Meester in klantervaring - online
INESDI Business School
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Online
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
EUR 7.200 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Inesdi's Master in Customer Experience zal je voorzien van de nodige vaardigheden om strategische beslissingen te nemen die gericht zijn op het maximaliseren van de klantrelatie en het tevredenheidsmodel, leren hoe je kunt anticiperen op hun behoeften en wensen, in het huidige hoge onzekerheid en concurrentielandschap, veranderingen in organisaties genereren en implementeren , zodat ze een concurrentievoordeel behalen door de consument centraal te stellen in hun strategie.
Door het afronden van dit programma kunnen nieuwe vaardigheden en bekwaamheden worden verworven, zodat de professionals die het bestuderen met succes projecten kunnen leiden op het gebied van klantervaring in hun respectievelijke bedrijven en zo kunnen inspelen op de behoeften van de huidige zakelijke omgeving.
Redenen om bij Inesdi te studeren
- Methodologie
Onze methodologie past zich volledig aan uw tijd en behoeften aan, waardoor u uw academische leven kunt combineren met uw persoonlijke en professionele leven. Daarnaast krijg je tijdens het programma alle nodige ondersteuning zodat je je professioneel en persoonlijk kunt ontwikkelen. - Faculteit
U leert van toonaangevende praktijkmensen in hun sector en vakgebied die actief zijn. Onze faculteit heeft direct contact met de veranderingen die plaatsvinden in de sector, maar ook met de nieuwe trends, tools en functionaliteiten die in ontwikkeling zijn. - ThinkDigital-uitdaging
Je werkt aan een Master's Final Project dat zich baseert op de reële behoeften van topbedrijven. Daarnaast ga je er vanaf het begin mee aan de slag, zodat je alle kennis die je tijdens de opleiding opdoet kunt toepassen. - fase
In de verschillende face-to-face activiteiten ontmoet je klasgenoten, docenten en bedrijven die verbonden zijn met de school. Een week lang kun je deelnemen aan netwerkdynamiek, projectpresentaties, masterclasses en bedrijfsbezoeken. Daarnaast heb je een coworking tot je beschikking.
Galerij
toelatingen
leerplan
De Master in Customer Experience is gestructureerd in 10 modules, georganiseerd in 3 blokken van elk 5ECTS, plus een afsluitend masterproject van 10ECTS. Elk van de modules duurt een maand en wordt asynchroon uitgevoerd, dat wil zeggen dat de studenten één module per maand volgen.
- Module 1. - Definieer en ontwikkel een Customer Experience-strategie
- Module 2. - Context- en omnichannel-contentstrategieën
- Module 3. - Ontwerp van ervaringen die consumentengedrag voorspellen door middel van Neuromarketing
- Module 4. - Meet en optimaliseer de klantervaring
- Module 5. - Dynamisch beheer van de relatie met de klant
- Module 6. - Een MarTech-strategie gebruiken om dynamische klantervaringen te stimuleren
- Module 7. - Meting en bewaking van ROI gedurende de levenscyclus van de klant
- Module 8. - Werknemerservaring
- Module 9. - Implementatie van CX in een organisatie. OKR's
- Module 10. - ABM-ervaring. Accountgebaseerde marketing + CX + B2B
Afstudeerproject Master
Het is een academisch-praktisch werk dat de studenten dwars gaan uitvoeren. Het doel van dit werk is om de praktische toepassing van de kennis, methodologieën en hulpmiddelen die tijdens de masteropleiding worden gezien, te bevorderen.
Programma resultaat
- Begrijp het belang van het vaststellen en prioriteren van wereldwijde strategieën voor klantervaringen om elke fase van het consumententraject te beïnvloeden
- Ontwerp en implementeer dynamische ervaringen met omnichannel-impact, relevant voor de klant en die een meetbaar rendement op bedrijfsgroei genereren
- Krijg relevante inzichten uit de analyse van klantgegevens via klantinformatie
- Leer meer over de meest innovatieve marketingtechnologieën om nieuwe klantrelatiemodellen te verwerven, te behouden en uit te breiden
- Meet en optimaliseer initiatieven die impact hebben op CX tijdens de levenscyclus van de klant
- Verkrijg de nodige vaardigheden om elke organisatie op één lijn te brengen met de waarde die de implementatie van CX-strategieën zal genereren en verkrijg de nodige middelen voor de implementatie ervan
De Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), gevestigd in Barcelona, werd opgericht in 1971 en is sindsdien een van de toonaangevende polytechnische universiteiten in Europa geworden. Het is een openbare instelling voor onderzoek en hoger onderwijs op het gebied van techniek, architectuur, wetenschap en technologie.
Na voltooiing van het programma verdienen studenten:
- Een eigen titel van Inesdi Digital Business School
- Een eigen diploma geaccrediteerd door de UPC, als aan het einde van het programma is voldaan aan de vereisten van de universiteit
Carrièremogelijkheden
Na voltooiing van het programma zullen studenten worden uitgerust met een uniek carrièreprofiel dat hen voorbereidt op functies zoals:
- Experience Director (CXO - Chief Customer Officer)
- Adviseur gebruikerservaring
- Interactie ontwerper
- Product- of serviceontwerpmanager