Master's Degree in online projectmanagement
Online Spain
DUUR
12 Months
TALEN
Spaans
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Invoering
De online Master Project Management is een officiële opleiding, gericht op het opleiden van managers die in staat zijn om complexe en wereldwijde projecten efficiënt en effectief te leiden, plannen, organiseren en controleren.
Je leert de verschillende situaties die zich kunnen voordoen in projectmanagement te analyseren, beslissingen te nemen die zijn toegepast op echte situaties en te proberen toegevoegde waarde te genereren en de bijbehorende risico's te minimaliseren. Je werkt met agile-, scrum- en PMI-methodieken en bereidt je voor op het behalen van deze en andere certificeringen zoals Prince2 en PMP. Je ontwikkelt persoonlijke vaardigheden waarmee je jouw prestaties en die van je teams kunt verbeteren.
Met de Online Project Management Master word je een expert in het organiseren, bewaken en beheersen van methoden, tijd en middelen, het behalen van efficiënte, strategische en tactische doelstellingen binnen het bedrijf.
Waarom kiezen voor onze afstandsonderwijs Master in Project Management?
internationaal prestige
Beschouwd als de beste master in online projectmanagement in Spanje en Latijns-Amerika, volgens de Mundoposgrado-ranglijst (2022).
professionele portfolio
Je bouwt een professioneel portfolio op waarmee je alle opgedane kennis kunt assimileren en een masterproef die je helpt deze toe te passen op echte cases.
officiële certificeringen
De module "projectcertificeringsprocessen" bereidt u voor op het afleggen van de officiële PMP-, Prince2- en Scrum-certificeringsexamens.
Maak professionele promotie
Met de opkomst van nieuwe technologieën en leiderschapsparadigma's schat het Project Management Institute (PMI) dat de wereldeconomie tegen 2030 25 miljoen nieuwe projectprofessionals nodig heeft.
Galerij
Ideale studenten
De master wordt aanbevolen voor professionals met meerdere jaren ervaring en een afgestudeerd profiel in techniek, computerwetenschappen, architectuur, bedrijfskunde of iets dergelijks en die zichzelf op een theoretisch-praktische manier willen leren of updaten in project- en portfoliomanagementmethodieken om om meer verantwoordelijkheid te kunnen nemen om professioneel te groeien.
Mensen in het bezit van de volgende hogere graden:
- Ingenieurswetenschappen, technische ingenieurswetenschappen en ingenieurswetenschappen.
- Architectuur, technische architectuur en bouwdiploma’s,
- Diploma's, bachelordiploma's of diploma's in de rechten, economie, bedrijfskunde en management, bedrijfskunde, economisch-financieel management.
toelatingen
leerplan
leerplan
Na voltooiing van dit programma ontvangt de student het officiële online masterdiploma in projectmanagement / projectmanagement, uitgegeven door de Universidad Europea van Valencia.
- Module 1. Strategisch projectmanagement
- Module 2. Beheer van kosten- en tijdplannen
- Module 3. Projectfinanciering en risicobeheer
- Module 4. De projectmanager en het management van human resources en communicatie
- Module 5. Commercieel management en juridisch kader van projecten
- Module 6. Innovatie in methodologieën voor projectmanagement in de sector
- Module 7. Kwaliteit en continue verbetering van projecten
- Module 8. Projectcertificeringsprocessen
- Module 9. Masterproef
Titel competenties
Basisvaardigheden
- CB6: Kennis bezitten en begrijpen die een basis of mogelijkheid biedt om origineel te zijn in de ontwikkeling en/of toepassing van ideeën, vaak in een onderzoekscontext.
- CB7: Dat studenten weten hoe ze de verworven kennis en hun vermogen om problemen op te lossen in nieuwe of weinig bekende omgevingen kunnen toepassen binnen bredere (of multidisciplinaire) contexten die verband houden met hun studiegebied.
- CB8: Dat studenten in staat zijn kennis te integreren en de complexiteit onder ogen te zien van het formuleren van oordelen op basis van informatie die, omdat deze onvolledig of beperkt is, reflecties omvat over de sociale en ethische verantwoordelijkheden die verband houden met de toepassing van hun kennis en oordelen.
- CB9: Dat studenten weten hoe ze hun conclusies – en de kennis en uiteindelijke redenen die deze ondersteunen – op een duidelijke en ondubbelzinnige manier kunnen overbrengen aan gespecialiseerde en niet-gespecialiseerde doelgroepen.
- CB10: Dat studenten over de leervaardigheden beschikken die hen in staat stellen door te studeren op een manier die grotendeels zelfsturend of autonoom zal zijn.
transversale competenties
- CT01: Ethische waarden: Vermogen om te denken en te handelen volgens universele principes, gebaseerd op de waarde van de persoon, die gericht zijn op hun volledige ontwikkeling en die een engagement voor bepaalde sociale waarden met zich meebrengen.
- CT02: Autonoom leren: Set van vaardigheden om zoek-, analyse-, evaluatie- en managementstrategieën voor informatie uit diverse bronnen te selecteren, en om zelfstandig te leren en in praktijk te brengen wat er is geleerd.
