Master's degree in neuromarketing
UNIR
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Logroño, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 Jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
De enige officiële Master in Neuromarketing 100% online
De officiële master in neuromarketing van UNIR bereidt je voor om te innoveren in de marketing- en reclamestrategieën van merken, door de studie van de emotionele en sensorische processen die de consument ertoe brengen een aankoop te doen.
Het doel van de master is om studenten de kennis, technieken en belangrijkste tools van neurowetenschappen bij te brengen, zodat ze deze kunnen toepassen in hun marketing- en verkoopstrategieën: bij het ontwerpen van nieuwe producten en diensten, bij het verbeteren van de klantervaring, bij de generatie van drijvende krachten achter de consument bij de besluitvorming of bij de strategische prijsbepaling.
De master heeft een virtuele ruimte die je meeneemt naar de realiteit van neuromarketing en neuro-kwalitatieve technologische tools zoals de Implicit Association Test (TAI), Eye Tracking, Facial Coding of Electroencephalography (EEG). In de Master werken daarnaast professionals, bedrijven en toonaangevende verenigingen in de neuromarketingsector samen, zoals KANTAR, The Sensory Lab, Neurologyca of Bitbrain.
doelstellingen
Neurowetenschappen en marketing, een binominale factor die steeds meer door bedrijven wordt gevraagd om de behoeften, voorkeuren en motivaties van consumenten grondig te begrijpen. Na het afronden van de online Master in Neuromarketing kun je:
- Identificeer de behoeften van de consument met neuromarketingtechnieken en geef ze effectieve antwoorden.
- Pas de verschillende ondersteuningen, tools en kanalen toe die in de neurowetenschappen worden gebruikt.
- Onderzoeksresultaten interpreteren voor gebruik op het gebied van marketing en reclame.
- Definieer meer succesvolle marketing-, advertentie-, communicatie- en bedrijfsstrategieën.
- Adviseer mensen, bedrijven of organisaties bij het gebruik van technieken die veel worden gebruikt in neuromarketing.
- Communiceer de conclusies van de onderzoeken op een duidelijke en beknopte manier, zowel gespecialiseerd als niet-gespecialiseerd.
Algemene informatie
- Duur: 1 academiejaar
- Face-to-face examens: aan het einde van elk semester
- ECTS-punten: 60
- Methodologie: 100% online onderwijs
- Live online lessen
- Persoonlijke begeleider
methodologie
Live online lessen
We bieden studenten de mogelijkheid om elke dag live online lessen bij te wonen. Tijdens deze sessies kunnen studenten communiceren met de docent en hun vragen in realtime oplossen en kennis en ervaringen delen. Het trainingsritme wordt zoveel mogelijk aangepast aan de behoeften van elke groep studenten. Het niet bijwonen van een live les betekent niet dat je deze mist. Alle sessies kunnen vertraagd worden bekeken, zo vaak als u wilt. Zodoende worden studenten die de les niet live kunnen volgen, niet geschaad.
Didactische middelen
UNIR Virtual Campus biedt een breed scala aan inhoud waarmee elk onderwerp kan worden voorbereid. Deze materialen zijn georganiseerd op een manier die flexibel en effectief leren mogelijk maakt. Op deze manier heb je toegang tot de onderwerpen die de inhoud van het programma ontwikkelen, de belangrijkste ideeën van elk onderwerp (voorbereid door het onderwijzend personeel van het onderwerp), aanvullend audiovisueel materiaal, activiteiten, lezingen en evaluatietests.
Daarnaast heb je toegang tot masterclasses over specifieke onderwerpen en kun je deelnemen aan forums, chats en blogs waarin je communiceert met docenten en collega's, waardoor je kennis uitbreidt en eventuele twijfels wegneemt.
Persoonlijke tutor
Bij UNIR heeft elke student vanaf dag één een persoonlijke tutor, altijd telefonisch of per e-mail bereikbaar . De rol van de tutor is fundamenteel in het traject van elke student, aangezien het de grootste link is met de universiteit en haar referentiepunt tijdens het trainingsproces.
De docenten bieden persoonlijke aandacht door elke student constant te volgen.
- Los twijfels over academische procedures, procedures of specifieke twijfels over onderwerpen op.
- Helpt bij studieplanning om de tijd beter te benutten.
- Beveel aan welke didactische bronnen van het platform u in elk geval wilt gebruiken.
- Hij is betrokken bij de studies van de studenten om hen te helpen bij het slagen van elk vak.
Evaluatiesysteem
Om het prestatieniveau van de doelstellingen behaald in de master te beoordelen, is het noodzakelijk om de competenties verworven tijdens de studie te evalueren. Bij de eindevaluatie van het leren wordt rekening gehouden met het behaalde cijfer op de volgende punten.
- Voortdurende evaluatie (oplossing van praktijkcases, deelname aan fora, debatten en andere samenwerkingsvormen en evaluatietest).
- Laatste persoonlijk onderzoek.
- Masterproef
leerplan
leerplan
eerste semester
- Wetenschappelijke basis van neuromarketing (6 ETCS)
- Neurowetenschap en biometrische technieken voor marketing (6 ETCS)
- Neurowetenschappen en marketing (6 ETCS)
- Sensorische en ervaringsgerichte marketing (6 sp.)
- Toegepaste neuromarketing (6 ETCS)
tweede termijn
- De consument en zijn gedrag (6 ETCS)
- Professionele deontologie in neuromarketing (6 ETCS)
- Afstudeeropdracht Masterproef (12 ETCS)
Optionele onderwerpen
- Neurowetenschappen toegepast op het bedrijfsleven (6 ETCS)
- Statistieken toegepast op neuromarketing (6 ETCS)
- Neuromarketing en nieuwe technologieën (6 ETCS)
- Optionele externe stages (6 ETCS)
Galerij
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
UNIR Master's Degree in Neuromarketing biedt de student tal van professionele mogelijkheden in gekwalificeerde en verantwoordelijke functies. Velen zijn opkomende beroepen die een specialistisch profiel in Neuromarketing vereisen, waarvan er nog maar weinig professionals op de markt zijn, wat een geweldige kans is voor onze studenten. We belichten onder andere:
- Marketingafdelingen van de bedrijven.
- Communicatieafdelingen van de bedrijven.
- Business Intelligence afdelingen van bedrijven (Marktonderzoek, Marktonderzoek, Klantinzicht)
- Business Intelligence-bedrijven (marktonderzoek, marktonderzoek, klantinzicht)
- Reclamebureaus
- Marketingadviseurs
- Neuromarketinglaboratoria en dienstverleners
- Training van nieuwe generaties (Universiteiten en Business School).