
Master of Science in digitale marketing
Online Cyprus
DUUR
3 Semesters
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 10.000 / per year
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Invoering
De MSc in Digital Marketing heeft tot doel de professionaliteit van studenten te bevorderen in een wereld waar organisaties en bedrijven met complexe problemen worden geconfronteerd, terwijl het tegelijkertijd het kritische en geavanceerde denken van studenten in moderne uitdagingen en onderzoekstrends van digitale marketing wil bevorderen. Het gebied van digitale marketing evolueert snel, samen met de behoefte van de markt aan professionals die zijn uitgerust met een eigentijdse toolkit voor kennisbeheer. In dit opzicht wil de Master in Digital Marketing studenten uitrusten met tools en technieken voor kritische analyse en denken volgens een hoge mate van professionele normen. Bovendien heeft de MSc in Digital Marketing tot doel de onderzoeksvaardigheden van studenten te verbeteren om ze in praktijksituaties toe te passen.
Meer specifiek streeft de MSc in Digital Marketing door het combineren van zowel theoretische kennis als praktische benaderingen tot:
- Begeleid studenten door de komende veranderingen en bereid ze voor om groei te kunnen genereren in een marketinglandschap dat voortdurend wordt verstoord door nieuwe technologie,
- Bied studenten een digitaal gericht perspectief op marketing en inzicht in het gebruik van opkomende digitale kanalen in marketingstrategieën,
- Geef studenten een brede beoordeling op drie kerngebieden, a) marketingfundamentals, b) digitale marketingmethoden en c) innovatie en ondernemerschap,
- Voorzie studenten van analytische en onderzoekstools om rigoureus onderzoek te doen en onderzoeksprojecten toe te passen in echte situaties,
- Ontwikkel professionals tot een hoge mate van professionele normen op het hedendaagse gebied van digitale marketing.
toelatingen
leerplan
Onderwijs-, leer- en beoordelingsmethoden
De onderwijsmethodiek van de master omvat een combinatie van lezingen, werkcolleges, seminars, examens, projecten, presentaties, opdrachten, case-study-toepassingen en onafhankelijk onderzoek. Bovendien is het ontworpen om een academische ervaring te bieden die verder gaat dan die van het traditionele klaslokaal, waarin de informatiestroom voornamelijk van de instructeur naar de student gaat. De bedoeling van de Master in Digital Marketing is dat elke deelnemer zal bijdragen aan de opvoeding van de hele klas door actieve deelname aan het leerproces. De MSc in Digital Marketing volgt een studentgerichte strategie gebaseerd op een mix van verschillende actieve leertechnieken die gericht zijn op het inbedden van real-life scenario's in de kern van de masteractiviteiten en tegelijkertijd, via een onderzoeksgerichte strategie, de MSc in Digital Marketing heeft tot doel studenten uit te rusten met toegepaste onderzoeksvaardigheden. Het is essentieel voor studenten die MSc in Digital Marketing hebben ingeschreven om te leren door actief les te geven en een mix van technieken te leren die aspecten uit het echte leven en onderzoek combineren om professionals met een hoge mate van professionele standaarden te creëren. In zoverre wordt onze studentgerichte benadering geïmplementeerd door middel van interactieve taken en formatieve beoordelingen (niet beoordeeld) die worden gepland en in kaart worden gebracht bij elke syllabus. Bovendien wordt het leertraject verrijkt met simulatiegames door bekende simulatiepakketten en het Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, dat de mogelijkheid biedt om opdrachten te ontwerpen in samenwerking met bedrijven op basis van hun real-life behoeften.
Elke cursus wordt geëvalueerd door tussentijdse opdracht(en) tijdens het semester en examen aan het einde van het semester. Indien een student het examen niet heeft bijgewoond of een herfst- of voorjaarssemester niet heeft bijgewoond, heeft hij/zij recht op een herkansing aan het einde van het academiejaar.
