
Máster Universitario en Dirección de Marketing y Gestión Comercial
Valencia, Spanje
DUUR
1 Years
TALEN
Spaans
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Invoering
- Título oficial
- Castellano
- 13e editie
- Modalidad: Online
- Créditos: 60 ECTS
Officieel masterdiploma in marketingmanagement
Met een strategische visie en een methodologie gebaseerd op de praktijk, richt deze masteropleiding zich op de behoeften van de huidige markt en biedt management- en richtingskennis die typisch is voor bedrijfsleiders.
Deze masteropleiding is een kans om de sleutels te leren tot hoe nieuwe markten werken, hoe nieuwe consumenten zich gedragen en welke leiderschapsrol nieuwe marketingmanagers op zich moeten nemen om zakelijk succes te behalen in een context als de huidige.
Verwerf de competenties, kennis en vaardigheden om met succes een volledige trechterstrategie te ontwikkelen en te implementeren vanuit een geïntegreerd perspectief, zowel marketing als verkoopmanagement, om de doelstellingen van de organisatie te bereiken.
¿Qué hace a esta maestría única?
- Officiële titel herkenbaar door SENESCYT en SUNEDU.
- De enige officiële en online masteropleiding die kennis integreert in het management en de richting van de gebieden marketing, handel en verkoop.
- Strategische visie op de volledige trechter.
- Inclusief Google Course, HubSpot Course en Masterclasses met gerenommeerde experts uit de sector.
- Titel waar veel vraag naar is, met hoge inzetbaarheid.
- Internationaal programma waarbij meer dan de helft van de studenten internationaal is.
- Faculteit bestaande uit professoren met uitgebreide onderwijservaring, onderzoekers en professionals met erkend prestige in de sector.
- Aan Digitale Marketing wordt specifiek in één vakgebied gewerkt, maar ook transversaal doorheen de opleiding.
- 100% online masteropleiding, inclusief examens en verdediging van de eindscriptie.
- Online examens zonder reizen. Behaal uw officiële diploma 100% online dankzij de veiligheid en strengheid van het biometrische en fraudebestrijdingsaccreditatiesysteem, via gezichtsherkenning en monitoring van schermactiviteit en verificatie van de omgeving met behulp van een tweede camera.
Salida profesional
Dit zijn enkele van de professionele kansen die onze afgestudeerden kunnen bereiken na het voltooien van deze masteropleiding:
- Category Manager
- Director/a de Marketing
- Director/a Comercial
- Verkoopsmanager
- Responsable Trade Marketing
- Marketing consulent
- Directeur uitbreiding
- Responsable de Cuentas Clave o Key Account Manager
Perfil de ingreso
Gericht op al die afgestudeerden die kennis nodig hebben van marketingmanagement, financiële controle en commercieel management en vaardigheden en werkinstrumenten willen verwerven waarmee ze grotere uitdagingen en verantwoordelijkheden op hun respectieve werkgebied kunnen aangaan.
Het aanbevolen toegangsprofiel is dat van studenten die hun bachelor-, diploma- of bachelorstudie hebben afgerond op het gebied van economie, bedrijfskunde en aanverwante gebieden (de hogere graden die ze in hun diploma hebben, worden als gerelateerd beschouwd en hebben daarom toegang tot de masteropleiding ). Studieplan minimaal 24 ECTS gerelateerd aan economie en bedrijfskunde).
Deze gerelateerde graden worden geëvalueerd door de diplomacoördinatie en de Toelatingscommissie bepaalt, na bestudering van de dossiers, de opleidingscomplementen die de student moet volgen (maximaal 24 ECTS).
Los complementos de formación incluirán las siguientes asignaturas:
- Contabilidad financiera
- Fundamentos del marketing
- Dirección de recursos humanos
- Fundamentos de administración y dirección de empresas
- Dirección financiera
- Organización y gestión interna
De onderwerpen die als aanvulling op de opleiding zullen worden aangeboden, zijn ontleend aan het Undergraduate Studies Plan in Business Administration and Management van de Internationale Universiteit van Valencia (officiële titel, gepubliceerd in de BOE van 12 augustus 2014).