MSc in Marketing
University of London
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 - 5 Jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
GBP 7.176 *
Deadline voor aanmelding
04 Mar 2024
Eerste startdatum
Apr 2024
* Band Een indicatieve totale jaarlijkse vergoeding; Band B indicatieve totale jaarlijkse vergoeding: £ 10248. Vergoedingen zijn onderhevig aan jaarlijkse herziening
Invoering
De online MSc in Marketing heeft tot doel marketingleiders over de hele wereld te ontwikkelen die vaardig zijn in strategische en tactische marketingbeslissingen, maar zich ook bewust zijn van de effecten van hun beslissingen op de bredere milieuresultaten. Deze graad is geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing (CIM).
- Studiemethoden: online
- Programmaduur: 1,5* - 5 jaar *afhankelijk van modulebeschikbaarheid
- Deadlines: 31 augustus
- Academische leiding door Birkbeck, University of London
Behaal een prestigieuze MSc Marketing-kwalificatie, geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing, met academische leiding van Birkbeck, University of London .
Als afgestudeerde van dit programma, zul je:
- Kritisch kunnen reflecteren op opkomende uitdagingen op het gebied van branding, relatiemarketing, digitale marketing en sociale mediamarketing, en duurzaamheid, om er maar een paar te noemen, en zal het studieprogramma actueel, intellectueel inspirerend en relevant vinden.
- Verwerf vaardigheden in strategische en tactische marketingbeslissingen, terwijl u rekening houdt met de effecten van uw beslissingen op de drievoudige bottom line: financiële, sociale en bredere milieuresultaten.
Belangrijke data
Instroom oktober 2020
- Inschrijvingen open: 29 juni 2020
- Deadline aanmelding: 31 augustus 2020
- Deadline inschrijving: 21 september 2020
- Programma start: oktober 2020
Hoe studeer je?
Het programma biedt een verscheidenheid aan zeer boeiende leermaterialen en activiteiten. Je leerervaring wordt verbeterd met een toegankelijk en aantrekkelijk leerplatform, mogelijkheden voor zelfevaluatie zodat je je eigen voortgang kunt begrijpen en verbeterde online studentondersteuning.
Dit programma wordt momenteel niet ondersteund door erkende onderwijscentra.
Online hulp
Dit postdoctorale marketingprogramma wordt online geleverd en het is niet verplicht om als onderdeel van je studie naar het VK te komen. Ons flexibele online programma stelt je in staat om rond je eigen schema te werken en leidt tot een wereldwijd erkende kwalificatie.
Wanneer je je aanmeldt, geven we je toegang tot de Student Portal. U heeft dan toegang tot uw University of London e-mailaccount en andere belangrijke bronnen, waaronder:
- De Studentengids biedt informatie die alle studenten gemeen hebben en geeft nuttige informatie over je relatie met de University of London tot en met het afstuderen.
- De Virtuele Leeromgeving (ELO) die online leerondersteuning, toegang tot het studentencafé en discussieruimtes en ander studiemateriaal biedt.
- De online bibliotheek biedt toegang tot meer dan 100 miljoen academische elektronische items, waaronder e-books, e-journals, conferentieverslagen enz. Daarnaast kunnen studenten items opvragen die niet in de bibliotheek worden bewaard via de interbibliothecaire leenservice van de bibliotheek bij de Britse Bibliotheek. Alle geregistreerde studenten hebben gratis toegang tot de online bibliotheek van University of London
- Senate House Library biedt gratis referentietoegang voor alle geregistreerde studenten op afstand en flexibel leren.
Begeleider ondersteuning
Alle studenten krijgen online tutorondersteuning en feedback tijdens het bestuderen van dit programma. Docenten introduceren de modules, reageren op vragen, volgen discussies en geven begeleiding bij beoordelingen.
Studiemateriaal
Alle essentiële bronnen, activiteiten, video's, discussies en ondersteuning worden geleverd via de ELO. Zo kun je je studie afstemmen op je werkverplichtingen. Het is niet nodig om extra studieboeken aan te schaffen.
Tijdsbesteding
De flexibele benadering van leren stelt studenten in staat om de MSc Marketing in minimaal anderhalf jaar (afhankelijk van modulebeschikbaarheid) tot maximaal vijf jaar af te ronden.
Je kunt in je eigen tempo studeren, zowel in deeltijd als voltijd, en de intensiteit van het leren aanpassen aan je behoeften. Modules worden aangeboden over twee sessies van 22 weken per academisch jaar. U kiest welke sessies u wilt invoeren en hoeveel modules u in elke sessie wilt voltooien.
Studentenondersteuning
We doen er alles aan om al onze studenten een uitzonderlijke studentenervaring te bieden, ongeacht welke van onze programma's je studeert en of je zelfstandig studeert of bij een erkend onderwijscentrum.
U krijgt toegang tot ondersteuning via:
- Het Studenten Advies Centrum – biedt ondersteuning bij vragen over aanmelding en Studentenportal.
- TalkCampus - een peer-supportservice die een veilige en vertrouwelijke manier biedt om te praten over wat u op elk moment van de dag of nacht in gedachten heeft.
- Student Relationship Managers - een team van Student Relationship Managers (SRM's) staat voor je klaar om je te ondersteunen en te adviseren tijdens je studie. Ze willen ervoor zorgen dat je volledig op de hoogte bent van belangrijke en nuttige informatie over hoe je je studie het beste kunt afronden.