30% of 40% van het eindcijfer van de studenten in elke cursus komt overeen met hun prestaties in de tussentijdse beoordeling en andere interactieve beoordeelde activiteiten, terwijl 60% of 70% - respectievelijk tussentijdse beoordeling - overeenkomt met hun prestaties in de eindexamens. Om een voldoende te behalen voor een cursus, moeten studenten een voldoende behalen (bijv 50% of hoger) in alle beoordelingsonderdelen.
Het proefschrift mag niet korter zijn dan 13.000 woorden en niet langer dan 15.000 woorden, inclusief de bibliografie en het abstract. Na indiening maakt de hoofdpromotor met zijn/haar instemming een schriftelijk en gemotiveerd verslag op voor draagvlak. De verdediging van het proefschrift vindt openbaar of via een elektronische videoconferentie plaats voor een driekoppige commissie.
Programma structuur
In overeenstemming met de relevante aankondigingen van het Agentschap voor kwaliteitsborging en accreditatie in het hoger onderwijs, hebben studenten de mogelijkheid om hun postdoctorale studies in twee academische semesters (12 maanden) af te ronden, zolang ze beginnen met het uitvoeren van hun masterproef tijdens de eerste of tweede semester van hun studie, inclusief de zomerperiode. In dat geval kan de afronding van de masterproef tijdens de zomerperiode worden verlengd met één of twee maanden. Het totaal aan ECTS blijft in ieder geval 90.
Duur: 1,5 jaar (3 academische semesters)
Schema
De Master in Digital Marketing is als volgt opgebouwd:
Semester 1
- DM515 Digitale marketing verplicht
- MBA500 Onderzoeksmethoden en gegevensanalyse Verplicht
- MBA561 Marketing Management & Bedrijfscommunicatie Verplicht
- DM504 e- Consumentengedrag
Semester 2
- DM505 Strategieën voor digitale communicatie en sociale media Verplicht
- DM508 Big Data en Marketing Analytics Verplicht
- MBA584 Ondernemerschap en innovatie Verplicht
- IS507 ontwrichtende technologieën
Semester 3
- DIS600 Proefschrift
Programma resultaat
Leerresultaten
Na afronding van de Master in Digital Marketing wordt van afgestudeerden verwacht dat zij in staat zijn om:
- PLO1: Kritisch evalueren en bespreken van concepten en theorieën met betrekking tot het gebied van digitale marketing.
- PLO2: Demonstreer vaardigheden van kritische analyse in real-life complexe problemen op het gebied van digitale marketing.
- PLO3: Beoordeel kritisch de beslissingen die door organisaties en bedrijven zijn genomen om digitale marketingstrategieën te creëren.
- PLO4: Onderzoek op het gebied van digitale marketing kritisch evalueren en recente onderzoekstrends en -concepten bespreken.
- PLO5: Denk analytisch en pas onderzoekstools toe bij het ontwerpen en uitvoeren van rigoureus en onafhankelijk onderzoek op het gebied van digitale marketing.
- PLO6: Demonstreer geavanceerde vaardigheden in het analyseren en effectief gebruiken van onderzoeksgegevens, big data en kwalitatieve en kwantitatieve informatie om oplossingen te bieden voor complexe bedrijfsproblemen.
- PLO7: Ontwikkel professionaliteit en kritisch bewustzijn van de professionele normen die worden gekenmerkt door ethos, creativiteit en zelfmanagement.
- PLO8: Werk effectief in groepen, werk samen en bouw professionele relaties op met diverse doelgroepen.
- PLO9: Evalueer en gebruik kritisch informatie uit een breed scala aan bronnen en communiceer deze effectief door een verscheidenheid aan media te gebruiken met bewustzijn en professionele verantwoordelijkheid voor de beveiligingsproblemen van de digitale omgeving.
- PLO10: Demonstreer vaardigheden in het kritisch evalueren en toepassen van digitale en webtechnologieën in digitale marketing in real-world situaties.