Master's degree in strategisch marketingmanagement
UNIR
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Logroño, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 Jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
De enige officiële Master die in alle vakken een zakelijke besluitvormingssimulator bevat
De officiële Master in Strategic Marketing Management bij UNIR beantwoordt aan een behoefte die is ontdekt in het marketingbeheer van bedrijven: ze hebben professionals nodig met specifieke vaardigheden en capaciteiten om de uitdagingen van internationale bedrijven met succes het hoofd te bieden.
Met deze online master van UNIR bereik je een strategische visie door middel van een zakelijke beslissingssimulator, waarmee je jezelf kunt onderdompelen in de professionele realiteit van de vier verantwoordelijkheidsrollen op het gebied van marketing: verkoop, marketing, handel en communicatie.
De master bevordert de leerdynamiek als casusmethode, naast teamwork en het gebruik van nieuwe technologieën. Bovendien is het de enige officiële master die in alle vakken een zakelijke beslissingssimulator bevat.
doelstellingen
Het fundamentele doel van deze master is ervoor te zorgen dat de student in staat is kennis te verwerven en algemene en specifieke vaardigheden te ontwikkelen op het gebied van marketingbeheer en het beheer van producten en merken , waarbij hij verantwoordelijkheden op zich neemt in een snel veranderende, complexe, multiculturele omgeving. en geglobaliseerd; en in verschillende sectoren.
Na afronding van de Master in Strategic Marketing Management bij UNIR , kun je:
- Begrijp de basisprincipes van de ontwikkeling van markten en omgevingen.
- Identificeer informatiebronnen en marketingonderzoek die nodig zijn voor effectieve besluitvorming.
- Selecteer de meest geschikte analysetechnieken voor marktgegevens voor elk scenario en definieer de validiteitsparameters van de bronnen en de kwaliteit van een onderzoek.
- Stel objectieve diagnoses en marketingactieplannen op.
- Neem strategische beslissingen over basiselementen van marketing in product, merk, prijzen, communicatie- en distributiekanalen, evenals de processen en organisatiestructuur in marketing.
Algemene informatie
- Duur: 1 academiejaar
- Face-to-face examens: aan het einde van elk semester
- ECTS-punten: 60
- Methodologie: 100% online onderwijs
- Live online lessen
- Persoonlijke begeleider
methodologie
Live online lessen
We bieden studenten de mogelijkheid om elke dag live online lessen bij te wonen. Tijdens deze sessies kunnen studenten communiceren met de docent en hun vragen in realtime oplossen en kennis en ervaringen delen. Het trainingsritme wordt zoveel mogelijk aangepast aan de behoeften van elke groep studenten. Het niet bijwonen van een live les betekent niet dat je deze mist. Alle sessies kunnen vertraagd worden bekeken, zo vaak als u wilt. Zodoende worden studenten die de les niet live kunnen volgen, niet geschaad.
Didactische middelen
UNIR Virtual Campus biedt een breed scala aan inhoud waarmee elk onderwerp kan worden voorbereid. Deze materialen zijn georganiseerd op een manier die flexibel en effectief leren mogelijk maakt. Op deze manier heb je toegang tot de onderwerpen die de inhoud van het programma ontwikkelen, de belangrijkste ideeën van elk onderwerp (voorbereid door het onderwijzend personeel van het onderwerp), aanvullend audiovisueel materiaal, activiteiten, lezingen en evaluatietests.
Daarnaast heb je toegang tot masterclasses over specifieke onderwerpen en kun je deelnemen aan forums, chats en blogs waarin je communiceert met docenten en collega's, waardoor je kennis uitbreidt en eventuele twijfels wegneemt.
Persoonlijke tutor
Bij UNIR heeft elke student vanaf dag één een persoonlijke tutor, altijd telefonisch of per e-mail bereikbaar . De rol van de tutor is fundamenteel in het traject van elke student, aangezien het de grootste link is met de universiteit en haar referentiepunt tijdens het trainingsproces.
De docenten bieden persoonlijke aandacht door elke student constant te volgen.
- Los twijfels over academische procedures, procedures of specifieke twijfels over onderwerpen op.
- Helpt bij studieplanning om de tijd beter te benutten.
- Beveel aan welke didactische bronnen van het platform u in elk geval wilt gebruiken.
- Hij is betrokken bij de studies van de studenten om hen te helpen bij het slagen van elk vak.
Evaluatiesysteem
Om het prestatieniveau van de doelstellingen behaald in de master te beoordelen, is het noodzakelijk om de competenties verworven tijdens de studie te evalueren. Bij de eindevaluatie van het leren wordt rekening gehouden met het behaalde cijfer op de volgende punten.
- Voortdurende evaluatie (oplossing van praktijkcases, deelname aan fora, debatten en andere samenwerkingsvormen en evaluatietest).
- Laatste persoonlijk onderzoek.
- Masterproef
leerplan
leerplan
eerste semester
- Strategisch marketingmanagement (6 sp.)
- Marketinginformatie- en onderzoekssysteem (6 ECTS)
- Strategische en managementvaardigheden in marketing (6 ECTS)
- Geïntegreerd marketingcommunicatiemanagement (6 sp.)
- Prijsbeslissingen en commerciële managementcontrole (6 ECTS)
tweede termijn
- Innovatie in product- en merkbeheer (6 ECTS)
- Productbeheer en samenwerking in het kanaal (6 ECTS)
- Externe stages (6 ECTS)
- Afstudeerproject (12 sp.)
Galerij
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
De universitaire master Strategisch Marketing Management aan UNIR biedt studenten tal van professionele mogelijkheden in gekwalificeerde en verantwoordelijke functies. We belichten onder andere:
- Marketing directeur
- Digital Marketing Manager
- Commercieel directeur
- Brand Manager
- product Manager
- Category Manager
- Key Account Manager
- Trade Marketing Manager
- Reclame directeur
- Social Media Manager
- Strategische planner
- Marketing consulent
- Hoofd e-commerce
- Zakenlieden en ondernemers