Master in digitale marketing - online
INESDI Business School
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Madrid, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
EUR 7.200 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Word getraind om te werken in het digitale beroep waar bedrijven het meest om vragen
De digitalisering van het bedrijfsweefsel in Spanje is een realiteit, de verstoring van de bedrijfsmodellen neemt toe en het gebruik van digitale media om klanten aan te trekken, te bekeren en te behouden is essentieel in elke bedrijfsstrategie. Inesdi's Master in Digital Marketing biedt je de nodige vaardigheden om een digitaal marketingplan te ontwerpen, implementeren en analyseren : van voorafgaand onderzoek, strategische planning op basis van de diagnose- en analysemethodologie tot de optimale budgettoewijzing op basis van de doelstellingen, evenals de details van het actieplan van maand tot maand, met zijn KPI- en ROI-schattingen, zodat u kunt anticiperen op de resultaten van uw acties en campagnes.
Doelstellingen van het programma
Het algemene doel van de Master in Digital Marketing bij Inesdi is om studenten alle kennis, vaardigheden en capaciteiten te bieden die hen in staat stellen te begrijpen waarom internet en technologie hebben geleid tot een paradigmaverschuiving in communicatie, het bedrijfsleven en de consument; kent de nieuwe businessmodellen op digitaal gebied, de nieuwe marktspelers en kansen die ons worden geboden, zodat u in elke zakelijke omgeving een digitale marketingstrategie kunt ontwikkelen, zowel vanuit het perspectief van uw eigen project (ondernemers) als vanuit de van een werknemer in loondienst of het verlenen van advies- en consultancydiensten voor derden.
Specifieke doelstellingen
- Begrijp de digitale omgeving en context, nieuwe spelers en kansen.
- Begrijp het belang van de strategische fase en hoe u deze op de juiste manier naar voren kunt brengen door de verschillende problemen te identificeren, analyseren en diagnosticeren.
- Leer de beschikbare tools te gebruiken om een voorlopige diagnose van het milieu, de markt, het product en de concurrentie uit te voeren, om later de juiste besluitvorming te verzekeren.
- Definieer de belangrijkste kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen voor onze digitale marketingstrategie, in het besef dat deze doelstellingen rechtstreeks van invloed zijn op het eindresultaat.
- Ontwerp een actieplan met behulp van de beschikbare tools en kanalen en selecteer de meest geschikte en winstgevende tactieken en acties voor elke fase van de trechter.
- Stel de juiste KPI's vast, evenals effectieve controlemethoden waarmee we de prestaties van ons plan kunnen bepalen en de relevante verbeteringen of correcties kunnen toepassen op basis van de gegevensanalyse.
- Begrijp hoe u toekomstige klanten met een hoge potentiële waarde kunt aantrekken en de waarde kunt verhogen van degenen die we al hebben, door maximale winstgevendheid en efficiëntie te behalen door de automatisering van digitale tools.
- Plannen en voeren van succesvolle onderhandelingen op het gebied van digitale marketing.
Wil je meer weten?
- Ons onderwijsmodel werkt omdat je het nieuwste leert. We nemen het laatste nieuws op in onze programma's om uw leerproces te garanderen. Dit is geverifieerd tijdens Inesdi's 10 jaar van meer dan 3.000 professionals die al door onze klaslokalen zijn gegaan en momenteel werkzaam zijn in het digitale veld.
- Via onze virtuele campus heb je toegang tot alle inhoud van je cursus, evenals informatie en aanvullende video's om je leerproces nog completer te maken.
- Je wordt getraind in de methodiek «Leren door te doen», gaande van theorie naar praktijk door middel van echte cases. Het initiatief van docenten en studenten aanmoedigen, zodat de geïnvesteerde tijd resulteert in een bevredigende en winstgevende ervaring voor iedereen.
- Je zult in staat om te netwerken met andere studenten.
programma
- Module 1. Digitaal ecosysteem
- Module 2. Platformen voor e-handel en deeleconomie
- Module 3. Onderzoek in digitale media
- Module 4. Digitaal marketingplan
- Module 5. Social media marketing
- Module 6. Beheer van de relatie met gebruikers, records en digitale klanten
- Module 7. Zoekmachinemarketing
- Module 8. Plannings- en weergavetools
- Module 9. ROI-statistieken van digitale marketing
- Module 10. Gegevensbeheer en webanalyse
Wie zou moeten deelnemen
- Bedrijfsprofielen die, vanwege hun functies in het bedrijf, geïnteresseerd zijn in het kennen en / of verdiepen van hun kennis en training in Marketing
- Technische profielen met ervaring in verschillende technologieën die de wereld van digitale marketingplanning en -beheer willen betreden.
Carrièremogelijkheden
Met de Master in Digital Marketing kunt u een nieuwe professional in de digitale economie worden , uw eigen bedrijfsproject ontwikkelen of lid worden van belangrijke afdelingen en gebieden van elk bedrijf:
- Directeur van Digital Marketing
- Hoofd digitale marketing
- Planner in digitale media
- Inkoper van digitale media
- Hoofd van aansluiting
- Acquisition Manager
- Account Manager bij digital agency
- SEO Consultant, SEM
- Digitaal Product Manager
- Commerciële digitale marketing
toelating proces
Ons toelatingsproces heeft als fundamentele doelstelling de geschiktheid en ontwikkeling van kandidaten te waarborgen, zodat al onze studenten een digitale ervaring kunnen beleven die beantwoordt aan hun huidige en toekomstige behoeften.
- Aanvraag voor toelating
- Persoonlijk interview
- Toelatingsdocumentatie
- Toelatingscommissie evaluatie
- Goedgekeurde toelating
- registratie