MBA - Master of Business Administration Online
UK Online, Verenigd Koninkrijk
DUUR
2 Semesters
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
GBP 6.450 *
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
* Vergoeding kan in 6 termijnen worden betaald
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
MBA (Master of Business Administration) is een wereldwijd erkende postgraduate kwalificatie voor ambitieuze, gemotiveerde afgestudeerden.
De MBA-programma's van UK Home Learning College bieden een dubbele certificering. Na het succesvol afronden van de eerste set eenheden worden studenten beloond met een postgraduaat diploma in strategisch management en leiderschap door OTHM-kwalificaties, na succesvolle afronding van welke studenten doorstromen naar de MBA-modules met Anglia Ruskin University via onze samenwerking met London Center of Marketing.
Deze unieke MBA past bij diegenen die beginnende zakelijke professionals zijn zonder eerdere zakelijke of managementervaring, maar een duidelijke interesse en passie hebben voor Business, Enterprise en Entrepreneurship. Deze MBA is beschikbaar om te studeren door met on-line ondersteuning.
Toelatingseisen
Voor toegang tot het OTHM Level 7 Diploma in Strategic Management en Leadership-kwalificatie moeten studenten beschikken over:
- Een graad in het desbetreffende vak of UK level 6 diploma of een gelijkwaardige buitenlandse kwalificatie
- Oudere lerenden (meer dan 21 jaar) met managementervaring (leerlingen moeten bij het bezorgcentrum navraag doen over deze ervaring voordat ze zich registreren voor het programma)
- De leerling moet aan het begin van de cursus 18 jaar of ouder zijn
- Engelse vereisten: als een cursist niet afkomstig is uit een Engelstalig meerderheidstaal, moet het bewijs leveren van de Engelse taalvaardigheid
Kwalificatiestructuur
1st Term- Post Graduate Diploma (6 tot 9 maanden)
Het OTHM Level 7 Diploma in Strategisch Management en Leiderschap bestaat uit 4 verplichte eenheden en 4 optionele eenheden, goed voor een gecombineerd totaal van 120 credits, 1200 uur Total Qualification Time (TQT) en 600 Guided Learning Hours (GLH) voor de voltooide kwalificatie.
Verplichte eenheden
- Professionele ontwikkeling en communicatieve vaardigheden (10 studiepunten): stelt studenten in staat om hun eigen vaardigheden te beoordelen en ontwikkelen, door voortdurende professionele ontwikkeling toe te passen om hun persoonlijke en professionele doelen te ondersteunen. Leerders zullen professionele vaardigheden ontwikkelen, waaronder communicatie, academisch schrijven, presentatie, leiderschap, gebruik van informatietechnologie en het voorbereiden van curriculum vitae.
- Strategisch management (15 studiepunten): ontwikkelt het begrip van leerlingen over strategische en verandermanagementmodellen, evenals het vermogen om strategische plannen te herzien, om strategische opties voor te stellen, implementatieplannen te maken en organisatorische veranderingen te leiden.
- Strategic Human Resource Management (15 studiepunten): ontwikkelt het inzicht van de lerenden over hoe het effectieve strategische beheer van human resources de realisatie van organisatiedoelstellingen in verschillende contexten ondersteunt. Leerders zullen de bijdrage van strategisch human resource management evalueren en de toepassing van leiderschap en managementtheorie voor organisatorisch voordeel.
- Geavanceerde bedrijfsonderzoeksmethoden (20 studiepunten): ontwikkel het vermogen van lerenden om verschillende soorten academisch gebaseerd managementonderzoek uit te voeren door het ontwerpen van een onderzoeksvoorstel. LEREN zullen een kritisch inzicht ontwikkelen in de filosofische, praktische en ethische concepten van onderzoek in de context van de zakelijke omgeving.
Optionele eenheden - kies een vier
- Strategisch financieel management (15 studiepunten): stelt studenten in staat om financiële principes toe te passen die relevant zijn voor het management in een organisatorische context, inclusief analytische technieken en theorieën / modellen voor management accounting, evaluatie van budgettaire processen, het aanbevelen van financieringsbronnen en het beoordelen van investeringsopties.
- Supply Chain en Operations Management (15 studiepunten): ontwikkelt het begrip van de lerenden over de concepten en modellen van effectief supply chain- en operationeel management in concurrerende markten met behulp van casestudy's en praktijkscenario's uit de praktijk. LEREN zullen een goed begrip ontwikkelen van operationele processen, technieken, planning en controlesystemen.
- Enterprise and Entrepreneurship (15 studiepunten): introduceert studenten in de basisprincipes van bedrijfsprocessen en strategieën met betrekking tot ondernemerschap en ondernemerschap, het ontwikkelen van kennis van ondernemerschap en ondernemerschap in mondiale contexten.
- Globalisering en corporate governance (15 studiepunten): ontwikkelt het inzicht van leerlingen over het effect van wetgeving, ethiek en wereldwijde integratie op beslissingen, corporate governance, beleid, processen en activiteiten van organisaties.
- Strategic Change Management (15 credits): ontwikkelt het inzicht van leerlingen in klassieke en hedendaagse theorieën over verandermanagement en hoe ze van toepassing zijn op hedendaagse organisaties in de geglobaliseerde wereld, met de identificatie en het gebruik van verandermodellen. Leerders zullen de persoonlijke kenmerken van veranderingsagenten begrijpen, evenals de evaluatie en ontwikkeling van leiderschapsvaardigheden om te voldoen aan de huidige en toekomstige verandermanagementrollen.
- Strategic Marketing (15 credits): ontwikkelt het begrip van de lerenden over de concepten, methoden en technische aspecten van strategische marketing en de uitdagingen die gepaard gaan met marketing in de hedendaagse bedrijfsomgeving, inclusief hoe een strategie productontwikkeling, promotie, distributie, prijsstelling, relatiebeheer en andere elementen.
- Wereldwijde marketingstrategie (15 studiepunten): ontwikkelt het inzicht van leerlingen in kwesties waarmee hedendaagse organisaties in de geglobaliseerde wereld worden geconfronteerd, met de identificatie en het gebruik van wereldwijde marketingstrategieën, inclusief kwesties met betrekking tot internationalisering. LEREN zullen onderzoeken hoe de huidige ontwikkelingen in innovatie en design van invloed zijn op massacustomization en marketingstrategieën in organisaties. De eenheid behandelt ook het belang van octrooiering van ideeën, ontwerpregistratie, handelsmerken en intellectuele eigendom op nieuwe producten en diensten.
2e termijn - University of Northampton MBA (Top-UP) (duur 4-6 maanden)
Leerders moeten de volgende twee extra modules voltooien met London School of Marketing om MBA te behalen aan de Universiteit van Northampton. Klik hier voor meer informatie over de herlaadmodules
Prijs
- Eenmalige betaling = £ 6,450.00
- OF
- Betalingsplan = 6 termijnen van £ 1.166,66 elk = £ 6,999,99
- Eerste termijn van £ 1.166,66 op het moment van inschrijving
- Tweede aflevering van £ 1.166,66 aan het begin van maand 3
- Derde termijn van £ 1.166,66 aan het begin van maand 5
- Vierde termijn van £ 1.166,66 aan het begin van maand 7
- Vijfde termijn van £ 1.166,66 aan het begin van maand 9
- Zesde termijn van £ 1.166,66 aan het begin van maand 11
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) Business Management (Tourism) (Top-Up)
- Birmingham, Verenigd Koninkrijk
MBA Online
- Online
Master of Business Administration (wereldwijd) - Wereldwijde MBA (marketingmanagement)
- UK Online, Verenigd Koninkrijk