PhD in onderwijs
Manipal Academy of Higher Education Dubai
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
3 jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
USD 6.150 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* totale kosten
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De Ph.D. in Education is een op onderzoek gebaseerd programma van drie jaar. Met het groeiende tempo van technologie en marktconcurrentie, zijn permanente educatie en innovatie een noodzaak geworden voor het levensonderhoud van organisaties. Het programma is ontworpen om talent te stimuleren voor het hoger onderwijs in Maleisië en andere landen, zoals vereist in de huidige kenniseconomie.
Ideale studenten
Het programma is bedoeld voor werkende professionals die op een bepaald moment in hun loopbaan kansen in onderwijs of onderzoek willen nastreven.
Programma resultaat
Na het voltooien van het programma kunnen studenten:
- worden ervaren onderwijsprofessionals die bestaande theorieën en praktijken kunnen analyseren en nieuwe en relevante kennis kunnen creëren door middel van onderzoek;
- synthetiseren en evalueren van professionele kennis en praktijk en deze kennis toepassen om problemen op te lossen;
- onafhankelijke projecten en onderzoeksactiviteiten initiëren en innoveren met als doel kennis op te bouwen en toe te passen ten behoeve van de lokale gemeenschap, de nationale samenleving en de wereldwijde gemeenschap;
- deelnemen aan wetenschappelijke discoursen en kennis verspreiden via publicaties en tijdschriften en andere middelen voor kennisverspreiding in de academische en niet-academische wereld; En
- expertise ontwikkelen in lesgeven, coachen en mentoren en geloofwaardigheid opbouwen om rolmodellen te worden in geschikte educatieve contexten.
toelatingen
leerplan
Programmamodules
- Onderzoeksproces en academisch schrijven
- Onderzoeksontwerp en -methodologie
- Scriptie (Deel 1 - Voorstel)
- Scriptie (Deel 2 – Afstudeerscriptie)
Programma Syllab
1. Onderzoeksproces en academisch schrijven
Deze module biedt een uitgebreid overzicht van onderzoeksmethoden en experimentele ontwerpen met betrekking tot onderwijs. Daarnaast zal de module zich ook richten op het verschaffen van een praktisch inzicht in verschillende statistische hulpmiddelen die worden gebruikt bij het analyseren van gegevens. De nadruk zal liggen op het weten wanneer de verschillende tests moeten worden gebruikt, wat ze meten en hoe de resultaten moeten worden geïnterpreteerd. De onderwerpen omvatten ook het gebruik van software voor literatuuronderzoek en het schrijven van onderzoekspapers.
Na het voltooien van de module kunnen studenten:
- Beschrijf de belangrijkste concepten die waarschijnlijk zullen worden opgenomen in het ontwerp van een onderzoeksmethodologie
- Evalueer het onderzoeksontwerp, gegevensverzameling, gegevensanalyse, een test van hypothese
- Onderzoek verschillende onderzoekstechnieken die specifiek zijn voor een bepaald kennisgebied
- Opstellen van een projectvoorstel, organiseren en uitvoeren van onderzoek en schrijven van een onderzoeksrapport en scriptie
Module-inhoud:
A. Een inleiding tot onderzoek
- Menselijk onderzoek en wetenschap
- Paradigma's, theorie en sociaal onderzoek
- De ethiek en politiek van sociaal onderzoek
B. Onderzoeksproces en schrijven
- Het proces en de stappen van het uitvoeren van onderzoek
- Identificeren en schrijven van onderzoeksvragen, doelstellingen en hiaten
- Proposities of hypothesen specificeren
- Academisch schrijven en publicaties
C. Literatuur herzien
- Het literatuuronderzoek in onderzoek
- Reviewen en de onderzoeksverbeelding
- Onderzoek classificeren en lezen
- Argumentatieanalyse
- Ideeën organiseren en uiten
- Ideeën in kaart brengen en analyseren
D. Scriptie plannen en organiseren
- Kwalitatief
- Kwantitatief
- Mengmethode:
E. Evaluatie van onderzoeksethiek
2. Onderzoeksontwerp en -methodologie
Deze module voorziet studenten van de nodige kennis bij het toepassen van geschikte onderzoeksmethoden voor hun onderzoek. De onderzoeksmethoden die in deze module worden besproken, omvatten kwantitatieve, kwalitatieve en gemengde methoden. De module biedt ook fundamentele kennis en vaardigheden om de kandidaat voor te bereiden op het behalen van zijn / haar Ph.D. stelling.
Na het voltooien van de module kunnen studenten:
- Begrijp en ontwikkel het vermogen om de kennis van onderzoeksmethodologieën toe te passen op de macro- en microgerelateerde bedrijfs- en managementkwesties
- Ontwerp, implementeer en evalueer geschikte onderzoeksmethodologieën
- Onderzoeksmethoden ontwikkelen en toepassen om onderzoeksproblemen te analyseren en interpreteren.
Module-inhoud:
A. Kwantitatieve onderzoeksmethode
- Enqueteonderzoek
- Meet- en schaalconcepten
- Houding Meting
- Ontwerp van de vragenlijst
- Bemonsteringsontwerpen en bemonsteringsprocedures
B. Kwantitatieve gegevensanalyse
- Bewerken en coderen
- Basisgegevensanalyse
- Univariate statistische analyse
- Bivariate statistische analyse
- Multivariate statistische analyse
- Modellering van structurele vergelijkingen
- AMOS- en SPSS-software
- Rapportage en presentatie van resultaten
C. Kwalitatieve onderzoeksmethode
- Een kwalitatief onderzoek ontwerpen
- Narratief onderzoek
- Fenomenologisch onderzoek
- Onderzoek naar gefundeerde theorie
- Etnografisch onderzoek
- Casestudy-onderzoek
D. Kwalitatieve gegevensanalyse
- Gegevensverzameling
- Gegevensanalyse en representatie
- Software (bijv. NVIVO)
- Kwalitatief rapport schrijven
E. Gemengde methoden Onderzoeksmethode
- Onderzoek met gemengde methoden ontwerpen
- Type ontwerp met gemengde methoden
- Gegevensverzameling
- Gegevensanalyse
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Mba - major in onderwijsleiderschap en management
- Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten
Doctor of Philosophy (PhD) in het onderwijs
- London, Verenigd Koninkrijk
- Bologna, Italië
Ed. D Landelijk onderwijs, organisatieverandering
- Livingston, Verenigde Staten