI (6 sp.)
- Supply Chains 4.0 voor digitale consumenten (6 sp.)
- Operationeel management (6 sp.)
- Digitale platforms en ecosystemen (6 sp.)
- Web- en mobiele marketing (6 sp.)
Ranglijsten
- Geaccrediteerd door de Accreditation Council for Business Schools and Programs (ACBSP)
- Bekroond als een Five Stars Business School voor onderwijskwaliteit door QS Ranking System
- De enige instelling voor hoger onderwijs in Spanje die door Microsoft is geaccrediteerd als leider op het gebied van digitaal onderwijs
- Behaalde 3 topscores in U-Multirank voor de divisies Onderzoek, Onderwijs & Leren en Internationale Oriëntatie
Carrièremogelijkheden
Profiteer van het brede scala aan bronnen van GBSB Global Business School die u zullen helpen het raamwerk op te bouwen voor uw professionele bezigheden in digitaal zakendoen in Barcelona, Spanje, Europa of op het internationale toneel. Studenten die studeren voor hun Master in Digital Business bereiden zich voor op de volgende fase in hun carrière door deel te nemen aan professionele workshops, bedrijfspresentaties op de campus en diensten voor loopbaanoriëntatie.
INNOVATIE MANAGER
DIGITALE BEDRIJFSONTWIKKELINGSMANAGER
DIGITALE TRANSFORMATIE & STRATEGIE MANAGER
INTRAPRENEURIËLE PROJECTMANAGER
NIEUWE PRODUCTONTWIKKELINGSMANAGER
KENNISBEHEERDER
DIGITALE START-UP OPRICHTER
DIGITALE BUREAU EN START-UP FINANCIEEL ANALIST
INCUBATOR- EN ACCELERATOR-MANAGER
Galerij
Programma resultaat
Kennis:
- Heeft uitgebreide gespecialiseerde kennis en inzicht in de manier waarop culturele, economische, politieke en technologische kaders managementpraktijken beïnvloeden en hoe deze effectief kunnen worden beheerd;
- Identificeert en evalueert theoretische benaderingen die nodig zijn voor planning en besluitvorming in het bedrijfsleven. Deze omvatten ideeën die het modelleren en beheren van beslissingen over een breed scala aan functionele gebieden ondersteunen;
- Heeft relevante kennis van organisaties en hun rol bij het nastreven van duurzaam ondernemen in de context waarin zij opereren en hoe zij worden beheerd in overeenstemming met ethische codes en maatschappelijk verantwoord ondernemen;
- Heeft een kritisch inzicht in bedrijfscontinuïteitsbeheer, inclusief kennis van mogelijke risico's en regelgevingsomgevingen die van invloed kunnen zijn op de bedrijfsvoering;
- Heeft uitgebreide kennis over methoden om innovatieprocessen en digitale technologieën waar veel vraag naar is te beheren, en de implicaties van digitale technologieën voor individuen en samenlevingen;
- Identificeert en evalueert belangrijke kwesties die verband houden met het beheer van de menselijke elementen bij het beheren van projecten zoals teamwerk, communicatie, motivatie en diversiteit;
- Heeft een alomvattend en kritisch inzicht in de belangrijkste actuele onderzoeksvraagstukken op het gebied van management en in een specifieke sector of functioneel gebied van persoonlijk professioneel belang;
- Beschikt over multidisciplinaire theoretische en praktische kennis van management in een specifieke branche of functioneel gebied van persoonlijke en professionele interesse.
Vaardigheden:
- Voert een kritische evaluatie en analyse uit van de zakelijke omgeving en van de belangrijkste concepten, structuren en benaderingen van strategisch bedrijfsmanagement met onvolledige of beperkte informatie;
- Demonstreert het vermogen om gespecialiseerde vaardigheden te gebruiken om beslissingen te nemen en mondiale strategieën te creëren in verschillende bedrijfsactiviteiten, digitale transformatie en financiën om zich aan te passen aan een snel veranderende zakelijke omgeving;
- Demonstreert leiderschapsvaardigheden die nodig zijn om teams, innovatie en creatieve probleemoplossing te versterken, inspireren en beheren tijdens het managen van een bedrijf;
- Ontwikkelt nieuwe vaardigheden als reactie op opkomende kennis en technieken op het gebied van bedrijfsbeheer, inclusief digitale vaardigheden en het gebruik van moderne technologieën;
- Ontwikkelt het vermogen om risico's met betrekking tot de zakelijke, digitale en financiële omgeving te identificeren en te beoordelen en om strategieën te ontwerpen om specifieke managementrisico's te beperken;
- Bewaakt en handhaaft de naleving van de juiste bedrijfsvoorschriften en formuleert praktische antwoorden op de juridische en externe milieu-uitdagingen die gepaard gaan met het runnen van een bedrijf;
- Demonstreer het vermogen om gegevens te gebruiken die verwijzen naar bedrijfsanalyses om bedrijfsstrategieën en -activiteiten beter te voorspellen en uit te voeren;
- Demonstreert het vermogen om kennis en vaardigheden van management te gebruiken om onderzoek uit te voeren binnen een specifieke sector of functioneel gebied van persoonlijk professioneel belang, rekening houdend met de behoefte aan synthese, het stellen van doelstellingen, methodologisch proces en toepassing van strategieën;
- Demonstreer gespecialiseerde kennis van management, waaronder het reflecteren op sociale en ethische verantwoordelijkheden die verband houden met de uitvoering van de managementfunctie.
competenties:
- Toont het vermogen om te reageren op de belangrijkste politieke, economische, sociale en technologische variabelen en om de prioriteiten en strategieën te formuleren die nodig zijn voor een organisatie om te slagen, rekening houdend met de mondiale vooruitzichten en trends;
- Beheert zakelijke projecten door een mondiale visie vast te stellen die elk facet van bedrijfsontwikkeling omvat en innovatie en culturele diversiteit als een voordeel construeert in zakelijke contexten die complex en onvoorspelbaar zijn en nieuwe strategische benaderingen vereisen;
- Is verantwoordelijk voor het managen van mensen en het uitoefenen van management met toewijding aan democratische waarden en duurzaamheid, waarbij de praktijken worden overgenomen die zijn gebaseerd op leren, dienstverlening en sociale inclusie;
- Toont autonomie in de richting van persoonlijke ontwikkeling en levenslang leren, toepasbaar in de zakelijke omgeving;
- Creëert een op onderzoek gebaseerde diagnose voor managementproblemen door kennis uit nieuwe of interdisciplinaire managementvelden te integreren en oordeelt op basis van onvolledige of beperkte informatie;
- Houdt zich bezig met kritische analyses op het gebied van management en geeft blijk van onafhankelijk denken, evalueren en probleemoplossing, ondersteund door op bewijs gebaseerde argumenten;
- Neem de verantwoordelijkheid voor het bijdragen aan professionele kennis op het gebied van management of een specifiek bedrijfstak/functioneel gebied van persoonlijk professioneel belang door een bestaand zakelijk probleem te identificeren en door origineel onderzoek uit te voeren.