Hoe u een winstgevende Facebook-groepscursus kunt laten groeien?
The Internet Business School
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Bethersden, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time
Collegegeld
GBP 297 / per course
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Leer hoe u uw eigen Facebook-groep kunt opzetten, laten groeien en er inkomsten mee kunt genereren … online cursus – directe toegang
Op dit moment gebruiken meer dan 1 MILJARD mensen Facebook-groepen en dit aantal groeit voortdurend. Facebook-groepen worden gebruikt om gemeenschappen op te bouwen, autoriteit op te bouwen en producten te verkopen ... JA, ... Facebook-groepen zijn een geweldige manier om meer klanten te krijgen en meer te verkopen!
Het opzetten van uw eigen Facebook-groep is een van de snelste manieren om uzelf te vestigen als marktleider en autoriteit in uw vakgebied.
Waarom Facebook-groepen?
Simpel gezegd, mensen doen zaken met mensen die ze kennen, leuk vinden en vertrouwen en 'Gemeenschapsvorming', dat nu nog in de kinderschoenen staat, zal in de toekomst de kern vormen van alle bedrijven. Mark Zuckerberg [mede-oprichter van Facebook] heeft onlangs aangekondigd dat hij meer middelen en tijd steekt in het uitbouwen van Facebook-groepen en Facebook heeft zijn missie gewijzigd om zich op de gemeenschap te concentreren.
Vertrouwen en sociaal bewijs behoren tot de belangrijkste invloedrijke factoren als het gaat om het nemen van een aankoopbeslissing, dus als je leert hoe je die twee factoren kunt combineren op een bekend, wereldwijd platform zoals Facebook, dan ben je op weg naar een winnaar en heb je een grote voordeel ten opzichte van uw concurrenten.
En als je weet hoe je een Facebook-groep op de juiste manier opzet, zal deze organisch groeien zonder dat er betaalde advertenties nodig zijn.
Dus voor wie werken Facebook-groepen?
Welnu, het opbouwen van een community werkt voor de meeste bedrijven ... als je weet hoe je inhoud en discussie rond je merk kunt creëren, bouw je een loyale aanhang op van fans die je vertrouwen en die graag van je kopen.
- Voordelen van een Facebookgroep voor uw bedrijf:
- Bouwt een loyale gemeenschap op
- Bouwt vertrouwen op in uw bedrijf
- Positioneert u als de expert
- Bouwt geweldige relaties op met je volgers
- Berichten van Facebook-groepen verschijnen veel vaker in de nieuwsfeeds van leden in vergelijking met een bericht van een Facebook-pagina
- Leden zullen inchecken om te zien wat het laatste nieuws in de groep is
- Geweldige plek om lovende recensies te krijgen voor uw producten en/of diensten
Heb je een bestaande Facebook Bedrijfspagina?
Als je een bestaande Facebook-bedrijfspagina hebt, weet je dat het steeds moeilijker wordt om je zakelijke berichten zichtbaar te maken voor de mensen die je pagina al leuk vinden. Je weet hoe frustrerend het is om veel tijd te besteden aan het maken van berichten voor je pagina en ontdekt dat bijna niemand het te zien krijgt! Het lijkt erop dat de enige manier om voldoende bekendheid voor uw inhoud te krijgen, is om te betalen voor FB-advertenties, maar het probleem hiermee is dat niet alle eigenaren van kleine bedrijven weten hoe ze het advertentieplatform effectief moeten gebruiken, en u kunt veel geld verspillen door te proberen ' laat advertenties werken', vooral als u niet het budget heeft om iemand in te huren die het voor u kan doen. Echter , net als Facebook-advertenties, is er een goede en een verkeerde manier om een Facebook-groep op te bouwen en het op de verkeerde manier doen kan tijdrovend en frustrerend zijn en weinig opleveren voor uw tijd. Als u weet hoe u uw groep op de juiste manier kunt opzetten en uw Facebook-groep effectief kunt 'vermarkten', wordt uw zakelijk succes snel teruggedrongen. Deze online cursus geeft je de vaardigheden en strategieën die je nodig hebt om je Facebook-groep te fastbacken, te ontdekken hoe je boeiende inhoud voor je groep kunt maken en hoe je je groep kunt opzetten en beheren zodat deze nieuwe klanten en verkopen voor je bedrijf aantrekt. Als je op zoek bent naar een alternatieve manier om je bedrijf effectief op de markt te brengen terwijl je je community laat groeien en je bekendheid en verkooppotentieel vergroot, dan heb je je eigen Facebook-groep nodig.
Cursusinhoud omvat
BEGINNEN
- Een nieuwe Facebook-groep opzetten
- Nieuwe leden toevoegen
- Posten, bestanden, evenementen
- Vragen instellen in FB-groepen
- Geavanceerde instellingen voor groepen
- Laatste updates voor FB-groepen en nieuwe functie-inzichten
- FB-groep versus pagina
VOORBEREIDEN VOOR LANCERING
- De vragen die u moet stellen voordat u start
- Wat definieert succes?
- De groepscultuur tot stand brengen om uw ideale leden aan te trekken en spam te vermijden
- Hoe u uw lijst kunt samenstellen via uw Facebook-groep en de beste naam kunt kiezen
GROEI & BETROKKENHEID
- Succes plannen - Begrijpen hoe uw Facebook-groep uw bedrijf kan ondersteunen
- De geheime saus voor verloving
- Onmiddellijke betrokkenheid opwekken en hoe deze te behouden?
- Groeihacks
- Geheimen voor het creëren van inhoud en betrokkenheid die uw groep doen groeien
- Gratis tools om geweldige inhoud te maken die uw leden converteert en betrekt
- Inhoudplanner
- Hoe kan uw groep geld voor u verdienen?
BEHEER & CONTINU .TEIT
- Uw Facebook-groep runnen zonder gedoe
- Sleutels tot succes en verdere bronnen
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Doctor in de wijsbegeerte (Ph.D.) in beheer van sociale media
- London, Verenigd Koninkrijk
- Bologna, Italië
Master's degree in digitale marketing en sociale netwerken
- Madrid, Spanje
Online Executive MBA in digitale marketing en sociale media
- Oxford, Verenigd Koninkrijk