Online certificaat in digitale marketing en communicatie
University of California, Irvine - Division of Continuing Education
Belangrijke informatie
Campuslocatie
USA Online, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
6 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
USD 2.850 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* gemiddelde kosten
Invoering
Overzicht
Het Digital Marketing & Communications-certificaatprogramma biedt training voor vacatures op het gebied van marketing, communicatie en productbeheer. Door vaardigheden in onderzoek, schrijven, ontwerp en analyse te combineren, helpen professionals in deze branche zakelijke beslissingen te nemen en strategische marketingplanning te leiden.
De drijvende krachten achter de groei van banen op het gebied van digitale marketing zijn de golven van technologische vooruitgang in persoonlijk en mobiel computergebruik. Verdere ontwikkeling op het gebied van kunstmatige intelligentie en augmented / virtual reality creëert nieuwe kansen voor bedrijven om contact te leggen met klanten en gedrag te beïnvloeden. Dit programma biedt studenten de management- en organisatorische vaardigheden om essentiële berichten te verfijnen en merken en producten te positioneren voor optimaal succes nu en in de toekomst.
Wie zou moeten bijwonen
- Dit certificaatprogramma is bedoeld voor professionals op het gebied van marketing, communicatie en productbeheer die hun bedrijfsstrategie positief willen beïnvloeden en relevante marketing- en communicatieplannen voor hun organisaties willen maken. Het curriculum is ook geschikt voor studenten die dit groeiende veld willen betreden en biedt een fundamenteel overzicht van hoe ze digitale marketingcampagnes op een aantal platforms kunnen lanceren en beheren.
Programma voordelen
- Leer om geïntegreerde marketing- en communicatiestrategieën te beheren om de doelen en doelstellingen van de organisatie te bereiken
- Analyseer digitale marketingkanalen en tactieken voor verschillende bedrijfsmodellen
- Ontwikkel een productbeheerplan voor het op de markt brengen van een nieuw product of een nieuwe dienst
- Pas kwantitatieve gegevensanalyses toe op doelen stellen en prognoses
- Identificeer de kracht van differentiatie in merkbeheer
Benodigde cursussen
- Marketing Research & Strategy Planning (3 eenheden)
- Dynamisch productbeheer (3 eenheden)
- Geïntegreerde marketingcommunicatie (3 eenheden)
Keuzevakken (kies een)
- Marketingprestatieoptimalisatie (3 eenheden)
- Digitale marketingtactieken en -trends (3 eenheden)
Ideale studenten
Wie moet aanwezig zijn
Dit certificaatprogramma is bedoeld voor professionals op het gebied van marketing, communicatie en productbeheer die de bedrijfsstrategie positief willen beïnvloeden en relevante marketing- en communicatieplannen voor hun organisaties willen maken. Het curriculum is ook geschikt voor studenten die dit groeiende veld willen betreden en biedt een basisoverzicht van het starten en beheren van digitale marketingcampagnes op een aantal platforms.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.