
MSc in
Online master in marketingmanagement United International Business Schools

Invoering
Na succesvolle afronding van het studieprogramma ontvangen studenten een internationale privé Online Master of Science (MS / MSc) in Marketing Management-graad, uitgereikt door de hoofdcampus van de school in Zürich, Zwitserland, op basis van de aanbeveling van de faculteit van de lokale campussen waar studiepunten waren verdiend, en op aanbeveling van de Academische Raad van de school.
accreditatie
Ons Master of Science (MS / MSc) in Marketing Management-programma is programmatisch geaccrediteerd door de in de VS gevestigde Accreditation Council for Business Schools and Programs (ACBSP). Dit programma was ook oorspronkelijk gemodelleerd naar ons Master of Business Administration (MBA) -programma dat programmatisch is geaccrediteerd door de in de EU gevestigde European Council for Business Education (ECBE).
leerplan

Lesrooster
Cursussen zijn beschikbaar in verschillende formaten, waaronder dagcursussen, meestal tussen 8.30 en 18.30 uur, seminarcursussen met gastprofessoren op twee of meer opeenvolgende dagen, online- en afstandsonderwijscursussen die 24/7 beschikbaar zijn, privécursussen en op bepaalde campussen ook avondcursussen, meestal van 19.00 tot 22.00 uur en weekendcursussen, meestal op zaterdag, of een combinatie in een gemengd formaat. Cursussen zijn meestal gepland in sessies van 3 uur elk. Neem contact op met een toelatingsadviseur of raadpleeg de cursusplanning na inschrijving voor meer informatie over de beschikbaarheid van cursussen in specifieke formaten gedurende het academiejaar en op onze verschillende campussen.
Programma-eisen
De structuur van onze flexibele studieprogramma's is gebaseerd op het Amerikaanse model van hoger onderwijs, waardoor studenten hun cursussen (met enkele beperkingen) kunnen kiezen op basis van programma-eisen, eerdere studies, huidige interesses en toekomstige ambities. Elk van onze programma's heeft verschillende "programmavereisten" waaraan moet worden voldaan aan het einde van de studies. Zodra een minimum aantal vakken is afgerond of een minimum aantal studiepunten is behaald in elke categorie van deze Programma-eisen, kan een verzoek tot afstuderen worden ingediend.
Programma-eisen
Cursussen | Europese kredieten (EC) | |
Vakken uit het cluster Marketing Management | 6 van de 8 | 12 |
Vakken uit het cluster Financieel Management | 2 van de 4 | 4 |
Vakken uit het cluster Human Resource Management | 2 van de 4 | 4 |
Cursussen uit het cluster Supply Chain Management | 2 van de 4 | 4 |
Cursussen Zakelijke Vaardigheden | 2 van de 4 | 4 |
keuzevakken | 10 | 20 |
Subtotaal | 24 | 48 |
Laatste project |
| 12 |
Totaal | 60 |
Cursussen in marketingmanagement
- BUS5003 - e-commerce (2)
- FIN5002 - Budgettering (2)
- INT6715 - Afgestudeerd Capstone-project in Marketing Management (4)
- INT6815 - Afstudeerscriptie in Marketing Management (8)
- MAR5001 - Analyseren van marketingmogelijkheden (2)
- MAR5002 - Toegepast consumentengedrag (2)
- MAR5003 - Toegepaste ontwerpmarketing (2)
- MAR5004 - Toegepaste retailstrategieën (2)
- MAR5005 - Aziatische merkstrategie (2)
- MAR5006 - Merkbeheer (2)
- MAR5007 - Creatieve reclame (2)
- MAR5008 - Marketingstrategieën ontwikkelen (2)
- MAR5009 - Digitale bedrijfsmarketing (2)
- MAR5011 - Marketingprogramma's plannen (2)
- MAR5012 - Productbeheer (2)
- MAR5013 - Verkoopbeheer (2)
- MAR5101 - Uitgebreide cases in marketingmanagement (2)
- MAR5201 - Afgestudeerd onderzoeksproject in marketingmanagement (2)