MSc in marketing (online)
Rushford Business School
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Online
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Een geïntensiveerd concurrentielandschap heeft marketing steeds belangrijker gemaakt voor het succes van moderne organisaties. Opkomende technologie heeft de weg geëffend voor meer geavanceerde en genuanceerde marketingtechnieken, maar tegelijkertijd hebben ze marketeers uitgedaagd om de meest haalbare en voordelige benaderingen in een bepaalde context te identificeren en te implementeren. De concepten van luxe branding en merkwaardebeheer hebben expertise op hoog niveau nodig in het optimaliseren van marketingfuncties om potentiële klanten te bereiken en de ervaringen van bestaande klanten te verbeteren.
Rushford's MSc (Marketing) is een onderzoeksgericht programma dat uw theoretische basis en expertise in de meest relevante marketingtools en -strategieën die geschikt zijn voor de hedendaagse zakelijke dynamiek, zal verbeteren. Je ontwikkelt geavanceerde analytische en technische vaardigheden, waardoor je kansen op blijvende betrokkenheid bij werkgevers en branchespecialisten toenemen.
Het programma zal uw vaardigheden op strategisch, operationeel en managementniveau ontwikkelen en aanscherpen, waardoor uw behendigheid in marketingactiviteiten en omgang met mensen, bedrijfsanalyse, leiderschap, communicatie, bedrijfsethiek en juridisch zakelijk kader wordt vergroot. Onze all-inclusive cursusinhoud zal een sterke basis leggen in marketing- en bedrijfsconcepten.
Programma collegegeld
Ideale studenten
Voor wie is dit programma bedoeld
MSc in Marketing is ideaal voor:
- Afgestudeerden die ernaar streven om zich aan te sluiten bij bank-, boekhoud-, beurs- en beleggingsondernemingen.
- Professionals die zich willen specialiseren in financieel management voor betere carrièremogelijkheden.
- Ondernemers die een bedrijf willen starten of uitbreiden
- Professionals die ernaar uitkijken om expertise op te doen in financiële aspecten om bedrijfsprocessen en winstgevendheid te verbeteren
- Professionals die de financiële districten van Londen en New York willen verkennen en zich willen aansluiten bij high-end bedrijven.
toelatingen
leerplan
- Rushford's 60 ECTS (eenjarige) MSc in Marketing bestaat uit 15 cursussen: 5 kerncursussen en 10 marketingspecifieke cursussen.
- Om in aanmerking te komen voor 60 ECTS MSc, moet je alle 15 cursussen voltooien. Elke cursus bestaat uit 4 ECTS.
Basis - Kernmanagement (20 sp.)ECTSTransformationeel Management4Bedrijfseconomie4Organisatorisch gedrag4Marketing in een digitale wereld4Accounting voor financiële rapportage4 Basis - Marketing (20 sp.)ECTSprincipes van marketing4Targeting en segmentatie in marketing4Waarom we kopen: klantgedrag begrijpen en de klantervaring verbeteren4Logistiek management4Modern merkbeheer en wereldwijde merkstrategieën4 Operationeel Expert - Marketing (20 sp.)ECTSInternationale marketing4Marktonderzoek4Advertentie media4Geavanceerde digitale marketingstrategieën4Verkoopmanagement en strategie4
Programma resultaat
Na voltooiing van de cursus kunnen de cursisten:
- Ontwikkel vaardigheden en capaciteiten om adequate marketing- en merkstrategieën voor het bedrijf te bedenken.
- Motiveer medewerkers door hun persoonlijke doelen af te stemmen op de organisatiedoelstellingen; methoden identificeren om belangrijke werknemers te behouden en hen op te leiden op basis van de bedrijfsbehoeften.
- Interpreteer kwalitatieve en kwantitatieve gegevens om consumentengedrag te voorspellen, de juiste groepen klanten te targeten en hun ervaringen te verbeteren.
- Pas merkstrategieën toe om de merkwaarde in verschillende landen te beheren; de missie en visie van het merk communiceren en van een lokaal merk een mondiaal merk maken.
- Begrijp ethische aspecten bij het nemen van zakelijke beslissingen; de sociale verantwoordelijkheid van bedrijven benadrukken door deel te nemen aan gemeenschapsinitiatieven en duurzame productieprocessen; Sociale en milieukwesties associëren met marketingpraktijken.
- Marketingliteratuur interpreteren om best practices toe te passen op het gebied van luxe branding, targeting, segmentatie en aanverwante gebieden.
- Beoordeel huidige bedrijfsscenario's en financiële en sociale risico's; relevante zakelijke beslissingen nemen om bedreigingen te beperken en de winstgevendheid van het bedrijf op de lange termijn te verbeteren.
Carrièremogelijkheden
116% stijging van de vraag naar marketeers met digitale vaardigheden - LinkedIn Data
64% van de bedrijven beschouwt het oplossen van problemen als de beste soft skills bij het inhuren van digitale marketeers - LinkedIn Data
Rushford's masterprogramma Marketing bereidt je voor om aan de behoeften van de industrie te voldoen door probleemoplossende en kritische denkvaardigheden in te prenten. Met de nadruk op digitale marketing zal het uw slagingspercentage in een professioneel carrièretraject aanzienlijk verhogen. Na het voltooien van MSc in Marketing vergroot u uw kansen om bij gerenommeerde bedrijven zoals Google, Amazon, Microsoft, Oracle, Accenture, Deloitte en anderen aan de slag te gaan. U kunt uw vaardigheden en expertise benutten door uzelf te profileren als een expert op het gebied van marketing- en merkstrategieën. Je begint aan een lonende carrière, enkele van de opties zijn:
- Marketing Manager
- Projectleider
- Groei-executive
- Business Analyst
- Digital Marketing Strategist
- Afdelingsmanager verkoop
- Strategische planner
- Manager Klantenrelaties
- E-commerce Manager
- Marketingonderzoeksmanager