
Master in
Master in Marketing, Marketing en Revenue Management OSTELEA | Distancia

Invoering
Hoofdkenmerken van de Master in Marketing en Revenue Management Online
De uitdaging van digitale transformatie
De opkomst van nieuwe technologieën zorgt voor grote veranderingen in de toeristische sector in het algemeen en de hotelierssector in het bijzonder, die een versnelde transformatie doormaakt op het gebied van marketing, distributie en verkoop.
Het hoge concurrentievermogen en de nieuwe uitdagingen waarmee de industrie wordt geconfronteerd, vergroten de vraag naar professionals met kennis en beheersing van de nieuwe online managementtools, aangezien dit een fundamenteel aspect is geworden in het beheer van hotelvestigingen. In deze context worden e-commerce en inkomstenbeheer beschouwd als sleutelposities binnen de hotelbranche.
De rol van directeuren op het gebied van e-commerce en inkomstenbeheer
Op dit punt is de rol van zowel de directeur e-commerce - die verantwoordelijk is voor de online commerciële strategie van het bedrijf - en de directeur inkomstenbeheer - die verantwoordelijk is voor het voorspellen van wat de klant zal doen en het oriënteren van strategieën in die zin - van vitaal belang, maar dat is wel zo. niet beperkt tot de specifieke functies van uw functie. Zoals alle managementfuncties, moeten zijn taken naast het dagelijkse leven van zijn team bestaan: de doelstellingen van de afdeling duidelijk stellen, plannen en beslissingen nemen, problemen oplossen en ook een zichtbare leider zijn voor het hele team. Dat is de reden waarom veel bedrijven tegenwoordig geschoolde professionals nodig hebben met het vermogen om mensen te leiden die hen in staat stellen om met succes het hoofd te bieden aan permanente veranderingen in een uiterst volatiele en veranderende markt.
Een integrerende en unieke meester
Dit zijn dus de namen waarmee rekening moet worden gehouden: e-commerce en Revenue Management. Twee cijfers die in zeer korte tijd de sprong hebben gemaakt naar sleutelposities in de hotelbranche. En zij zijn de oorzaak (en het doel van de faculteit) van de ontwikkeling van de Master in Marketing, Marketing en Toerisme Revenue Management van Ostelea, omdat het een integrale en unieke training in zijn categorie biedt, met een uniform trainingsprogramma dat online marketing omvat, en -commerce en toeristische marketing.
Voordelen van het studeren van deze masteropleiding in Ostelea
- Online-modus
- Mogelijkheid tot plaatsen met beurs
- Open convocatie
- Financierings- en hulpprogramma
Doelstellingen van de master in marketing, commercialisering en inkomstenbeheer
- Wereldwijde visie Verwerven van een globale en integratieve visie van de sector in het algemeen en van het management van de verschillende bedrijfsmodellen van de sector, vanuit het oogpunt van het topmanagement in commercial, marketing en omzet.
- Managementvaardigheden. Bevorder de groei en ontwikkeling van persoonlijke vaardigheden en het vermogen om managementfuncties te begrijpen en redeneren.
- Management. Ontwikkel een strategische visie om de inkomsten te optimaliseren door het verbeteren van informatiebeheer.
- Team leiderschap. Ken in detail de nieuwe marketingomgeving en de mogelijkheden die nieuwe technologieën bieden voor de ontwikkeling van strategieën voor managementoptimalisatie en winstgevendheid.
- Opbrengsten. Verwerven van kennis en internaliseren van de tools voor het ontwerp en de implementatie van een Revenue Management-project voor toeristische bedrijven.
Twee modi om uit te kiezen: online of gemengd
De master kan in twee modaliteiten worden gedaan: online of blended (op het gebied van Madrid en Barcelona).
Online-modus
Het is flexibel en stelt de student in staat kennis te verwerven op basis van hun trainingsbehoeften en beschikbare tijd. Hiervoor hebben de studenten vanaf de startdag van de planningsmodule en de opleverdata van de verschillende activiteiten zodat ze het overzicht kunnen hebben en zich gedurende die tijd kunnen organiseren.
