Online Master of Science in digitale marketing en e-commerce
GBSB Global Business School - Online programs
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Spain Online, Spanje
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 - 24 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
EUR 6.750 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Apr 2024
Invoering
Digitale marketing is een essentieel onderdeel geworden van het marketingmanagement van vrijwel elk bedrijf in elke branche. Online Master in digitale marketing en e-commerce helpt studenten het dynamische en complexe veld van digitale marketing te ontdekken en biedt zowel theoretische als praktische kennis.
De belangrijkste gebieden die tijdens het programma aan bod komen zijn websitebeheer, UX, e-mailmarketing, digitale marketingstrategie en marketingplanning, zoekmachineoptimalisatie (SEO), contentmarketing, leadgeneratie, inkomende marketing, zoekmachinemarketing (SEM), online reputatiebeheer, webinars, affiliate marketing, sociale media en e-commerce.
Programma Hoogtepunten
- Leiderschap in digitaal onderwijs in Spanje.
- Faculteit met digitale marketing en e-commerce ervaring.
- Studenten uit 100 verschillende landen.
- Meerdere bedrijfsbezoeken en praktische kennis.
- Leren door te doen lesmethode.
- Er is veel vraag naar digitale marketeers en ze zijn het meest ingehuurde type marketingprofessional.
leerplan
Wat je zult leren
Managementvaardigheden van wereldwijde leiders:
Studeren voor een master in digitale marketing in Barcelona bereidt studenten voor op het leiden van teams, onderhandelen en effectief communiceren in internationale omgevingen die verschillende digitale marketing- en e-commerceprojecten beheren.
Digitale marketing toegepast op marketingmanagement:
Verwerf kennis over de digitale marketingtools en -technieken die veel worden gebruikt in de huidige wereldwijde marketingsector.
Digitale marketingcommunicatie:
Het veld van digitale marketingcommunicatie is in wezen het equivalent van de traditionele marketingcommunicatiemix. Studenten raken gewend aan digitale marketingcommunicatietools, waaronder display-advertenties en pay-per-click-advertenties, naast vele andere.
Beheer van e-commerce:
Leer hoe u relevant en concurrerend kunt blijven met behulp van intelligente oplossingen voor e-commerce en e-businessbeheer. Verwerf de vaardigheden en training die nodig zijn om te slagen in e-commerce terwijl je studeert voor je master in digitale marketing in Barcelona.
Digitale Strategie:
Verwerf de basis voor de implementatie van digitale marketingstrategieën en gebruik de belangrijkste informatietechnologieën op de markt die de afgelopen tijd bedrijfsmodellen hebben veranderd.
Programmastructuur:
- Effectief teamwerk en projectmanagement (6 sp.)
- Strategisch management en analyse (8 sp.)
- Economie en geopolitiek (6 sp.)
- Strategische marketing (6 sp.)
- Operationeel management (6 sp.)
- Financiën voor management (8 sp.)
- Digitale transformatie, innovatie en technologie (6 sp.)
- Business Intelligence in het tijdperk van big data en AI (6 sp.)
- Socialemediamarketing (6 sp.)
- Web- en mobiele marketing (6 sp.)
- E-commerce en digitale klantloyaliteit (6 sp.)
toelatingen
Ranglijsten
- Geaccrediteerd door de Raad voor Accreditatie voor Business Schools en Programma's (ACBSP)
- Bekroond als een Five Stars Business School voor onderwijskwaliteit door QS Ranking System
- De enige instelling voor hoger onderwijs in Spanje die door Microsoft is geaccrediteerd als leider op het gebied van digitaal onderwijs
- Behaalde 3 topscores in U-Multirank voor de divisies Onderzoek, Onderwijs & Leren en Internationale Oriëntatie
Carrièremogelijkheden
De Online Master in Digital Marketing bereidt studenten voor op het betreden van de revolutionaire technologie-industrie. Studenten die hun master in digitale marketing en e-commerce behalen aan de GBSB Global Business School zullen gewapend zijn met de meest up-to-date digitale marketingconcepten en -technieken, waardoor ze worden voorbereid op hun opwindende toekomst in deze populaire industrie.
NIEUWE PRODUCTONTWIKKELINGSMANAGER
ONLINE REPUTATIEMANAGER (ORM)
E-COMMERCE-BEHEERDER
CONSUMENTEN-/DIGITALE PUBLIEKANALYST
DIGITALE MARKETINGMANAGER
CRM MANAGER (KLANTENRELATIEBEHEER)
MERK MANAGER
CONTENTBEHEERDER
DIGITALE COMMUNICATIE & DIGITALE MEDIA MANAGER
SEO & WEB POSITIONERING MANAGER
ANALIST VAN DIGITALE ACTIVA
Digitale marketeers zijn zeer gewild en worden steeds vaker de meest ingehuurde marketingprofessional.
