
MBA - Marketing (16 maanden online)
DUUR
12 up to 16 Months
TALEN
Engels
TEMPO
Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Invoering
Marketing gaat over het op een winstgevende manier voorzien in menselijke en sociale behoeften. Het is een boeiend vakgebied dat zeer geschikt is voor mensen die creatief en analytisch zijn en graag in een snelle werkomgeving werken. Dit is ook een zeer uitdagend vakgebied waar professionals en het management marketingstrategieën en -plannen moeten bedenken om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen kunnen worden beïnvloed om het product of de dienst te kopen die het bedrijf aan zijn klanten aanbiedt.
De markt zit vol met concurrerende bedrijven, producten en diensten. De aankoopbeslissing wordt beïnvloed door verschillende factoren. Emotionele factoren zoals de perceptie van vertrouwen en eerlijkheid zijn net zo belangrijk als de waargenomen kwaliteit van het product of de dienst. Merkbeheer is een essentieel onderdeel van marketing en we zijn ons bewust van hoe gevestigde merken de aankoopbeslissingen van klanten kunnen beïnvloeden. Dit programma zal je blootstellen aan verschillende van dergelijke casestudy's over merken en algemene marketing, zodat je tijdens het programma hands-on marketingconcepten leert.
Het programma is ontworpen en wordt gegeven door experts op het gebied van marketing en het doel van het programma is dat u een grondig begrip en ontwikkeling van vaardigheden op het gebied van marketing verwerft, met name door de nieuwste technologie in het oog te houden. Het programma voorziet ook in een intensieve training in marktonderzoek en marketingcommunicatie.
accreditatie

EduQua gecertificeerde Zwitserse instelling
Rushford Business School s gecertificeerd door EduQua, een Zwitsers kwaliteitslabel voor instellingen voor voortgezet onderwijs. EduQua is een accreditatie-instantie die wordt erkend en ondersteund door de Zwitserse Confederate Overheid.
EduQua is de eerste kwaliteitscertificering voor openbare en particuliere onderwijsinstellingen in Zwitserland en wordt erkend, ondersteund en goedgekeurd door de volgende organisaties:
- Zwitserse federale overheid
- Zwitserse Conferentie van Kantonnale Ministers van Onderwijs (EDK)
- Staatssecretariaat voor Economische Zaken (SECO)
- Afdeling Zwitserse Conferentie voor Beroepsopleiding (SBBK)
- Zwitserse Vereniging van Arbeidsafdelingen (VSAA)
- Zwitserse Federatie voor Volwassenenonderwijs (SVEB)

Raad voor Accreditatie voor Business Schools en Programma's
Rushford Business School is lid van de "Raad voor Accreditatie voor Business Schools en Programma's (ACBSP)
ACBSP is de enige wereldwijde accreditatie-instantie die sinds 1988 wereldwijd bedrijfsprogramma's accrediteert op het niveau van associate, baccalaureaat en graduaat. Rushford Business School maakt deel uit van een lidmaatschap dat zich uitstrekt tot meer dan 60 landen. ACBSP-leden behoren tot de beste docenten in hun respectievelijke vakgebieden, geïnteresseerd in het leren van innovatieve lesmethoden, het verbeteren van de levering van bedrijfseducatieprogramma's en het creëren van waarde voor hun studenten.

Principes van de Verenigde Naties voor verantwoord managementonderwijs (PRME)
Rushford Business School is een trotse supporter en ondertekenaar van de United Nations Principles for Responsible Management Education (UN PRME). PRME is een initiatief van het Global Compact van de Verenigde Naties, opgericht in 2007 als platform om het bewustzijn en de integratie van duurzaamheid in business schools over de hele wereld aan te moedigen en te vergroten.
Tegenwoordig is PRME de grootste gecoördineerde inspanning tussen 's werelds business schools en de Verenigde Naties. Rushford Business School werd in 2020 een PRME-ondertekenaar. Als school begrijpen we het voorrecht en de verantwoordelijkheid om kwaliteitsonderwijs te bieden dat leerlingen de kennis en tools geeft die ze nodig hebben om te slagen, levens te veranderen en samenlevingen te transformeren.

International Accreditation Council for Business Education (IACBE)
Rushford Business School is lid van de “International Accreditation Council for Business Education (IACBE)”
De IACBE accrediteert bedrijfsprogramma's die leiden tot graden op associate-, bachelor-, master- en doctoraatsniveau in instellingen voor hoger onderwijs over de hele wereld. Alle leveringswijzen, campussen, locaties en instructiesites, evenals alle zakelijke programma's, ongeacht het opleidingsniveau, worden normaal gesproken opgenomen in de IACBE-accreditatiebeoordeling.

Zwitserse instelling voor hoger onderwijs
Rushford Business School is een erkende post-secundaire instelling voor hoger onderwijs met de bevoegdheid om privé-diploma's in Zwitserland toe te kennen.
Programma collegegeld
Programma resultaat
De Rushford MBA in Marketing bereidt je voor op een bedrijfsleider die is opgeleid om de principes van marketing toe te passen op zakelijke situaties. Er is een intense focus op strategisch denken, plannen en uitvoeren, zodat de vaardigheden in realtime op uw werkplek kunnen worden toegepast. Er is ook een focus op digitale marketing als een belangrijk marketingmiddel in de hedendaagse zakenwereld.
Carrièremogelijkheden
Marketing is een uitstekende functie, omdat de relevantie ervan doorgaat in elke fase van de economie of bedrijfsprestaties. Naarmate de behoeften van de klanten veranderen, moeten marketinginspanningen worden aangepast en toegepast op de gewijzigde omstandigheden. Hoewel er voortdurende vereisten voor marketing zijn, zijn er speciale situaties die een zeer geavanceerde marketingaanpak van de bedrijven vereisen.
Binnen marketing is er een grote specialisatie in verschillende segmenten zoals reclame, communicatie, public relations, marktonderzoek, merkmanagement, prijsstelling en digitale marketing. Hierdoor kunnen afgestudeerden hun interessegebied betreden en zich verder specialiseren in de baan. Senior managers en leidinggevenden die hun kernkennis van marketingfundamentals verder willen uitbreiden, samen met een volledig MBA-programma, zijn ook zeer geschikt voor dit programma.
Rushford biedt mogelijkheden voor netwerken, stages, mentoren uit de branche, bezoeken ter plaatse en andere mogelijkheden voor algemene studentenervaring en leren.
leerplan
Het Rushford Online MBA-programma in Marketing bestaat uit in totaal 27 cursussen en elke cursus duurt ongeveer 2-3 weken. Elke cursus bestaat uit 2-4 ECTS-credits. Studenten moeten 18 kerncursussen, 5 van de 9 keuzevakken en een sluitstukproject voltooien om in totaal 138 ECTS te verdienen om in aanmerking te komen voor de MBA in marketingprijs.
|
|