Gemengde modus
Het combineert de voordelen van face-to-face training met de flexibiliteit van training op afstand via de virtuele campus. Het biedt deelnemers 20 lessen of persoonlijke sessies, om te kiezen uit meer dan 160, en 4 persoonlijke tutorials.
Studieplan van de master in toeristische marketing en inkomstenbeheer
Module 1. Globale visie
- Visie en strategische analyse van de toeristische sector. Innovatie en internationalisering.
- Structuur en evolutie van de horeca.
- Innovatie en internationalisering van het toerisme.
- Nieuwe benadering van de horeca.
Module 2. Marketing
Marketing toegepast op de toeristische sector: offline, online en gastervaring.
- Offline marketing.
- Online marketing
- Informatiemanagement en klantenbinding.
Module 3. Marketing
Strategie en implementatie van het marketingproces voor toeristische producten. E-commerce.
- Het proces van commercialisering van toeristische producten.
- Businessplan en management van bedrijfsteams in de toeristische sector.
- Toeristische e-commerce.
Module 4. Inkomstenbeheer
Concept, strategie en beheer van inkomstenbeheer.
- Kenmerken van inkomstenbeheer in de horeca en toepassingen op subsectoren.
- Het beheer van inkomstenbeheer: prijzen en indicatoren.
- Tools voor inkomstenbeheer.
Module 5. De visie van de manager
Verbetering van persoonlijke en professionele vaardigheden.
- Project planning.
- Financiële en juridische aspecten in de toeristische sector.
- Vaardigheden en tools voor managementontwikkeling.
Master Thesis
Triple degree na het behalen van de Master in Marketing, Commercialisering en Revenue Management
Na succesvolle afronding van het programma behaalt de student een triple degree:
- De Master's degree in Marketing, Commercialization en Revenue Management van Ostelea, Tourism Management School .
- De Master's degree in Marketing, Commercialization and Revenue Management van EAE Business School .
- Het diploma van de Universiteit van Lleida .
Voor toelating tot de master is het noodzakelijk om een toelatingsproces te doorlopen, inclusief een persoonlijk interview, bedoeld om de geschiktheid van de kandidaten en het maximale gebruik van het programma te waarborgen.
Financierings- en financiële hulpprogramma's
Ostelea heeft verschillende beursprogramma's ontwikkeld om zich aan te passen aan de persoonlijke en professionele omstandigheden van onze studenten. De studieadviseur is verantwoordelijk voor het informeren en adviseren van de toekomstige student over de vereisten en de procedure om een beurs aan te vragen bij Ostelea.
Integrale ontwikkeling MKB
We bieden antwoorden op de specifieke behoeften van KMO's. Voor ons is het erg belangrijk om strategieën te versterken en te implementeren om het concurrentievermogen en de integrale ontwikkeling van kleine en middelgrote bedrijven te verbeteren.
Uitvoerende Vrouw
Vrouwen vormen meer dan 40% van de deelnemers aan onze programma's, met een gemiddelde leeftijd van 33 jaar. Het is een groep studenten die volledig professioneel en persoonlijk volwassen is en die hun gezinsactiviteiten, persoonlijke en educatieve activiteiten moeten combineren. Om deze reden hebben we een hulpprogramma voor dit professionele segment. Het managementpotentieel en de leiderschapscapaciteit van elk van de kandidaten zullen worden gewaardeerd als twee essentiële kwaliteiten voor de studie van hun kandidatuur.
Erkende handicap
Om de professionele ontwikkeling van mensen met een handicap te stimuleren en bij te dragen, hebben we een hulpprogramma voor deze groep gelanceerd.
Academische uitmuntendheid
Het zal de studenten met het beste academische record onderscheiden. Kandidaten die bewijzen dat ze een academisch record hebben dat hoger is dan een gemiddelde score van 9,5, krijgen toegang tot de Academic Excellence Scholarship.
Ondernemers
Gericht op managers van KMO's, freelancers en professionals die een zakelijk project willen starten.
Bestuurders
Een hulpmiddel gericht op managers, middenmanagers en gekwalificeerde professionals die een verantwoordelijke positie ambiëren.