
Invoering
Wat doen marketingprofessionals eigenlijk? Hoe kun je marketing in niet-commerciële contexten inzetten voor maatschappelijk welzijn? Welke nieuwe uitdagingen en kansen ontstaan er op het online en mondiale toneel? In deze specialistische route ontwikkel je een interdisciplinair perspectief op het beheer van bedrijfsorganisaties en bouw je gespecialiseerde kennis en vaardigheden op in de marketingpraktijk. Na afronding van deze opleiding ben je uitgerust met de nodige vaardigheden om marketingtechnieken en -concepten op de werkplek toe te passen, en heb je een breed scala aan managementvaardigheden verworven.
Belangrijkste kenmerken van de cursus
- Ontwikkelt uw vermogen om marketingtheorieën en -technieken toe te passen en te evalueren
- Onderzoekt en analyseert het interdisciplinaire karakter van bedrijfsmanagement en de rol van marketingmanagement en managementprofessionals in organisaties en de samenleving
- Helpt je je studie te relateren aan je eigen ervaring
- Biedt u een breed scala aan werkgelegenheid in alle sectoren
Toegankelijkheid
We maken al onze kwalificaties zo toegankelijk mogelijk en hebben een uitgebreide reeks diensten om al onze studenten te ondersteunen. De BA (Honours) Bedrijfskunde maakt gebruik van diverse studiematerialen en kent de volgende onderdelen:
- het bestuderen van een mix van gedrukt en online materiaal - online leermiddelen kunnen websites, audio-/videomediaclips en interactieve activiteiten zoals online quizzen omvatten
- met behulp van wiskundige en wetenschappelijke uitdrukkingen, notatie en diverse technieken
- werken in een groep met andere studenten
- diagrammen of schermafbeeldingen gebruiken en produceren
- praktisch werk doen
- online materiaal van externe/derde partijen vinden
- met behulp van specialistische software.
leerplan
Cursus details
Deze graad bestaat uit drie fasen, elk bestaande uit 120 studiepunten.
- Je begint fase 1 met een inleidende bedrijfs- en managementmodule van 60 studiepunten.
- Daarna combineer je voor je resterende 300 studiepunten de studie bedrijfskunde en management met marketing.