MSc Digital Marketing
University of Liverpool Online Programmes
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Liverpool, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
3 jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
GBP 15.300 / per course
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
De Digital Marketing MSc is een volledig online, parttime programma dat een uitgebreide en hoogwaardige opleiding biedt van een elite AACSB, AMBA en EQUIS geaccrediteerde Management School. Het programma zorgt ervoor dat u over de specialistische kennis en professionele vaardigheden beschikt om een digitale marketingmanager te worden, hetzij in uw huidige dienstverband, hetzij bij het smeden van een nieuwe carrière op het gebied van marketing.
Het curriculum combineert essentiële digitale marketinginhoud, zoals marketingstrategie, consumentengedrag, digitale communicatie, socialemediamarketing en merkbeheer, met zakelijke kernvaardigheden die zijn afgestemd op de behoeften van de marketingpraktijk, waaronder leiderschap, gegevens- en financieel beheer, bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO).
Je studeert af aan het programma met verbeterde vaardigheden en kennis waarmee je een zeer effectieve professionele digitale marketeer, manager en leider kunt zijn die in staat is om je organisatie strategisch te beïnvloeden.
Overzicht
Na afronding van het programma heb je een uitstekend begrip gekregen van de digitale marketingomgeving en hoe deze de marketingstrategie en -praktijk in complexe internationale omgevingen blijft beïnvloeden.
Tijdens je studie ontwikkel je je begrip van kerntheorie en concepten in digitale marketing, pas je analytische en probleemoplossende technieken toe op het besluitvormingsproces in echte zakelijke contexten, en leer je hoe je je analyse kunt presenteren aan anderen in een professional. en overtuigende manier.
Je bouwt ook een kritisch bewustzijn en begrip op van de rol van digitale marketingmanagers en -strategie in de context van bedrijfsduurzaamheid en ethiek; u helpen bij het vervullen van effectieve rollen in bedrijfsorganisaties als verantwoordelijke manager.
Modules
De Digital Marketing MSc bestaat uit de volgende onderwezen modules en een afstudeerproject.
Tussen de modules is er een korte pauze om de studenten in staat te stellen zich op te frissen en na te denken over wat ze hebben geleerd.
In dit vak zijn ook kortere postdoctorale diploma's (120 studiepunten) en postdoctorale certificaten (60 studiepunten) beschikbaar.
- Digitale marketingstrategie en praktijk (15 studiepunten)
- Leider worden (15 studiepunten)
- Ethisch en duurzaam ondernemen (15 studiepunten)
- Financiën en gegevensanalyse voor managers (15 studiepunten)
- Consumentengedrag (15 studiepunten)
- Digitale communicatie en sociale mediamarketing (15 studiepunten)
- Merkcreatie en -beheer (15 studiepunten)
- Onderzoeksmethoden (15 studiepunten)
- Proefschrift (60 studiepunten)
Lesmethoden en stijl
Dit programma is ontworpen om volledig online en parttime te worden bestudeerd. Lesgeven wordt geleverd via onze ultramoderne virtuele leeromgeving (VLE), die studenten toegang geeft tot alle bronnen die nodig zijn voor interactief online studeren. Op dit platform wordt u aangemoedigd om samen te werken met klasgenoten en actief rond uw onderwerp te lezen via onze uitgebreide bibliotheek met e-boeken en tijdschriften.
Beoordelingsmethoden
Beoordeling vindt uitsluitend plaats via online activiteiten die worden uitgevoerd in de ELO. U wordt beoordeeld door middel van een reeks activiteiten, waaronder deelname aan discussieforums, praktische beoordeling en groepswerk.
Praktische beoordeling past het principe van authentieke beoordeling toe, waarbij de uit te voeren beoordelingstaken zijn afgestemd op het soort taak dat studenten zouden moeten uitvoeren in een professionele omgeving.