Galerij
Programma resultaat
Kennis:
- Heeft uitgebreide gespecialiseerde kennis en inzicht in de manier waarop culturele, economische, politieke en technologische kaders managementpraktijken beïnvloeden en hoe deze effectief kunnen worden beheerd;
- Identificeert en evalueert theoretische benaderingen die nodig zijn voor planning en besluitvorming in het bedrijfsleven. Deze omvatten ideeën die het modelleren en beheren van beslissingen over een breed scala aan functionele gebieden ondersteunen;
- Heeft relevante kennis van organisaties en hun rol bij het nastreven van duurzaam ondernemen in de context waarin zij opereren en hoe zij worden beheerd in overeenstemming met ethische codes en maatschappelijk verantwoord ondernemen;
- Heeft een kritisch inzicht in bedrijfscontinuïteitsbeheer, inclusief kennis van mogelijke risico's en regelgevingsomgevingen die van invloed kunnen zijn op de bedrijfsvoering;
- Heeft uitgebreide kennis over methoden om innovatieprocessen en digitale technologieën waar veel vraag naar is te beheren, en de implicaties van digitale technologieën voor individuen en samenlevingen;
- Identificeert en evalueert belangrijke kwesties die verband houden met het beheer van de menselijke elementen bij het beheren van projecten zoals teamwerk, communicatie, motivatie en diversiteit;
- Heeft een alomvattend en kritisch inzicht in de belangrijkste actuele onderzoeksvraagstukken op het gebied van management en in een specifieke sector of functioneel gebied van persoonlijk professioneel belang;
- Beschikt over multidisciplinaire theoretische en praktische kennis van management in een specifieke branche of functioneel gebied van persoonlijke en professionele interesse.
Vaardigheden:
- Voert een kritische evaluatie en analyse uit van de zakelijke omgeving en van de belangrijkste concepten, structuren en benaderingen van strategisch bedrijfsmanagement met onvolledige of beperkte informatie;
- Demonstreert het vermogen om gespecialiseerde vaardigheden te gebruiken om beslissingen te nemen en mondiale strategieën te creëren in verschillende bedrijfsactiviteiten, digitale transformatie en financiën om zich aan te passen aan een snel veranderende zakelijke omgeving;
- Demonstreert leiderschapsvaardigheden die nodig zijn om teams, innovatie en creatieve probleemoplossing te versterken, inspireren en beheren tijdens het managen van een bedrijf;
- Ontwikkelt nieuwe vaardigheden als reactie op opkomende kennis en technieken op het gebied van bedrijfsbeheer, inclusief digitale vaardigheden en het gebruik van moderne technologieën;
- Ontwikkelt het vermogen om risico's met betrekking tot de zakelijke, digitale en financiële omgeving te identificeren en te beoordelen en om strategieën te ontwerpen om specifieke managementrisico's te beperken;
- Bewaakt en handhaaft de naleving van de juiste bedrijfsvoorschriften en formuleert praktische antwoorden op de juridische en externe milieu-uitdagingen die gepaard gaan met het runnen van een bedrijf;
- Demonstreer het vermogen om gegevens te gebruiken die verwijzen naar bedrijfsanalyses om bedrijfsstrategieën en -activiteiten beter te voorspellen en uit te voeren;
- Demonstreert het vermogen om kennis en vaardigheden van management te gebruiken om onderzoek uit te voeren binnen een specifieke sector of functioneel gebied van persoonlijk professioneel belang, rekening houdend met de behoefte aan synthese, het stellen van doelstellingen, methodologisch proces en toepassing van strategieën;
- Demonstreer gespecialiseerde kennis van management, waaronder het reflecteren op sociale en ethische verantwoordelijkheden die verband houden met de uitvoering van de managementfunctie.
competenties:
- Toont het vermogen om te reageren op de belangrijkste politieke, economische, sociale en technologische variabelen en om de prioriteiten en strategieën te formuleren die nodig zijn voor een organisatie om te slagen, rekening houdend met de mondiale vooruitzichten en trends;
- Beheert zakelijke projecten door een mondiale visie vast te stellen die elk facet van bedrijfsontwikkeling omvat en innovatie en culturele diversiteit als een voordeel construeert in zakelijke contexten die complex en onvoorspelbaar zijn en nieuwe strategische benaderingen vereisen;
- Is verantwoordelijk voor het managen van mensen en het uitoefenen van management met toewijding aan democratische waarden en duurzaamheid, waarbij de praktijken worden overgenomen die zijn gebaseerd op leren, dienstverlening en sociale inclusie;
- Toont autonomie in de richting van persoonlijke ontwikkeling en levenslang leren, toepasbaar in de zakelijke omgeving;
- Creëert een op onderzoek gebaseerde diagnose voor managementproblemen door kennis uit nieuwe of interdisciplinaire managementvelden te integreren en oordeelt op basis van onvolledige of beperkte informatie;
- Houdt zich bezig met kritische analyses op het gebied van management en geeft blijk van onafhankelijk denken, evalueren en probleemoplossing, ondersteund door op bewijs gebaseerde argumenten;
- Neem de verantwoordelijkheid voor het bijdragen aan professionele kennis op het gebied van management of een specifiek bedrijfstak/functioneel gebied van persoonlijk professioneel belang door een bestaand zakelijk probleem te identificeren en door origineel onderzoek uit te voeren.