- CT03: Teamwerk: Vermogen om te integreren en actief samen te werken met andere mensen, gebieden en/of organisaties om gemeenschappelijke doelstellingen te bereiken.
- CT04: Schriftelijke communicatie/mondelinge communicatie: Vermogen om gegevens, ideeën, meningen en attitudes over te dragen en te ontvangen om tot begrip en actie te komen, waarbij mondeling is wat wordt gedaan door middel van woorden en gebaren en, schriftelijk, door middel van schrijf- en/of grafische hulpmiddelen.
- CT05: Probleemanalyse en oplossing: In staat zijn informatie kritisch te evalueren, complexe situaties in hun samenstellende delen op te splitsen, patronen te herkennen en andere alternatieven, benaderingen en perspectieven te overwegen om optimale oplossingen en efficiënte onderhandelingen te vinden.
- CT06: Aanpassing aan verandering: In staat zijn verschillende posities te accepteren, te waarderen en te integreren, de eigen aanpak aan te passen als de situatie dit vereist, en effectief te werken in situaties van ambiguïteit.
- CT07: Leiderschap: In staat zijn andere mensen te begeleiden, motiveren en begeleiden, waarbij hun capaciteiten en vaardigheden worden erkend om hun ontwikkeling en gemeenschappelijke interesses effectief te beheren.
- CT08: Ondernemerszin: Vermogen om activiteiten op zich te nemen en uit te voeren die nieuwe kansen genereren, op problemen anticiperen of verbeteringen met zich meebrengen.
- CT09: Mondiale mentaliteit: In staat zijn interesse te tonen in andere normen en culturen en deze te begrijpen, de eigen aanleg te herkennen en effectief te werken in een mondiale gemeenschap.
Specifieke competenties
- CE1: Vermogen om projecten te ontwerpen gericht op de implementatie van een strategisch plan.
- CE2: Vermogen om de meest geschikte managementmethodologie te selecteren en toe te passen volgens de behoeften van het project.
- CE3: Vermogen om de criteria te evalueren en een beslissing te nemen over de goedkeuring van een investering in een project.
- CE4: Vermogen om tools en technieken voor programma- en projectportfoliobeheer te evalueren en te implementeren.
- CE5: Identificeer, evalueer en selecteer de tools en technieken voor het budgetbeheer van het project, evenals de controle van dat management.
- CE6: Mogelijkheid om applicaties te creëren waarmee alles kan worden geïntegreerd en beheerd, van economische middelen tot materialen en personeel dat betrokken is bij zowel de implementatie als de ontwikkeling van het project.
- CE7: Vermogen om kwaliteitsprocessen in het project te plannen en te implementeren, en om de Organizational Project Management Maturity Model-standaard toe te passen voor verbetering van projectmanagement.
- CE8: Vermogen om een risicobeheerproces te ontwerpen en responsstrategieën en acties in het project vast te stellen op basis van kwalitatieve gegevens.
- CE9: Vermogen om een berekening uit te voeren van tijd- en kostenonvoorziene gebeurtenissen, gebaseerd op de resultaten van een kwantitatieve risicoanalyse.
- CE10: Vermogen om werkteams te leiden en de inzet van teamleden te bereiken om het project te voltooien.
- CE11: Vermogen om leiding te geven, vanuit een ethische, alomvattende en sociale verantwoordelijkheidsbenadering, waarbij de impact van de besluitvorming in elke fase van het project wordt beoordeeld.
- CE12: Vermogen om een contract te ontwikkelen vanaf de onderhandelingsfase tot aan de sluiting, rekening houdend met het type project waaraan wordt gewerkt.
- CE13: Vermogen om voor elke fase van het project een communicatieplan op te stellen in overeenstemming met de informatiebehoeften van de belangengroepen van het project.
- CE14: Vermogen om de meest efficiënte tools en technieken te bepalen bij het uitvoeren en plannen van een project.
- CE15: Vermogen om een verkoopproces te ontwerpen op basis van de kenmerken van een project.
- CE16: Mogelijkheid om het type documentatie te beoordelen dat vereist is voor projecten volgens de PMBOK-criteria voor integratiebeheer.
- CE17: Vermogen om de verschillende onderzoeksmethodologieën te differentiëren voor elk van de oplossingen die voor het project worden gepresenteerd, de meest geschikte tools voor projectmanagement te selecteren en aanbestedingen te simuleren.
- CE18: Vermogen om elk van de fasen en doelstellingen van een project te plannen vanuit de Project Manager-functies.
Carrièremogelijkheden
De Master's Degree in Project Management is een officiële masteropleiding die je kwalificeert om als Project Manager aan de slag te gaan. Je verwerft een adequaat profiel om projecten binnen het bedrijf te leiden, het projectteam aan te sturen en een goede projectplanning uit te voeren en te onderhouden. Bovendien ben je een stap dichter bij de certificering als Projectmanager. Na voltooiing van de masteropleiding kunt u uw professionele carrière voortzetten:
- Project Manager
- Adviseur projectmanagement
- Hoofd projectbureau (PMO: Project Management Office)
- Innovatiemanager
- R&D&I-manager
- Doctoraatsstudent, aangezien het een officieel masterdiploma is