MS in leiderschap in het hoger onderwijs
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Los Angeles, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Afstand leren
Duur
15 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 1.510 *
Deadline voor aanmelding
12 Jun 2024
Eerste startdatum
Sep 2024
* per eenheid voor een totaal van 32 eenheden. U betaalt per eenheid
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
- Voorwaarden : herfst, lente
- Duur : 20 maanden / 32 eenheden
- Locatie(s) : Online, West Los Angeles
- Formaat : 100% online of hybride
Deze masteropleiding in het hoger onderwijs biedt een uitgebreid en goed afgerond curriculum dat toekomstige beheerders op elk relevant gebied van het hoger onderwijs voorbereidt met cursussen in onderwerpen als studentenondersteuning, leiderschap, beleid, financiën, virtueel leren en een ervaring met sluitsteenintegratie.
Bereid je voor om een verschil te maken voor studenten en instellingen, bouw eerlijke onderwijssystemen op, verbeter je carrière en vergroot je verdienpotentieel met een gerenommeerde graad van een van de meest gerespecteerde en vooruitstrevende graduate schools in de natie.
Programma voordelen
Online of hybride formaat
Ons unieke formaat biedt ultieme flexibiliteit met 100% online of klassikale opties per semester. Dit model is ideaal voor zowel werkende professionals als voltijdstudenten.
Waarden gecentreerd
Studenten worden in staat gesteld om een blijvende impact te maken door middel van GSEP's kernwaarden van academische excellentie, sociale doelen en zinvolle dienstverlening.
Programmadetails
Nieuwe cohorten beginnen elk jaar in september en januari. Het cohortmodel bouwt voort op leiderschapsvaardigheden, ondersteuning en levenslange relaties met collega's.
De meeste cursussen worden 100% online gevolgd met synchrone en asynchrone sessies. Elke periode wordt één zaterdag-/zondagweekend met lessen gevolgd, met de flexibiliteit om online of persoonlijk deel te nemen.
Een eerste welkome onderdompelingservaring vindt plaats op zaterdag en zondag aan het begin van de eerste termijn op de campussen West LA en/of Malibu. Het wordt sterk aanbevolen maar is niet verplicht.
toelatingen
leerplan
In dit MS-programma met 32 eenheden ervaar je een curriculum gericht op het voorbereiden van leiders in het hoger onderwijs met goed afgeronde en unieke cursussen over onderwerpen als studentenondersteuning in het hoger onderwijs, bestuur, politiek, beleid, economie en financiën, naast leiderschap , virtueel leren, een capstone-integratie-ervaring en vele andere.\
Kern vakken
- MSED 601 ---- Kritisch denken en communiceren ---- (3)
- MSED 602 ---- Virtueel leren, samenwerking en transmedia ---- (3)
- MSED 603 ---- Ethiek, waarden en inclusie ---- (3)
- MSED 604 ---- Programmaontwerp en -evaluatie ---- (3)
- MSED 605 ---- Toegepaste analyse en gegevensvisualisatie ---- (3)
- MSED 606 ---- Ondernemend leiderschap voor innovatie en verandering ---- (3)
- MSED 680 ---- Hedendaagse onderwerpen in leiderschap ---- (1)
- MSED 681 ---- Hedendaagse onderwerpen in leren ---- (1)
- MSED 699 ---- Capstone-integratie-ervaring ---- (3)
Programmaspecifieke inhoud
- MSHE 631 ---- Politiek, bestuur en samenleving in het hoger onderwijs ---- (3)
- MSHE 632 ---- Studentenondersteuning en -services in het hoger onderwijs ---- (3)
- MSHE 633 ---- Economie, financiën en beleid in het hoger onderwijs ---- (3)
Programma resultaat
GSEP streeft naar een leerlinggerichte benadering in de programma's die we aanbieden. Elk programma heeft een reeks doelstellingen die een student die afstudeert aan het programma moet bereiken. De kennis en vaardigheden die in het programma worden onderwezen, kunnen in sommige cursussen worden geïntroduceerd. In andere cursussen wordt studenten gevraagd om kennis toe te passen door vaardigheden te oefenen en hun capaciteiten te demonstreren. Binnen het programma worden de waarden en dispositionele attributen die belangrijk zijn voor individuen die het beroep betreden benadrukt.
Van afgestudeerden van het MS in Leadership in Higher Education-programma wordt verwacht dat ze de volgende doelstellingen bereiken:
- Ontwikkel en oefen duidelijke, overtuigende en data-ondersteunde verhalen die initiatieven bevorderen en presenteer deze met behulp van geavanceerde transmedia.
- Ontwikkel en lever leerervaringen door leertheorie en technologische hulpmiddelen te integreren en toe te passen en de resultaten van die inspanningen te beoordelen
- Integreer persoonlijke, organisatorische en maatschappelijke waarden in leiderschapsinitiatieven en breng deze binnen organisaties naar voren.
- Begrijp, synthetiseer en pas theorieën en praktijken toe die het bestuur, een juridisch, fiscaal en economisch beleid bij instellingen voor hoger onderwijs ondersteunen
- Onderzoeken, integreren en toepassen van theorieën en praktijken die de vooruitgang van de studentenvoorzieningen in het hoger onderwijs ondersteunen
Carrièremogelijkheden
Als afgestudeerde van dit programma ben je bereid je volledige potentieel te realiseren in verschillende rollen op hogescholen, universiteiten, voorschoolse educatie, beleidsvorming, non-profitorganisaties en schoolsystemen in de publieke en private sector.
De vraag naar werkgelegenheid is hoog, met een gunstige verwachte banengroei. Als afgestudeerde ben je bereid om je verdienpotentieel te vergroten, organisatorische veranderingen te stimuleren en een blijvend verschil te maken voor studenten en onderwijsinstellingen.
Galerij
Beurzen en financiering
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor of Arts in Organizational Leadership
- Gainesville, Verenigde Staten
IT-leiderschap
- Online
Online certificaat in organisatorisch leiderschap en communicatie
- USA Online, Verenigde Staten