Master's Degree in Onderwijstechnologie en Digitale Competenties
UNIR
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Logroño, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 Jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Krijg je Master's Degree in Online ICT Toegepast op Onderwijs met UNIR
De Master's Degree in Onderwijstechnologie en Digitale Competenties is de eerste officiële masterdiploma met een neurotechnologieonderwerp om te weten welk effect ICT's hebben op het leerproces. Met de Master in ICT online toegepast op onderwijs, verwerft u digitale competenties uit de 21ste eeuw.
Je ontdekt een innovatieve visie op onderwijs vanuit het perspectief van nieuwe technologieën in het onderwijs en avant-garde digitale bronnen, zodat je studenten op een effectieve manier leren. Bovendien ontvangt u een praktische robotkit "Sphero mini" om het onderwerp 'Programmeren en robotica voor leraren' te volgen, waarmee u het meeste uit het programma kunt halen.
Met deze online master behaalt u de nodige digitale competenties om een passend onderwijs aan te bieden in het onderwijs van de eenentwintigste eeuw en past u uw profiel aan aan het geavanceerde niveau dat is vastgelegd in het Common Framework of Digital Competences dat door het INTEF is gepubliceerd.
De enige officiële universitaire masteropleiding waarmee je ook kunt worden gecertificeerd in Google for Education.
In de Master in ICT online toegepast op onderwijs kun je de verschillende competentiegebieden bespreken en onderzoeken hoe bijvoorbeeld educatieve robotica creativiteit ontwikkelt, beveiliging op het internet oplost en de identiteit van je studenten bewaart, of hoe sociale netwerken ons kunnen helpen om emotionele intelligentie te ontwikkelen.
Algemene informatie
- Studiepunten: 60 ECTS
- Duur: 1 academiejaar
- Methodiek: Remote, 100% online
- Examens: Aanwezigheid aan het einde van elk semester
- Doctoraatstoegang: dit officiële masterdiploma staat de opname toe aan officiële doctoraatsprogramma's
methodologie
De UNIR studiemethode is flexibel, persoonlijk en effectief. De methodologie is gebaseerd op online live lessen en persoonlijke tutor om de beste training aan te bieden.
Het UNIR pedagogisch model is effectief omdat het gebaseerd is op een volledig online methodologie, zodat elke student in zijn eigen tempo kan studeren:
- Live online-lessen: er zijn lessen die elke dag van de week in de ochtend en de middag worden gepland, zodat je naar de les kunt gaan wanneer dit het beste is voor jou.
- Online lessen in uitgesteld: als je een klas niet kon bijwonen of als je bleef met vragen, kun je al je lessen in uitgesteld bekijken. Je kunt ze zien wanneer je maar wilt en zo vaak als je nodig hebt.
- Persoonlijke tutor: De eerste dag krijgt u een persoonlijke tutor toegewezen. U neemt telefonisch en per e-mail contact met hem op. Hij zal u elke dag ondersteunen en eventuele twijfels oplossen.
- Virtuele Campus: alles wat je nodig hebt om bij UNIR te studeren, is op de campus: lessen, leraren, klasgenoten, de bibliotheek, leermiddelen, schema's, chat, forums en nog veel meer.
- Lesmateriaal: u hebt toegang tot verschillende leermiddelen om uw training te voltooien: aanvullende metingen, diagrammen met belangrijke ideeën, zelfevaluatietest, enz.
Evaluatiesysteem
Om het prestatieniveau van de algemene en specifieke doelstellingen bepaald in het online-masterdiploma te kennen, is het noodzakelijk om de competenties te evalueren die tijdens de studie ervan zijn verworven.
De evaluatie van het leren wordt uitgevoerd rekening houdend met de kwalificatie verkregen in de volgende punten:
- Permanente evaluatie (vertegenwoordigt 40% van het eindcijfer): Alle activiteiten die als verplicht zijn geclassificeerd, maken deel uit van de permanente evaluatie, waaronder we werken, lezingen, forums, hulp aan klassen, enz. Kunnen vinden.
- Face-to-face onderzoek (het vertegenwoordigt 60% van het eindcijfer): het is een vereiste om te slagen voor het examen om het onderwerp te halen
- Eindmeesterproject: Het eindmeesterproject zal het onderwerp zijn van voortdurende controle door de directeur van het eindmeesterproject, dat uiteindelijk de uiteindelijke goedkeuring zal verlenen. De eindevaluatie komt overeen met een commissie bestaande uit drie hoogleraren uit het kennisgebied. De commissie beoordeelt niet alleen het project, maar ook de mondelinge verdediging ervan. Het zal als volgt worden geëvalueerd:
- Structuur: woon de structuur en de organisatie van het Final Master-project bij. 20%
- Tentoonstelling: waardeer de duidelijkheid in de tentoonstelling, evenals het schrijven en de capaciteit voor synthese, analyse en reactie. 30%
- Inhoud: Het geheugen van het werk en de rest van de ondersteunende technische documentatie worden gebruikt als referentie om de geldigheid van de tentoonstelling te verifiëren. Het vermogen van de synthese en de eenvoudige lezing ervan zal worden gewaardeerd. De juistheid en helderheid van de uitdrukking, zowel geschreven als grafisch, zal ook worden beoordeeld. 50%
leerplan
leerplan
Eerste module 30 ECTS
- Van Data (Big Data) naar Informatie (Internet)
- Gegevensbescherming en privacy in de digitale omgeving
- Hulpmiddelen voor collaboratief werk
- Sociale netwerken in het onderwijs
- Contentcreatie, mobiel leren en gamification in de klas
Tweede module 30 ECTS
- Programmeren en robotica voor docenten
- Ondernemerschap, innovatie en digitale creativiteit
- Educatieve neurotechnologie
- Afstudeeropdracht Masterproef (TFM)
Programma resultaat
Graduate profiel
Afgestudeerden van de Universitaire Master Onderwijstechnologie en Digitale Competenties zullen na het behalen van de Master de volgende competenties hebben ontwikkeld en die hen in staat stellen:
- Digitale vaardigheden grondig kennen en integreren voor het pedagogisch gebruik van technologie.
- Lesgeven inclusief het gebruik van technologie in de verschillende processen, met een kritische geest en wetend wanneer, hoe en waarvoor ICT te gebruiken.
- Onderscheid de juiste technologische ondersteuning in elke leersituatie.
- Verander de klaslokalen in leerruimtes waarin peer-kennis wordt gedeeld.
- Communicatieprocessen in de onderwijsgemeenschap verbeteren met behulp van ICT.
Galerij
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
Aan het einde van de master kunnen studenten:
- Docenten van multimedia-inhoud
- Ontwerpers van leermiddelen en inhoud voor leerplatforms.
- Coördinatoren en/of beoordelaars van programma's in virtuele onderwijsomgevingen.
- Verantwoordelijk voor de ICT-afdeling op scholen.
- Trainers van wetenschappelijk personeel en studenten in het juiste gebruik van nieuwe technologieën.