Beoordeling
Elke module bevat een mix van assessments. Tijdens je studieperiode onderga je summatieve beoordelingen door cursuselementen en formatieve schriftelijke examens.
Het proefschrift (alleen MSc) bestaat uit een onderzoeksvoorstel van 3000 woorden (gemarkeerd op een Pass/Fail-basis) en een eindscriptie van 12.000 woorden (100 procent).
Alle cursussen en proefschriften worden ingediend via de ELO. U kunt bij elk van onze examencentra wereldwijd examens afleggen.
Academisch leiderschap
De academische leiding voor het programma is afkomstig uit Birkbeck, University of London , dat werd opgericht in 1823 en zich in 1920 University of London
Meer dan 90% van de Birkbeck-academici zijn onderzoeksactief in verschillende disciplines en dragen regelmatig bij aan het publieke debat en publiceren in toonaangevende academische tijdschriften. Marketing vormt een van hun specifieke onderzoekssterkten.
Programmadirecteur
Dr. Manto Gotsi is Senior Lecturer in Marketing aan Birkbeck, University of London , waar ze sinds september 2019 werkt. Voordat hij bij Birkbeck kwam, had Manto academische functies aan de University of Westminster, Cardiff University, Brunel University en de University of Aberdeen. Ze begon haar academische carrière als postdoctoraal onderwijsassistent terwijl ze werkte aan haar doctoraat in marketing aan de Universiteit van Strathclyde. Manto heeft gastfuncties vervuld bij Cass Business School (Stad, University of London ), de International Hellenic University (Thessaloniki, Griekenland) en Grenoble Ecole de Management (Grenoble, Frankrijk).
Manto's onderzoek richt zich op het beheersen van paradoxen - hoe leiders, teams en individuen van organisaties effectief reageren op concurrerende eisen en de daaruit voortvloeiende spanningen. Tijdens haar doctoraat onderzocht Manto de spanningen in verband met verandering en stabiliteit die voortkomen uit de rebranding van bedrijven. Sindsdien heeft ze meer dan 50 artikelen en conferentiepapers gepubliceerd over paradoxen op meerdere niveaus in corporate branding, innovatiemanagement, ondernemerschap en andere gebieden.
Manto is een fervent voorstander van online leren, niet alleen als middel om de toegang tot het hoger onderwijs te verbreden, maar ook vanwege de mogelijkheden die het biedt om ervaringsleren te verbeteren.
Je studie financieren
Zonder de kosten van verhuizen naar Londen, biedt studeren voor je University of London -diploma waar ook ter wereld een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Er zijn echter aanvullende bronnen van ondersteuning, afhankelijk van waar je woont en hoe je ervoor kiest om te studeren.
Accreditatie
CIM is de toonaangevende beroepsorganisatie voor marketeers over de hele wereld en bestaat om het marketingberoep te ontwikkelen, professionele normen te handhaven en de vaardigheden van marketingbeoefenaars te verbeteren.
De University of London heeft de krachten gebundeld met CIM om MSc-afgestudeerden de mogelijkheid te bieden om professionele kwalificaties te behalen via de CIM Graduate Gateway. CIM-kwalificaties zijn zeer gewild bij werkgevers en hun inhoud wordt weerspiegeld in onze eigen diploma's, wat ervoor zorgt dat we studenten de beste kansen bieden voor een succesvolle marketingcarrière.
Het Graduate Gateway-programma biedt studenten en afgestudeerden de unieke kans om naast hun marketingdiploma een professionele kwalificatie of prijs te behalen. Dit betekent dat studenten en afgestudeerden voor de meeste kwalificaties slechts één beoordeling hoeven te maken in plaats van de gebruikelijke drie.
Galerij
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden kunnen een loopbaan volgen in reclame, media, digitale marketing, evenementenmarketing, public relations, product-, merk- en marketingbeheer, marktonderzoek, advies en management.
Deze graad kan nuttig zijn in verschillende marketingfuncties binnen de lokale en nationale overheid, in organisaties met en zonder winstoogmerk, en in grote, kleine en middelgrote ondernemingen, start-ups en familiebedrijven.
Mogelijke beroepen zijn Head of Marketing, Head of Digital, Brand Manager, Campaign Manager, Digital marketing manager, Social Media Manager, Market Insight Manager, Strategic Marketing Manager en Media and Communications Manager.
leerplan
De MSc in Marketing bestaat uit:
- Vijf verplichte modules van 15 studiepunten
- Drie optionele modules van 15 studiepunten
- Een proefschrift bestaande uit twee delen: een onderzoeksvoorstel (15 studiepunten) en afstudeerscriptie (45 studiepunten)
Naarmate je vordert in je studie, kun je een tussenliggende kwalificatie of kwalificaties aanvragen: Postgraduate Diploma (PGDip) of Postgraduate Certificate (PGCert) in Marketing.
Om de PGDip te krijgen, moet u vijf verplichte modules en drie optionele modules succesvol afronden.
Om het PGCert te krijgen, moet u twee verplichte modules en twee andere verplichte of optionele modules succesvol afronden.
Individuele modules zullen beschikbaar zijn om zelfstandig te studeren voor de intake van april 2021 (afhankelijk van beschikbaarheid van modules).
toelatingen
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.