
Cursus in
Korte cursus in intelligent management voor de toeristische sector UCAM

Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Doelen
- De opgedane kennis kunnen toepassen en probleemoplossende vaardigheden ontwikkelen op het gebied van toeristische marketing en innovatie.
- Verwerf initiatief en ondernemersgeest om projecten te lanceren die verband houden met innovatie en marketing in de toeristische sector.
- Vaardigheden verwerven via het onderwijsleerproces waarmee studenten hun zelfstudie op het gebied van innovatie en marketing kunnen voortzetten.

leerplan
Module I
Nieuwe realiteit voor de toeristenindustrie
Sessie 1 | |
Inleiding tot toeristisch systeem | |
Basisprincipes van toerisme. Toerismeaanbod: diensten, producten en bestemmingen |
Sessie 2 | |
Start uw start-up | |
De kans ontwikkelen |
Sessie 3 | |
Internationaal toerismescenario | |
Actueel toeristisch overzicht. Waarom is toerisme zo belangrijk? Bestudeer casus en discussie |
Sessie 4 | |
Het toerisme van morgen: vooruitzichten en toerisme richting 2030. Trends in internationaal toerisme; ICT, demografische veranderingen, toegenomen mobiliteit | |
Breken | |
Wereldwijde toeristische risico's en uitdagingen: klimaatverandering en duurzaamheid, veiligheid, nieuwe economische orde. Bestudeer casus en discussie |
Module II
Innovatiemanagement in de toeristische sector
Sessie 1 | |
Inleiding tot innovatie: innovatie. Concept en typen. Innovatie Management | |
Huidige innovatietrends in toerisme. Case study & discussie |
Sessie 2 | |
Innovatie toegepast op de introductie van bedrijfsmodellen voor toerisme. Innovatie binnen een toerismebedrijf: businessmodellen genereren in het toerisme. Waardeproposities creëren in toeristische bedrijven | |
Toeristische diensten gebaseerd op IT-innovatie en gedeelde economie. Nieuwe waardeproposities ontwikkelen op basis van apps, gaming een VR. Duurzaam toerisme en groene innovatie. Introductie van slimme bestemmingen. Case study en discussies |
Sessie 3 | |
Innovatie en creativiteit toegepast het genereren van waarden: creatieve proces creatieve oplossingen | |
Fase / fasen van de creatieve oplossing: systeem en interpretatie van erfgoed Toerisme en creatieve industrieën. Case study en discussie |
Sessie 4 | |
Big Data toegepast op toerisme en marketing. Wat is Big Data? Datificatie De waardegegevens van Big Data-voorbeelden en succesverhalen | |
Big Data-visualisatie, Big Data-wijzigingen, Big Data en marketing: trends en kansen. Big Data & toerisme: een casus |
Module III
Positionering, branding en marketingstrategieën voor de toeristische sector.
Sessie 1 | |
Kenmerken van toerismemarketing: Inleiding tot marketing in de toeristische sector. Inzicht in de markt en de behoeften van de klant | |
Kenmerken van toerismemarketing: Inleiding tot marketing in de toeristische sector. Inzicht in de markt en de behoeften van de klant |
Sessie 2 | |
Strategische marketingplanning: belangrijkste aspecten van strategische planning. De rol van marketing in de strategische planning | |
Strategische planningsuitdaging in de toeristenindustrie. Case study & discussie |
Sessie 3 | |
Positionering en branding in de toeristische sector: imago van toeristische bestemming | |
Positionering en branding in het tijdperk van sociale media. Branding van bestemmings- en toeristische producten. Case study & discussie |
Sessie 4 | |
Beheer van toeristische marketing: stappen bij het ontwikkelen van een effectieve marketingstrategie voor toerisme. Marketingmix voor de toeristenindustrie | |
Online marketing: nieuwe benaderingen om klantrelaties op te bouwen. Case study & discussie |
Sessie 5 | |
Diploma uitreiking |
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Korte cursus in intelligent management voor de toeristische sector
- Guadalupe, Murcia, Spanje
BBA (Honours) in toerisme en gastvrijheidsmanagement
- Barcelona, Spanje
- Online
Tourism - Introduction to Travel Patterns & Destinations (Free Online Course With Certificate)
- Online