Voorbeelden zijn onder meer gezamenlijke beoordelingen op basis van actuele en online casestudy's, het maken van videopresentaties, analyse van hedendaagse problemen binnen digitale marketing en reflectieve rapporten over leiderschap en managementleren.
Carrièrebestemmingen
Afgestudeerden zullen worden uitgerust met de kennis, vaardigheden, bewustzijn en vertrouwen om zeer effectieve managers en digitale marketingprofessionals te zijn die de organisatiestrategie en -praktijk kunnen beïnvloeden. Na het voltooien van dit programma, kun je je bestaande marketingcarrière ontwikkelen, een rol binnen de digitale marketingsector vervullen of werken in een algemene managementfunctie.
Toelatingseisen
Aanvragers moeten beschikken over:
- Minimaal een 2: 1 klassendiploma in een geschikt onderwerp, gelijk aan een Brits bachelordiploma; of
- Professionele werkervaring op een verwant gebied en / of andere eerdere kwalificaties zullen van geval tot geval worden bekeken.
Alle aanvragers moeten aantonen dat ze een Engelse taalvaardigheid hebben die gelijk is aan een IELTS (academische) score van 6,5.
Honoraria en financiering
Volledig collegegeld - £ TBC * (academiejaar 2021/2022)
- Het collegegeld is inclusief alle kosten: lesmateriaal, basisboeken, toetsen en herkansingen.
- Als je in Engeland woont, kom je mogelijk in aanmerking voor een postdoctorale lening om een deel van de kosten van je studie te dekken. Als je niet in aanmerking komt voor een studielening, krijg je een eenvoudig maandelijks betalingsplan aangeboden om de kosten van je collegegeld te spreiden over de duur van je studie.
- Je krijgt 5% korting als je ervoor kiest om het volledige collegegeld vooraf te betalen.
- Er kunnen beurzen tot 15% van uw collegegeld beschikbaar zijn. Neem voor meer informatie contact op met het toelatingsteam University of Liverpool Online Programmes
* Alle getoonde collegegelden zijn na aftrek van eventuele van toepassing zijnde omzetbelasting die door jou moet worden betaald in het land waar je woont. Waar we verplicht zijn om omzetbelasting tegen het lokale wettelijke tarief toe te voegen, wordt deze toegevoegd aan het getoonde en bevestigde collegegeld tijdens het betalingsproces.
Galerij
Ideale studenten
Is dit de juiste cursus voor jou?
Dit programma geeft je een uitstekend begrip van de digitale marketingomgeving en hoe deze de marketingstrategie en -praktijk binnen complexe internationale omgevingen blijft beïnvloeden. Tijdens je studie ontwikkel je je begrip van de kerntheorie en -concepten in digitale marketing, pas je analytische en probleemoplossende technieken toe op het besluitvormingsproces in echte zakelijke contexten, en leer je hoe je je analyse op een professionele manier aan anderen kunt presenteren en overtuigende manier.
toelatingen
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Vergroot uw carrièremogelijkheden
Na afronding van dit programma kun je je bestaande marketingcarrière ontwikkelen, een rol spelen binnen de digitale marketingsector of werken in een algemene managementfunctie. Afgestudeerden zullen worden uitgerust met de kennis, vaardigheden, bewustzijn en vertrouwen om zeer effectieve managers en digitale marketingprofessionals te zijn die de strategie en praktijk van de organisatie kunnen beïnvloeden.
Je hebt een duidelijk beeld van de beschikbare carrièremogelijkheden en hebt duidelijkheid over je carrièredoelen. Uw begrip van kansen zal worden verbeterd door toegang tot gastsprekers die toonaangevend zijn op het gebied van digitale marketing via webcasts, webinars en netwerkevenementen. Bovendien krijgt u toegang tot een breed scala aan marketing-, management- en leiderschapsposities in de private, publieke en vrijwilligerssector.
Download een prospectus voor meer informatie over de loopbaanbegeleiding die je krijgt als student aan de Universiteit van Liverpool.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.